Άνοιξα τα μάτια μου,βρίσκομαι σε ένα μέρος διαφορετικό..Άσπροι τοίχοι,καφέ ντουλάπες,κομοδίνα,ακόμα και τηλεόραση έχει εδώ πέρα..Που είμαι και ποιανού είναι αυτό το τεράστιο κρεβάτι,κοιτάζω δεξιά και κατάλαβα ποιανού είναι,ο Μπρους λογικά με έφερε εδώ γιατί η Ελένα δεν μπορούσε να χειριστεί το θέμα μου..Μισό λεπτό..Κοιμάται στο κρεβάτι όπου κοιμόμουν και εγώ..Οπότε όλο το βράδυ κοιμηθήκαμε μαζί.Τι!Τι στο διάολο!
"Μπρους σήκω τώρα''.Είπα εκνευρισμένη,γκρίνιαζε αλλά δεν σηκωνόταν..Τον μαλάκα..
"Άσε με ακόμα πέντε λεπτά''.Είπε με την βραχνιασμένη φωνή του.
"Μπρους όχι σήκω τώρα''.Είπα ακόμα πιο νευριασμένα σκουντώντας του.
"Ρε Ντιάνα είσαι ανυπόφορη''.Άνοιξε τα μάτια του και κάπως έμεινα αφού τα γαλανά μάτια του κοιτούσαν το φως,όχι τώρα Ντιάνα.Αυτός ο τύπος μπορεί να με πείραξε,θέε μου αν μου έκανε κάτι θα τον δείρω,όμως είμαι με τα ίδια ρούχα όπως εχθές,για το καλό του ελπίζω να μην με πείραξε.
"Μπρους δεν νομίζω στην κατάσταση..Που..Ήμουνα εχθές..Να έκανες κάτι".Είπα αμήχανα,είναι ακόμα ξαπλομένος και με αυτό που είπα χαμογέλασε..Ουφ..
"Μπόρω να έχω όποια θέλω,γιατί να διαλέξω εσένα";Είπε βγάζοντας ένα γελάκι,σιγά φίλε.
"Ναι μην μου πεις ότι σε χαλάω".Είπα ειρωνικά σηκώνοντας φυσικά το ένα φρύδι.
"Πολύ".Είπε χαμογελαστά αλλά δεν φαινόταν να μιλούσε ειρωνικά,δεν καταλαβαίνω τον τρόπο που μιλάει αλλά δεν θέλω να με κοιτάζει γιατί πραγματικά φαίνεται πανέμορφος!Ντιάνα σκάσε!Σηκώθηκε από το κρεβάτι αλλά το μόνο που φορούσε είναι το μποξεράκι του,έχει τόσο ωραίο σώμα,είναι γεμάτος με κυλιακούς και γυμνασμένα πόδια..Ουάου!Αλλά όχι δεν γίνεται να μου αρέσει είναι μαλάκας!
"Φόρα κάτι".Είπα καλύβοντας τα μάτια δήθεν ότι δεν βλέπω.Δεν είδα πως αντέδρασε αλλά μετά από λίγα λεπτά με σκούντηξε για να βγάλω τα χέρια μου από τα μάτια μου.Στεναχωρήθηκα λίγο που έκρυψε το σώμα του με μια άσπρη μπλούζα,εννοώ..Κάποτε έπρεπε να γίνει αυτό.
"Πεινάς";Είπε φιλικά.
"Λίγο".Είπα με το ίδιο ύφος
"Καλά θα σε κεράσω σε ένα φαστφουντάδικο άμα είναι..Θες";Έγνεψα καταφατικά αλλά μόλις κάναμε ένα βήμα άρχισαν να με πονάνε τα μάτια μου,οι φακοί!Άρχισα να τρίβω τα μάτια μου και ο Μπρους φαινόταν να ανησυχούσε.
