Abban a pillanatban boldog voltam. Nem is tudom miért, de az voltam. Talán azért, mert elcsattant életem első csókja? Vagy azért mert Stiles megcsókolt?
Vajon jól csinálom? Vagy nagyon béna vagyok?
Túl sok itt a kérdés...Stiles elvált tőlem, majd vigyorogva végigsimított puha ajkain.
- Én...nem is tudom, mit mondjak. - nevetett fel. - Lehet, hogy nem kellett volna.
Ekkor minden világos lett.
Hát persze, hogy úgy gondolja nem kellett volna. Hiszen el akart üldözni a városból, és még mindig nem akarja, hogy itt legyek. Ez nyilvánvaló.
Gondolataimat meg is osztottam vele.
- Hát nem. Nagyon nem kellett volna. - mondtam dühösen, majd nagy nehezen felálltam az ágyról. - Hisz nyilvánvaló, hogyan érzel irántam. Megyek is, még be kell pakolnom.
A félig megpakolt bőröndömhöz léptem, majd folytattam, amit elkezdtem. Stiles nagyot sóhajtott.
- Ana, nem úgy értettem. Hanem...a bátyád ki fog nyírni. - ült le velem szembe a földre.
Nyersen felnevettem.
- A bátyámat miért érdekelné, hogy megcsókoltál? Úgyis csak azt akarja, hogy elmenjek. - kérdeztem flegmán.
Dühösen pakoltam...nem is, inkább úgy fogalmaznék, dobáltam bele a bőröndbe a ruhákat.
Mégis mire számítottál, Beth? Megcsókol, és már egyből szeretni fog? Ne hülyéskedj, ilyen csak a mesékben van. - mondta a belső hangom. Igaza volt. Ilyen nincs a valóságban, nem is értem, hogy gondolhattam azt, hogy Stiles majd pont belém lesz szerelmes. Egy ilyen srác bárkit megkaphatna. Okos, vicces, helyes...és odavagyok azért a csokoládébarna szemekért.
- Ugyan már, Ana. Ne csináld ezt. Teljesen félreértesz mindent. - fogta meg kezeimet.
Esküszöm, puhább a keze, mint nekem, pedig én még krémet is használok.
Összekulcsolt, ujjainkra néztem. Igaza van, ezt is csak félreértem.
Kirántottam kezeim az övéiből, majd becipzároztam a bőröndöm oldalát.
Felálltam, s kezembe vettem a megpakolt "táskát" is.
- Igazad van...ezt is félreértettem. - mosolyogtam rá szomorúan. - Ahogy a csókot is.
Letrappoltam a lépcsőn, a konyháig. A konyhapultról elvettem a kocsikulcsom, majd a nappalin át a bejárati ajtóhoz lépkedtem.
A nappaliban lévő kanapén ült a bátyám, és Scott. Amint megláttak, felpattantak, majd hozzám siettek.
- Annabeth...- szólt Derek. - Mégis hová mész?
Megráztam a fejemet.
- Nem tudom. Csak távol tőled. - ekkor Stiles trappolt le a lépcsőn. Rá pillantottam, majd ismét Derekre. - Vagyis tőletek.
Kinyitottam az ajtót, majd az egyik lábammal már kint voltam, mikor hirtelen a fejembe fájdalom nyilalt, és az egész világ forogni kezdett velem.
A bőrönd kiesett a kezemből, s egy nagy csattanással a padlóra zuhant.
A fejemhez kaptam, majd szorítottam, hátha enyhül a fájdalom.
- Ana! - kiáltotta Stiles kétségbeesetten.
Éreztem, ahogy zuhanni kezdek, de valaki elkap.
- Stiles..- súgtam, majd becsuktam szemeimet, és innentől már semmit sem hallottam.*****
Hangok.
Különféle hangokat hallottam. Szemeimet akkor sem nyitottam ki, gondoltam, hallgatózok kicsit.
- Már megint. Túl sok volt ez neki. Pont ezért nem akartam, hogy megtudja ki vagyok! - szólt idegesen bátyám.
Szóval felhoztak a szobámba, és most vitatkoznak.
- Ne aggódj...ennél rosszabb már úgysem lehet. - sóhajtott Scott. - Theo már tudja, hogy árgus szemekkel figyeljük Beth - et, nehogy mégegyszer elrabolja. És...legalább már Beth is tud mindent rólunk. Nem kell félned, Derek. Ő is a falkánk tagja lesz. Csak...meg kell barátkoznia a helyzettel, és velünk.
- Ja..., ahogy hallottam, Stiles - al már eléggé összebarátkozott. - morogta Derek.
Istenem...miért játssza itt a védelmező bátyát?! Tudom, hogy meg akart szabadulni tőlem. Ennyivel nem fog beetetni.
- Komolyan, haver? Meddig fogod még ezt játszani? - kérdezte felháborodva az előbb említett személy. - Igen, megcsókoltam őt. Mert kedvelem, ahogy ő is engem.
Mocorogni kezdtem, amire mindegyikőjük felfigyelt. Lassan kinyitottam szemeimet, majd felültem.
- Jobban vagy? - kérdezte Derek.
Nagyot sóhajtottam.
- Azt szeretném, ha elmesélnétek mindent. - szóltam, majd bátyámra szegeztem pillantásom. - Főleg te. Meséld el, mi történt, miután elköltöztél.
Már épp szólalt volna meg, de közbevágtam.
- Viszont nem akarok több hazugságot. Csak őszintén.
YOU ARE READING
Stiles Stilinski Fanfiction [Magyar] (Befejezett)
FanfictionFigyelem! Ennek a történetnek nincsen valóságalapja, mindent én találtam ki!