Καινούργιο αμάξι

261 23 0
                                    




Άλλη μια ωραία μέρα ξεκίνησε,σηκώθηκα πιο νωρίς επειδή δεν έκανα εχθές μπάνιο οπότε αποφάσισα να κάνω ένα τώρα.Πήρα το νεσεσέρ μου και πήγα στα γυναικεία μπάνια,μετά από είκοσι λεπτά τελείωσα και πήγε εφτά.Δεν ήξερα τι να κάνω επειδή ήταν νωρίς αλλά για μισό λεπτό..Δεν διάβασα για σήμερα,επίσης δεν ξέρω τι έχουμε αφού έκανα κοπάνα,θα πάρω χάλια βαθμό δεν έπρεπε να ακούσω τον Μπρους!Τουλάχιστον ας διαβάσω για το πρώτο μάθημα που ξέρω τι έχουμε.Πέρασαν τριάντα κουραστικά λεπτά και μετά προτίμησα να ντυθώ,ξαφνικά εκεί που πήγα να βάλω το τζιν μου κοίταξα τον διάδρομο και θα ήταν καλή ευκαιρία να τον δοκιμάσω για πρώτη φορά.Έβαλα το μαύρο κορμάκι μου και μια μαύρη φόρμα,έδεσα τα ξανθά μαλλιά μου ψηλό κότσο και έβαλα στα αυτιά μου τα άσπρα ακουστικά μου ώστε να ακούω μουσική και να με εμψυχώνει.Πριν ξεκινήσω το τρέξιμο άρχισα πρώτα με διατάσεις,τέντωσα τους αγκώνες μου,έκανα διατάσεις και στα πόδια,έτριψα τον αυχένα μου,πονάει από εχθές έτσι όπως με έριξε στο πλακάκι του συντριβάνη ο Ντέρεκ,αλλά ήταν τέλειο θα ήθελα να ξαναγίνει.Λες να κρατήσει για πολύ..Ή και να γίνει κάτι παραπάνω όπως..Σχέση..Να κρατήσει για πάντα!Πρέπει να του δείξω ότι τον θέλω τρελά,τα σκάτωσα εχθέςγαμώτο..Μπορεί τώρα να είναι νευριασμένος..Μακάρι όχι πάντως,στο μέλλον εύχομαι να ζητήσει κάτι παραπάνω,δεν θα ήθελα απλά να φιλιόμαστε,θέλω να ξέρω ότι θα είναι δικός μου και εγώ δικιά του.Θέλω να του δείξω ότι είμαι η καλύτερη για να εκείνον,έχω τόσο καιρό να νιώσω ξανά ζωντανή,δεν θα τον αφήσω να τον πάρει άλλη.Για να με ψάχνει και να με φιλάει..Σημαίνει ότι με θέλει..Σωστά;Άμα τον έβλεπα με άλλη θα έκανα μεγάλο κακό στον εαυτό μου τον έχω ερωτευτεί.Τον θέλω!Ήρθε η κατάλληλη στιγμή να ξεκινήσω να τρέχω,έβαλα στο δώδεκα την ταχύτητα και έτρεχα σαν να μην υπάρχει αύριο.Σκεφτόμουν το παρελθόν και φοβάμαι μην τα ξαναδώ τώρα με τον Ντέρεκ,φυσικά και όχι,ο Ντέρεκ δεν συγκρίνεται με το άλλο το καθίκι.Φερόταν ίδια στην αρχή με τον Ντέρεκ αλλά υπάρχει μια διαφορά,τον εμπιστεύομαι τον Ντέρεκ..Ξέρω ότι θα είμαι καλά μαζί του,το δείχνει από τον τρόπο που με φιλάει,με θέλει τρελά..Ξέρω ότι δεν θα μου κάνει κακό.Με καταλαβαίνει κανείς;Λογικά στα ακουστικά έχω δυνατά τον ήχο γιατί ξύπνησα την Ελένα και μου έκανε νόημα να την δω.Ούτε που το κατάλαβα ότι την ξύπνησα!Έβγαλα το ένα ακουστικό ενώ έτρεχα για να την ακούσω.

''Τι ακούς'';

Είπε η Ελένα με ορθάνοιχτα μάτια και με την βραχνιασμένη φωνή της.Της έδωσα το ακουστικό για να ακούσει αλλά μετά που κατάλαβε πιο τραγούδι είναι  έβγαλε το ακουστικό αφού δεν με βόλευε στο να τρέχω.Μου έκανε νόημα να της δώσω το κινητό και αυτό έκανα,έβγαλε τα ακουστικά και τα σύνδεσε στα άσπρα μικρά ηχεία της.Πήρε μια χτένα από το κρεβάτι της και άρχισε να ανοιγοκλείνει το στόμα της και να χορεύει,αποφάσισα να μην τρέξω άλλο αλλά να κάνω ότι κάνει και αυτή.Χορεύαμε σαν τις τρελές,πρώτη φορά περνάμε τόσο ωραία μαζί..Ταιριάζουμε κάπως,οι δύο μας είμαστε χαζές και μας αρέσει να περνάμε καλά..Όχι υπερβολικά καλά..Εγώ τουλάχιστον.Όσο χορεύαμε ακούσαμε τον τοίχο δίπλα από το κρεβάτι της Ελένας να χτυπάει και γυρίσαμε προς εκείνον.Η Ελένα μου έκανε νόημα να πλησιάσω και αυτό έκανα,χτύπησε τον τοίχο και το ίδιο έκανε ο τοίχος.

ImpossibleWhere stories live. Discover now