"Ντιάνα είσαι καλά";Είπε ανησυχητικά
"Μπορείς να με πας στο μπάνιο";Έγνεψε καταφατικά και με πήγε στην τουαλέτα,έμεινε έξω ενώ εγώ προσπαθούσα να βγάλω τους φακούς,παραλίγο να μείνω τυφλοί πως δεν το κατάλαβα!Έβγαλα τους φακούς αλλά πια ήταν άχρηστοι,τους πέταξα στην τουαλέτα.Βλέπω λίγο θολά αλλά δεν έχω τεράστιο θέμα με την μυοπία μου ώστε να καταλάβω ότι με είμαι σαν τέρας αφού το μακιγιάζ έχει πασαληφτεί..Ξεβάφτηκα με το νερό οπότε είμαι πια η κανονική Ντιάνα χωρίς γυαλιά,σχεδόν η κανονική Ντιάνα,φοράω ακόμα αυτά τα ρούχα και δεν με βολεύουν καθόλου.Βγήκα στο μπάνιο και ο Μπρους με περίμενε ακρηβώς έξω από το μπάνιο.
"Πάμε";Είπε ευγενικά,γιατί μιλάει ευγενικά;Δεν έχει σημασία πρέπει να του δανειστώ καμιά μπλούζα.
"Ε..Μπορείς να μου κάνεις μια χάρη";Είπα όσο πιο ευγενικά μπορούσα.
"Ε.Ναι".
"Μπορείς να μου δανείσεις μια..Μπλούζα σου,είμαι σαν την τσούλα".Είπα αμήχανα.
"Ευτυχώς που το κατάλαβες".Χαμογέλασε και με καθοδήγησε στο δωμάτιο του.Μου έδωσε μια φαρδιά άσπρη κοντομάνικη μπλούζα και μετά από αυτό βγήκε έξω.Έβαλα την τσουλίστικη μπλούζα και έβαλα την βολευτική μπλούζα του Μπρους,μου φτάνει λίγο πριν τα γόνατα και πάει γάντι με το κολιτό τζιν μου,Δείχνω απλή και ωραία αλλά το μαλλί μου είναι ένα χάος οπότε τα έδεσα μια χαμηλή κοτσίδα ενώ εχώ χωρίστρα,αυτή είμαι..Όμως μακάρι να είχα και τα γυαλιά μου.Δεν νιώθω τόσο άνετα..Νιώθω σαν να μην είμαι ασφαλής,θα το συνηθίσω για λίγο είναι ούτος η άλλος..Βγήκα έξω και ο Μπρους έμεινε με διάπλατα μάτια.Ξαφνικά τον κοιτάζω και γέλασα,είχε μείνει κάπως αλλά εγώ γελάω με τον λόγο ότι δεν φοράει παντελόνι.
"Μπρους".Είπα γελώντας
"Τι";Είπε με ύφος απορίας
"Θα πας με το μποξεράκι";Άρχισα να γελάω πιο πολύ.
"Ε";Κοίταξε κάτω και είδε ότι είναι με το μαύρο μποξεράκι και άρχισε να γελάει.
"Γαμώτο..Δεν το πήρα χαμπάρι,επιστρέφω".Είπε και μπήκε στο δωμάτιο.Τον περίμενα έξω και μόλις γύριςε είχε βάλει το μπλε τζιν του.
"Ει είμαστε ίδιοι".Είπα χαμογελαστά.χαμογέλασε και εκείνος και με καθοδήγησε στο αμάξι του.Δεν μου άνοιξε προφανώς την πόρτα δεν είναι ο ρομαντικός τύπος είπαμε,δεν με χαλάει κιόλας το βρίσκω πολύ σάλιο το να σου ανοίγουν την πόρτα,αλλά δεν με χαλάει που το κάνει ο Ντέρεκ..Ο Ντέρεκ!Τον ξέχασα,δεν τον είδα μετά που μέθυσα..Πρέπει να τον πάρω τηλέφωνο,αλλά δεν έχω το νούμερο του,γαμώτο τι θα κάνω.Ο Μπρους με είδε που ανησύχησα και φάνηκε νευριασμένος..Μάλλον κατάλαβε τον λόγο.
"Τι σε ανησυχεί Ντιάνα".Είπε κάπως απότομα
"Να,παράτησα τον Ντέρεκ και δεν του μίλησα από εχθές..Μάλλον ανησυχεί".Μόλις το πα ο Μπρους έβγαλε ένα μικρό γελάκι.
"Τι κάνει λέει";Είπε γελώντας,άρχισε να είναι ο παλιός μαλάκας Μπρους..
"Εχθές φαινόταν να ανησυχεί πάντως".Είπα με περηφάνια.
