A többiek.
Pontosabban kik is lehetnek azok? Stiles valami Liam - et emlegetett. Legalábbis csak erre emlékszem, a többi név homályos. Lydia - t már ismerem, Allison - t is, szóval nem igazán tudom, ki tartozik még a falkához.
Hát persze, hogy nem, hisz csak ma lettem falkatag.Úgy látszik, ma sem fogok unatkozni. Beszélni szeretnék Derek - el erről a vérfarkasos ügyről, még találkoznom kell a többi taggal, és Stiles - al még a vitánkat sem fejeztük be, ami az ájulásom előtt alakult ki. Azért nem akkor ordítottam le a fejét, miután felkeltem, mert nem akartam még egyszer elájulni a sok "stressztől".
Úgy döntöttem, először találkozni szeretnék a többiekkel, majd Derekkel beszélek, aztán jöhet Stiles.
- Oké. - válaszoltam Derek - nek. - És...mikor találkozom velük?
- Már tegnap szóltam nekik. Egy öt perc, és itt lesznek.
Bólintottam.
Valóban úgy volt, ahogy Scott mondta, öt perc múlva már tényleg itt álltak velem szemben, és üdvözöltek.
- Már rég óta kiváncsi voltam rád. - mosolygott rám kedvesen Kira, a Kitsune. - Derek nagyon sokat mesélt ám rólad. Folyamatosan arról áradozott, milyen jó lesz végre visszakapni téged.
Magamban felnevettem.
- Meghiszem azt. - mosolyodtam el kínosan.
- Én is kiváncsi voltam rád. - lépett ide hozzám Liam. Azt hiszem, így hívják. - Kiváncsi voltam, hogy nézhet ki Derek kishúga. De csakhogy tudd, nem csalódtam.
Egy morgást hallottunk. Mindannyian a hang irányába fordítottuk fejünket. Csak Derek morgott. Megforgattam szemeimet, majd Liam - re mosolyogtam.
- Örülök, hogy találkozunk. És őszintén szólva, én sem. - nevettem fel.
- Ha nem lenne barátnőm, még össze is jöhetnénk.
Ismét felnevettem, majd kínomban lehajtottam a fejemet.
- Igazából...nekem már tetszik valaki. - pirultam el még mindig lehajtott fejjel.
Scott idelépett, majd tarkón csapta Liam - et, aki majdnem orra esett a hirtelen jött ütéstől. Ezen nagyon kuncogtam.
- Igen, Liam! Nem látod, mennyire bejön neki Stiles? Gyere inkább, és hagyd, hadd beszélgessen Kira - val. - nevetett Scott.
A lehető leggyilkosabb pillantásommal néztem rá, mire ő csak védekezően felemelte kezeit. Odamentem hozzá, majd tarkón csaptam, olyan erősen, amennyire csak tudtam. Az ütésemtől ő is majdnem orra esett, amin nagyot nevettünk.
Stiles felé pillantottam, hogy megnézzem, hátha hallotta e.
Kipirulva vakarta tarkóját, valamit nagyon magyarázott Derek - nek.
Igen, hallotta. Király.
- Ha most megbocsátotok, beszélnem kell Stiles - al. - Scott már szólalt volna meg, de fenyegetően feltartottam mutatóujjam, mire visszacsukta a száját.
Először Stiles - al akarok beszélni.
Intettem a fiúnak, hogy kövessen, egyenesen fel a szobámba.
Leültem az ágyra, Ő pedig mellém.
- Azt hiszem, itt az ideje, hogy megbeszéljük a mi kis "félreértésünket". - rajzoltam macskakörmöt a levegőbe. - Nem tudom, hogy tényleg komolyan gondoltad e, vagy csak szórakozol. De ha az utóbbi, akkor fejezd be, mert én erre nem vagyok vevő.
Szomorúan lehajtottam a fejemet, majd az ujjaimmal kezdtem játszani.
- Én...nem szórakozom. Teljesen komolyan gondoltam mindent. - súgta. - Mikor először megláttalak, már akkor tetszettél nekem. Mintha, szerelem lett volna első látásra.
"Mintha szerelem lett volna első látásra"
Oh, hogy én ezt hány könyvben olvastam...azt két kezemen nem tudnám megszámolni.
Érdekes, mert a könyv végén a pasi mindig meghalt.
Felnevettem, majd felálltam az ágyról, és az ajtó felé vettem az irányt. Megfogtam a kilincset, de mielőtt lenyomtam volna, visszafordultam.
- Sajnos én nem hiszek a "Szerelem első látásra" - ban. - mosolyogtam, majd lenyomtam a kilincset, és már pont kiléptem volna rajta, mikor visszaszólt.
- Nem értelek, Ana! Miért nem akarod normálisan megbeszélni a dolgokat? Komolyan gondoltam azt a csókot! - szólt idegesen, majd felállt, hozzám lépett, és ajkait enyémekre tapasztotta. Mikor elvált tőlem, újra megszólalt. - Én igenis komolyan gondoltam. Szeretnélek minden nap megcsókolni, és fogni a kezedet. Mert...mert sz...
Nem hagytam, hogy befejezze.
- Ki ne mondd. - szóltam.
- Látod, már megint! Miért ne mondjam ki, hogy sz...
- Mert én akarom kimondani először. - szóltam, mire meglepődött. - Szeretlek, Stiles.
- Szeretlek, Annabeth.
YOU ARE READING
Stiles Stilinski Fanfiction [Magyar] (Befejezett)
FanfictionFigyelem! Ennek a történetnek nincsen valóságalapja, mindent én találtam ki!