Ευτυχία;Θα το αποκαλούσα παρελθόν

164 18 5
                                    

Έφτασα στο πάργκινγ της εστίας..Έχω βάλει τα κλάματα από τα νεύρα..Μου την σπάει τόσο πολύ,κανείς δεν καταλαβαίνει ότι βρήκα κάτι που να με κάνει καλά..Κάτι όπου να μου δίνει ελπίδες,να το εμπιστεύομαι..Να..Κάποιος διέκοψε τις σκέψεις μου όταν χτύπησε το τηλέφωνο μου..Γυρνάω το κινητό από την μεριά την οθόνης και το παίρνω από το κάθισμα του συνοδηγού για να το σηκώσω,ήταν η Ελένα.Ω τι θέλει..

''Ναι''.Είπα προσπαθώντας να μην φανεί ότι κλαίω.

''Τι ήταν πάλι αυτό με τον Μπρους'';Ρώτησε με νεύρα..Τώρα τον υπερασπίζεται;Γιατί επιτέλους δεν αλλάζω εστία..Η ζωή μου ήταν τόσο τέλεια πριν γνωρίσω την Ελένα και την παρέα της..

''Έλα κάτω να το συζητήσουμε είμαι στο''..Είπα αλλά αυτή από ότι φαίνεται έκλεισε απότομα..Τι προβλήματα έχει επιτέλους..Πρέπει να πάρω τους γονείς μου τηλέφωνο να έρθουν να με αλλάξουν εστία.Δεν αντέχω άλλο με όλους τους ηλίθιους..Βγήκα από το αμάξι,τα δάχτυλα μου πλητρολογούσαν τον αριθμό της μητέρας μου και μετά από τρεις δονύσεις το σήκωσε.Επιτέλους..

''Ντιάνα,πως και μας θυμήθηκες''.Είπε ειρωνικά αλλά χαρούμενα.Μην αρχίσει σε παρακαλώ.

''Α γεια σου μητέρα..Τι κάνεις''.Είπα αμήχανα..Όντως έχω να τους πάρω καιρό τηλέφωνο..Αλλά γιατί αυτοί δεν κάναν τον κόπο να πάρουν..

''Ναι,ε πολύ καλά..Έχω νέα να σου πω μόλις έρθεις για το δείπνο ευχαριστιών''.Μου μίλησε με το ίδιο ύφος..Αλλά γιατί;Αφού όλα είναι μια χαρά..Μήπως επειδή ντρέπεται να μου μιλήσει και κατάλαβε ότι δεν νοιάζεται τόσο πολύ για μένα πια;

''Θα χρειαστεί να τα πούμε πιο νωρίς''.

''Γιατί'';Είπε αγχωμένη..Ε..

''Δες απλά θέλω να σου ζητήσω μια χάρη''.

''Έγινε κάτι..Σε πείραξε κανείς''.Δεν ήθελα να την αγχώσω γαμώτο..

''Όχι μαμά άκου''..Ήμουν έτοιμη να της το πω..Όμως τελικά η Ελένα κατέβηκε κάτω..Θυμωμένη βέβαια..Έκλεισα απότομα το τηλέφωνο..Θέλω εξηγήσεις..

''Ποιο είναι το πρόβλημα σου Ντιάνα..Εξήγησε μου''.Είπε θυμωμένη..Αν και δεν θα έπρεπε να είναι.

''Το πρόβλημα μου είναι ο φίλος σου''.Είπα φωνάζοντας..Εγώ θα το κάνω το κουμάντο εδώ όχι αυτή η σάπια!

''Ντιάνα τι δεν καταλαβαίνεις ότι ο Μπρους δεν έχει σχέση με όλο αυτό.Μου εξήγησε τι έγινε,δεν τα στέλνω αυτός τα μηνύματα''.

''Και που ξέρεις ότι σου λέει ψέματα''.Είπα ειρωνικά,έμεινε με διάπλατα μάτια..Αλλά η έκφραση της μεταμορφώθηκε σε θυμό..

ImpossibleWhere stories live. Discover now