"Επειδή σε έκανε χάλια ώστε να μην μπορεί να σε γαμήσει".Τι στο διάολο λέει,γιατί μιλάει έτσι γιαυτόν,δεν το επιτρέπω.
"Δεν είναι έτσι ο Ντέρεκ,δεν κάνει αυτά που κάνεις εσύ".Άρχισε να γελάει.Σταμάτησε ξαφνικά το αμάξι στην άκρη του δρόμου και με κοίταξε.
"Είμαι πολύ πιστός στην σχέση Ντιάνα,άλλο να φιλοφρονώ κοπέλες κάτι που μου αρέσει να κάνω,άλλο όμως να πηγαίνω μαζί τους κάθε βράδυ".Τι εννοεί,δεν το κάνει αυτό ο Ντέρεκ..Ή μάλλον το έκανε..Αλλά τώρα κάνει κάτι μαζί μου..Οπότε..Γιατί να πηγαίνει με άλλες;
"Δεν μιλάς τότε για τον Ντέρεκ".Ο Μπρους άρχισε να γελάει δυνατά ώστε να με κάνει να εκνευριστώ..
"Και όμως Ντιάνα,όσο μιλάμε μπορεί να είναι με άλλη,τον ξέρω καλύτερα από εσένα και επειδή εσύ"..Σταμάτησε απότομα,με εκνευρίζει όταν δεν τελειώνει αυτό που λέει..
"Επειδή εγώ τι";Είπα εκνευρισμένη κοιτάζοντας τον άγρια.
"Επειδή εσύ..Φιλιέσαι με λάθος άνθρωπο δεν σημαίνει ότι ταυτόχρονα τον ξέρεις,έχω περάσει εμπειρίες μαζί του,πίστεψε με δεν είναι αυτός που δείχνει".Τα μάτια του φαινόντουσαν απογοητευμένα όμως δεν με έκαναν να το πιστέψω,τον θέλω τον Ντέρεκ θέλω αποδείξεις γι'αυτά που λέει ο Μπρους,ίσως τα λέει για να με απομακρύνει..Αλλά γιατί,λογικό θα ήταν άμα του άρεσα..Αλλά το θέμα είναι ότι δεν του αρέσω..Οπότε γιατί..Μισό..Εχθές συζητούσαν κάτι με την Ελένα για τον Ντέρεκ.."Δεν θα της έκανα ποτέ ότι έκανε σε εσένα ο Ντέρεκ".Ε;
"Μπρους"!Είπα ξαφνικά που μπορεί να τον τρόμαξε λίγο..
"Τι";Είπε με απορία στα μάτια.
"Τι σχέση έχει ο Ντέρεκ με την Ελένα".Με κοίταξε με διάπλατα μάτια..Τι μου κρύβουν;
"Ε..Δεν μπορώ να σου πω".Είπε αμήχανα
"Γιατί".Είπα εκνευρισμένα,πίσω στο κανονικό κλίμα..
"Δεν είναι δικό μου θέμα..Πρέπει να στα πει η Ελένα"..Απάντησε με το ίδιο ύφος..Ωραία
"Πήγαινε με στην εστία τότε".Είπα απότομα..Θέλω απαντήσεις τώρα.
"Ντιάνα"..
"Τώρα".Είπα αποφασιστικά και αυτό έκανε ο Μπρους..Στην διαδρομή ήμασταν σιωπηλοί αλλά ευτυχώς ήταν μικρή οπότε δεν κάτσαμε πολύ ώρα μαζί,πήγα να μπω στο κτίριο μαζί με τον Μπρους για να πάω στην εστία αλλά ακούω μια γνωστή αντρική φωνή να φωνάζει το όνομα μου.
