Καλύτερη στιγμή

108 19 3
                                    

Τελειώσαν τα μαθήματα οπότε μου έμεινε να πάω στο γήπεδο να βρω τον Μπρους.Μόλις έφτασα είχαν είδη αρχίσει,έτσι έκατσα στην εξέδρα και παρακολουθούσα την προπόνηση του.Είναι πολύ καλός ως αρχηγός,εμψύχωνε την ομάδα του και δεν τους άφηνε να τα παρατήσουν.Τώρα σίγουρα τον παρεξήγησα.Δεν σταμάτησα ούτε ένα λεπτό να βγάζω τα μάτια μου από εκείνον.Πάντα ήταν δίπλα μου και προσπαθούσε να με πλησιάσει αλλά εγώ δεν τον άφηνα..Τι ηλίθια!Παρακολουθούσα το παιχνίδι όμως με διέκοψε μια φωνάζοντας το όνομα μου.Τρόμαξα,έτσι έκανα ένα μικρό πηδηματάκι από τον φόβο και γύρισα για να δω ποιος με φώναξε.Ήταν η Κλαούντια.Σκατά τι θέλει.

''Σου έλειψα''.Είπε με παιχνιδιάρικο τρόπο.

''Δεν είσαι και η καλύτερη παρουσία στην ζωή μου''.Είπα ειρωνικά,μην μου πεις ότι τώρα θέλει και φιλίες γιατί δεν θα με σταματήσει τίποτα στο να της σπάσω την μούρη.

''Τι γλυκό''.

''Σκάσε''.Είπα απότομα..Τι θέλει;

''Μιλάς πολύ άσχημα σε ένα άτομο που σου έσωσε την ζωή''.Τι στο!Την κοίταξα απότομα.

''Όχι δεν το έκανες,δεν μου λες τι θέλουν από εμένα,δεν μου λες τι θα μου κάνουν,απλά μου έχει πει ποιοι στο διάολο είναι σε αυτό το βρωμοπαίχνιδο.Βασικά τώρα που το λες δεν ξέρω ακόμα άμα λες αλήθεια''.Τώρα που το σκέφτομαι..Θα πρέπει να την εμπιστεύομαι;Μήπως αυτή τα σχεδίασε όλα και ο Ντέρεκ με την άλλη την κοπελίτσα απλά να είναι φίλοι;Εννοώ ότι δεν μου έχει δείξει ο Ντέρεκ προς το παρόν σημάδια ότι θέλει να μου κάνει κακό..Γιατί να είναι όλα τόσο μπερδεμένα.

''Πολύ απλά μην με πιστέψεις και συνέχισε την ''ωραία'' ερωτική σου ζωή με τον Ντέρεκ''.Δεν την βοηθάει στο να μου μιλάει ειρωνικά,είδη θέλω να την σκοτώσω..Αλλά κρατιέμαι άσχημα!

''Καλά''.Συνέχισα να βλέπω το παιχνίδι..Βασικά τον Μπρους!

''Βλέπω ότι προχώρησες εύκολα όμως''.Νόμιζα ότι δεν ήταν τόσο σπαστικιά.

''Μα τι θέλεις''!

''Τίποτα αλλά..Δεν θα πρέπει να έχεις υποψίες και γιαυτό τον τύπο'';Με το δάχτυλο της μου έδειξε τον Μπρους..Ε όχι αυτό δεν το σηκώνω.Την έπιασα σφιχτά από το μπράτσο διακριτικά.

''Μην το ξαναπείς αυτό''.Τα πρόσωπα μας ήταν αρκετά κοντά για να δει το θυμωμένο πρόσωπο μου..Όμως δεν φαινόταν ότι είχε τρομάξει.

''Αχ αυτός ο έρωτας,δεν μας αφήνει να δούμε καθαρά έτσι''.Έριξε ένα ειρωνικό γελάκι που πραγματικά θα ήθελα τώρα να της στείλω εκεί που είναι η μητέρα της να ησυχάσουμε όλοι!Την άφησα απότομα και γύρισα από την άλλη.

ImpossibleOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz