Γαμώτο είμαι ηλίθια..Με κατάλαβε!
"Ντιάνα τι στο διάολο,με κρυφάκουγες";Είπε απότομα και σηκώθηκε,εγώ έκλεισα την πόρτα ώστε να μην μας ακούσουν οι άλλοι και κόλλησα φοβισμένη.
"Ε,απλά δεν ήθελα να σε διακόψω".Είπα φοβισμένη.
"Σου έχω πει δεν μου αρέσει να με ακούνε".Είπε με το ίδιο ύφος,εγώ άρχισα και έτρεμα οπότε ηρέμησε λίγο..Αλλά δεν σημαίνει ότι δεν είναι νευριασμένη.''Συγνώμη''.Είπα φοβισμένη.
''Δεν πειράζει''.Μου είπε πιο ήρεμα και μου χαμογέλασε.
''Ήταν πολύ ωραίο,δικό σου είναι''.
''Ναι..Ξέρεις δεν έχεις ερωτευτεί μόνο εσύ''.Είπε λυπημένη.
''Για τον Τόμας είναι'';
''Όχι βέβαια,καμία σχέση..Μιλάω για τα παλιά''.
''Θες να μου πεις''.Είπα ενώ έκατσα στο κρεβάτι της και αυτή ήταν ακόμα στην καρέκλα όπου έπαιζε αρμόνιο.Φύσηξε ανακουφισμένη αλλά δεν έκανε τον κόπο να με κοιτάξει.
''Ήμουν δεκαπέντε χρονών,είχα μια τέλεια σχέση δύο χρόνων,αλλά..Κάτι στους τελευταίους μήνες είχε αλλάξει..Όταν νευρίαζε δεν ήταν το αγόρι που είχα ερωτευτεί,προσπαθούσα να τον ηρεμήσω αλλά αυτός με έδερνε επειδή δεν ήξερε απλά τι να κάνει..Δεν ήξερα όμως εγώ άμα ήθελα να είμαι σε αυτήν την θέση,ο μόνος λόγος που δεν έφευγα ήταν επειδή ήξερα ότι με αγαπούσε.Το έδειχνε αλλά μακάρι να μην νευρίαζε ποτέ.Όπως έλεγα τους τελευταίους μήνες ήθελα κάποιον να με φροντίζει γιατί το αγόρι μου είχε χάσει τον έλεγχο.Ζητούσα βοήθεια και ο μόνος που με καταλάβαινε ήταν ο κολλητός μου,του είπα το τελευταίο συμβάν και είδε ότι ήμουν χάλια,γιαυτό με φίλησε,με ήθελε αλλά εγώ ήθελα το αγόρι μου,τον αγαπούσα δεν φαντάζεσαι πόσο..Το έχω μετανιώσει όλο αυτό που έκανα με τον κολλητό μου.Τελικά το έμαθε,δεν ξέρω πως και ήρθε και με βρήκε,μου έκανε τα χειρότερα φαντάσου πήγα στο νοσοκομείο και μου είχε σπάσει το χέρι.Δεν έχει σημασία το άξιζα.Τώρα που τον βλέπω κάθε μέρα λέω στον εαυτό μου γαμώτο γιατί το έκανα όλο αυτό,μου αρέσει ο Τόμας αλλά,αυτό το αγόρι το είχα ερωτευτεί πολύ βαθιά,δεν ξεχνιούνται τέτοιες αγάπες''.Όταν τα έλεγε αυτά,φαινόταν η λύπη,τα δάκρυα της πέφταν στο αρμόνιο και η απελπισία της στα λόγια της..Η καημένη αυτά είχε περάσει και ο Ντέρεκ μόνο που αυτός δεν τον έδερνε η κοπέλα του,απλά τον απάτησε με άλλον,έχω σχεδόν ίδια ιστορία χωρισμού και αντί να τα πουν μεταξύ τους τσακώνονται.
''Λυπάμαι,όμως ξέρω ένα άτομο που πραγματικά θα σου δώσει την καλύτερη συμβουλή για να το ξεπεράσεις''.Είπα χαμογελαστά.
YOU ARE READING
Impossible
Teen FictionΝτιάνα,ένα κορίτσι τόσο ήσυχο με σκοτεινό παρελθόν,ένα κορίτσι που δεν θα το κοιτούσε κανείς παρότι είναι πλούσια.Η Ντιάνα ξεκινάει το πρώτο της εξάμηνο στο πανεπιστήμιο Χάρβαντ μόνο που όλα όσα είχε σχεδιάσει πάνε χαμένα αφού η συγκάτοικος με την π...