"Ντιάνα περίμενε".Ακούγεται λαχανιασμένος,λογικά τρέχει,ποιος είναι.Κοίταξα να δω και είδα τον Ντέρεκ να τρέχεις προς το μέρος μου.Έφτασε γρήγορα προς τα εμένα και έτσι με έπιασε από την πλάτη και με φίλησε σφιχτά..Άρχισε να με φιλάει βασανιστικά αλλά με πονούσε,τι έχει πάθει δεν φιλούσε έτσι!Τον έσπρωξα επειδή πονούσα και τότε έβαλα τα δάχτυλα μου στα χείλι μου να δω άμα μάτωσαν,λογικό αφού φιλούσε σαν είναι τελευταία φορά που θα μιλήσουμε.Ο Μπρους φαίνεται να έχει αηδιάσει αλλά ποιος άνθρωπος θα ασχοληθεί με έναν τέτοιο τύπο!Δεν μπόρεσα να αντέξω όλο το πρωί μαζί του..Την καημένη την Μέρεντιθ τι περνάει..''Θες να πάμε για πρωινό'';Είπε ο Ντέρεκ κρατώντας με από την πλάτη..Του την έκανα εχθές..Καλύτερα να πάω..Μπορεί να περιμένει το θέμα με την Ελένα.
''Ε''..Είπε ο Μπρους
''Τα λέμε αδερφέ''.Σκούντηξε στο ώμο ο Ντέρεκ τον Μπρους και φύγαμε.Με έβαλε σε ένα μαύρο τζιπ ανοίγοντας την πόρτα του συνοδηγού φυσικά και μπήκαμε μέσα.Δεν ήξερα που θα πάμε αλλά τον εμπιστεύομαι.Η διαδρομή είναι ήσυχη,βλέπω από το παράθυρο τον γαλάζιο ουρανό,με ηρεμεί τόσο πολύ,μακάρι να είναι πάντα έτσι.Εγώ και ο Ντέρεκ βλέποντας τον ωραίο ουρανό.Τι άλλο να ζητήσει μια κοπέλα!Όπως κοιτούσα τον ουρανό ο Ντέρεκ άρχισε να βήχει..Ήξερα ότι ήταν έτοιμος να πει κάτι..
''Που ήσουν εχθές το βράδυ''.Είπε ήρεμα κοιτώντας τον δρόμο..Ωχ,τι να του πω..Ε Ντέρεκ ήμουνα στο ίδιο κρεβάτι με τον Μπρους αλλά δεν κάναμε κάτι μην ανησυχείς..Μετά όλα καλά και συνεχίζουμε τις ζωές;Μα τι λέω!
''Με πήγε η Ελένα στην εστία της''.Φάνηκε τόσο πολύ η αμηχανία μου,δεν είμαι καλή στο να λέω ψέμματα.
''Δεν ήσουνα όταν πήγα,ούτε και η Ελένα ήταν,πες στα αλήθεια που ήσουν''.Είπε με εκνευρισμένο ύφος..Τον φοβάμαι κάπως αλλά ξέρω ότι δεν θα μου κάνει κακό.Τι να πω δεν είμαι καλή στο να λέω ψέμματα,Ελένα που είσαι όταν σε χρειάζομαι.
''Λογικά στην..Τουαλέτα..Ναι στην τουαλέτα ήμασταν έκανα εμετό,άσε ήμουνα χάλια''.Είπα με αμήχανο χαμόγελο,ας τελειώσει αυτό το θέμα σε παρακαλώ.
''Και γιατί το λες με αμηχανία'';Γιατί είναι ψέμματα!
''Γιατί..Ήταν χάλια νύχτα εχθές,δεν θέλω να την θυμάμαι,αντί να ζητάς συγνώμη που με έκανες έτσι..Κάνεις και τον ντεντέκτιβ'';Είπα ειρωνικά..Γιατί του μίλησα ειρωνικά,γιατί είμαι τόσο σκύλα βασικά θα τον έκανα να νευριάσει βοήθεια!Κράτησε σφυκτά το τιμώνη,θα με σκοτώσει.Γιατί δεν μιλάει,θα πεθάνω.Με κοίταξε απότομα αλλά μετά έπρεπε να γυρίσει το πρόσωπο του στον δρόμο,λες να μας τρακάρει.Φοβάμαι!
Song: I Think I'm In Love - Kat Dahlia (Sped Up) (Clean Version)
YOU ARE READING
Impossible
Teen FictionΝτιάνα,ένα κορίτσι τόσο ήσυχο με σκοτεινό παρελθόν,ένα κορίτσι που δεν θα το κοιτούσε κανείς παρότι είναι πλούσια.Η Ντιάνα ξεκινάει το πρώτο της εξάμηνο στο πανεπιστήμιο Χάρβαντ μόνο που όλα όσα είχε σχεδιάσει πάνε χαμένα αφού η συγκάτοικος με την π...