16. Fejezet ~ Harapás

1.6K 119 5
                                    

Még mindig lesokkolva álltam a fürdőszoba közepén. Ki kéne innen mennem. De nem merek.
Derek most úgyis elhord engem mindennek a többiek előtt, és akkor ők is utálni fognak.
Már megszoktam. Általános iskolában is mindenki utált. Ezért nem barátkoztam ott.
Nagyot sóhajtottam, megmostam az arcomat hideg vízzel, majd megtöröltem a csap melletti kampóra akasztott törölközővel.
- Oké, Beth. Vegyél nagy levegőt, rohanj ki, vedd el a konyhaasztalról a kocsikulcsot, majd menj a kocsihoz és irány valahova máshova. - suttogtam magamnak.
1...2...3
Kirohantam a fürdőből, majd úgy tettem ahogy magamnak mondtam.
Amint felkaptam a kulcsokat, a garázs felé igyekeztem, majd mikor oda értem behuppantam az autómba, és kikianyarodtam az utcából.
Természetesen láttam, ahogy mindenki kijön utánam, de már csak az autómat látták, amely elsuhant előttük.
Hova mehetnék most? Eljöttem az otthonomból, ahol minden cuccomat ott hagytam.
Mit fogok csinálni? Örökké úgysem bújkálhatok.
Egy idióta vagy. Csak úgy eljöttél, mielőtt még meggondoltad volna, hova mész? - szólt gúnyosan belső hangom.
- Te csak fogd be, jó? Rád és a kioktatásodra pont most nincsen szükségem. - kiabáltam.
A zsebeme nyúltam a telefonomért, de annak hűlt helyét találtam.
Hát persze, hogy azt is ott kellett hagynom. Mindegy, legalább benzinem bőven van.
Már 10 perce úton voltam, mikor megláttam az iskolát.
Megálltam a parkolóban, majd leállítottam a motort.
Nagyot sóhajtottam.
- Most mi lesz? - kérdeztem magamtól idegesen.
Bemásztam hátra, hogy elfeküdjek kicsit a hátsó ülésen.
Nem volt a legkényelmesebb, de legalább tudtam egy kicsit pihenni.
Amint behunytam szemeimet, hangos morgás ütötte meg fülemet.
Közvetlen a kocsi mellől jött a hang.
Nem mertem megmozdulni.
A kocsi egy hirtelen, nagy lökés hatására átgurult a másik oldalára.
Bevertem a fejem, amiből már folyott a vér, a lábam pedig nagyon fájt.
Próbáltam kinyitni az ajtót, de nem ment.
A szörnyeteg, aki a másik oldalára állította az autót, segített nekem.
Ugyanis feltépte a kocsi ajtaját, majd mikor meglátott, hangosan rám morgott. Nem mozdultam, hátha akkor elmegy.
Hát nem így volt, ha lehet, még jobban feldühítettem.
Megragadott az óriási, szőrös kezével, majd kirántott az autóból, és ledobott a földre, amitől szerintem a karom el is tört. Fájdalmasan sikítottam fel.
Most jobban megtudtam figyelni a szörnyet.
Lehetett vagy három méter magas, fekete, és az egész testét szőr borította, szemei pedig vörösen izzottak.
Lábujjaimtól egészen a fejem búbjáig átfutott rajtam a félelem, és tudatosult bennem: Most meg fogok halni. A szörny felém lépkedett, majd karját a magasba emelte, ezzel tudtomra adva, hogy ütni, karmolni készül.
Az alkarommal védtem fejemet, így azt találta el. Megkarmolt, amitől fájdalmasan felnyögtem. Bedühödött, most harapni készült.
Ismét a kezeimmet védtem fejemet.
Az alkaromba harapott. Szinte éreztem, ahogy hegyes fogai érintik a csontomat.
Felkiáltottam.
Már alig éltem, de a szörny újra támadni készült. Mielőtt lecsapott volna, vonyítást hallattunk, amitől a vérfarkas megtorpant.
Szaladni kezdett, de még egyszer utoljára rám pillantott.
A szemei most barnák voltak.
Ennyi kellett nekem, behunytam szemeimet, majd vártam, hogy elmúljon a fájdalom.

*Stiles szemszögéből*

Sehol sem találtuk. Minden lehetséges helyet átkutattunk, de sehol sem találtuk.
Idegesen járkáltam a szobájában.
Ez mind az Ő hibája...ez mind Derek hibája. Ő veszekedett vele, és emiatt ment el.
Scott lépett be a szobába.
- Indulunk suliba. - szólt. Látta rajtam, hogy nem igazán tetszik az ötlet, hogy ma suliba menjünk, így folytatta. - Ne aggódj, Stiles. Van esély rá, hogy ott lesz.
Ebben viszont igaza volt, így idegesen letrappoltam utána a lépcsőn, beültünk az öreg Jeep - be, majd a suli fele vettük az irányt.
Mikor odaértünk, láttuk, hogy a parkolóban túlságosan is nagy tömeg van, ráadásul a mentők, és a rendőrök is ott voltak.
Azonnal közelebb mentünk.
Amint odaléptünk, és át furakodtuk magunkat a tömegen, megpillantottuk, amit nem kellett volna. Ana feküdt a földön, tele sebekkel, karmolásokkal, és vérrel.
Ráadásul az alkarján egy hatalmas harapás volt.
A mentősök újraélesztették Őt.
Nem hittem el, amit látok.
Ez lehetetlen...mi van...ha meghal?
Vagy ha vérfarkas lesz? Mert az a harapás...túl ismerős nekem.

Stiles Stilinski Fanfiction [Magyar] (Befejezett)Where stories live. Discover now