3.Fejezet ~ Vacsora meghívás

2.7K 190 4
                                    

- Stiles! Megmondtam, hogy be ne tedd ide a lábad! Húzás haza. - rivallt rá Stiles - ra, ezzel megszakítva a meghitt pillanatot, Stilinski Sheriff.
- De apa...- szólt Stiles.
Zűrös egy család, az biztos, de szimpatikusak. Vajon milyen lehet Stiles anyja?
- Nincs de, fiam! Indulás. Ha én is hazaértem, megbeszéljük ezt a rádió lehallgatósdit. - mondta határozottan az apja. A fiú szólásra nyitotta a száját, de én megelőztem.
- Hazamehetnék? Elmondtam mindent, amit láttam. - vágtam közbe az apa - fia veszekedésnek. Stilinski Sheriff gondolkozott pár percig, majd megszólalt.
- A szüleid dolgoznak? - kérdezte. - Mert mindenképp értesítenem kell őket a történtekről. Ha megtudnál adni egy telefonszámot, akkor...
Na itt egy érzékeny pontra tapintott.
- Nem lehet. - vágtam közbe. Egy hajszál választott el a sírástól. Mennyivel könnyebb lenne, ha élnének. Akkor még Derek is itt lenne velem.
Mindketten furcsán néztek rám. Sütött a tekintetükről, hogy nem igazán értik ezt az egészet. Ha jól megnézem az arcukat, még hasonlítanak is.
Megköszörültem a torkomat, majd elmosolyodtam.
- Sajnálatos módon, a szüleim meghaltak, mikor 3 éves voltam. A nagybátyám nevelt fel engem, és a testvéremet, egészen 2 évvel ezelőttig. A bátyámat pedig..már 8 éve nem láttam. Ő is lelépett, csak ő előbb, mint a nagybátyánk. Jóval előbb. - hadartam el, szinte az egész életemet.
A végére már tényleg majdnem sírtam, de próbáltam tartani magam, amennyire csak lehetett.
A Sheriff és a fia olyan együttérzően néztek, hogy szinte már biztos voltam benne, hogy nekik is meghalt egy fontos személy/személyek az életükben.
- Sajnálom. Hiba volt, hogy..- kezdett magyarázkodni Mr.Stilinski, de ismét közbevágtam.
- Ugyan, nem tudta. - mosolyogtam rá. - Akkor mehetek?
A Sheriff bólintott, viszont Stiles nem.
- Apa, meg kéne hívni vacsorára. - suttogta, egy kicsit túl hangosan is, az apjának. - Nem akarom, hogy egyedül legyen. Főleg, miután majdnem meghalt. Majd áthívom Scott - ot is, hadd ismerkedjenek.
Mr. Stilinski mélyen beszívta a levegőt, majd egy kis idő múlva bólintott, és sóhajtott, ezzel kiengedve a maradék levegőt tüdejéből.
- Volna..volna kedved velünk vacsorázni? - szegezte nekem a kérdést.

Stiles Stilinski Fanfiction [Magyar] (Befejezett)Where stories live. Discover now