Συμφέρων

83 16 1
                                    

Δεν ένιωθα καλά με αποτέλεσμα να μην πάω σήμερα στην σχολή,το κακό είναι ότι υποσχέθηκα στο Ντέρεκ να βγούμε οπότε έπρεπε να δω αυτή την γουρουνόφατσα Σήμερα που δεν νιώθω καλά!Θα κάτσουμε στο πάρκο οπότε ντύθηκα απλά..Έβαλα ένα άσπρο φανελάκι με μια γκρι ζακέτα και μια γκρι φόρμα με καθόλου μακιγιάζ.Έδεσα τα μαλλιά μου και έβαλα τα ίδια βαρετά τετράγωνα γυαλιά μου.Πήρα τα κλειδιά του αμαξιού μου και τώρα απλά μου έμεινε να βρω την υπομονή μου ώστε να αντέξω αυτό το μαρτύριο!Λίγα λεπτά αργότερα έφτασα στο πάρκο και ο Ντέρεκ καθόταν σε ένα παγκάκι,μόλις με είδε σηκώθηκε και με αγκάλιασε,ήθελε να με φιλήσει όμως εγώ δεν τον άφηνα και αμέσως φάνηκε η απογοήτευση..Απομακρύνθηκε από εμένα και με κοίταξε με περιέργεια.

''Ποιο είναι το θέμα σου πάλι''.Είπε απότομα.

''Δεν είμαι σε καλή διάθεση''.Δεν θα ήταν  η καλύτερη ιδέα να του πω και το γιατί,αλλά ευτυχώς δεν ρώτησε προφανώς.

''Ξέρω τι θα σου φτιάξει την διάθεση''.Είπε με πονηρό ύφος και με πλησίασε.Τι στο..

''Πας καλά'';Είπα νευριασμένα απομακρύνονταν τον από εμένα.

''Τι ρε Ντιάνα,κάνουμε φάσεις εδώ και τρεις μήνες και δεν έχουμε προχωρήσει ακόμα''.Πως τολμάει να λέει ότι θα έπρεπε να κάνουμε και κάτι παραπάνω ο ηλίθιος.Υπομονή Ντιάνα το έχεις!

''Δες..Απλά δεν νιώθω έτοιμη,όμως σιγά σιγά θα γίνει στο υπόσχομαι''.Είπα όσο πιο ήρεμα μπορούσα ενώ τον πλησίαζα.Φάνηκε χαρούμενος ο μαλάκας!Σοβαρά πως μπορεί να φαίνεται τόσο αθώος μπροστά μου και από πίσω μου να παίζει μαζί μου.Θέλω να τελειώσει αυτός ο εφιάλτης και μακάρι να γίνει σύντομα.Η βόλτα συνεχίστηκε με τα ίδια σαλιάρα πράγματα που κάνουμε κάθε φορά και στο τέλος μου έδωσε ένα βασανιστικό φιλί για να με αποχαιρετήσει.Επιτέλους!Θα ήθελα πολύ να γυρίσω στην εστία όμως έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα νωρίς το σκέφτηκα.

Δευτέρα πάλι σήμερα..Η χειρότερη μέρα όλων ακόμα και των πεθαμένων.Δεν έχω καμιά όρεξη να πάω στο μάθημα όμως είναι μια από τις υποχρεώσεις μου..Επίσης δεν διάβασα για πρώτη φορά στην ζωή μου,ακόμα και όταν ήμουν άρρωστη διάβαζα και τώρα που απλά περνάω μια δύσκολη φάση το ξέχασα τελείως!Δεν το πιστεύω,άμα συνεχίσω έτσι στο να μην διαβάζω θα μείνω μόνη για πάντα χωρίς δουλειά και θα κάθομαι στους δρόμους να ζητιανεύω και όλο αυτό θα γίνει επειδή δεν διάβασα για τα σημερινά μαθήματα!Έχω ξεφύγει,πρέπει να ξαναμπώ στο κλίμα και να μην αφήνω τις αρνητικές μου σκέψεις και τα προβλήματα να με ελέγχουν.Κοιτάχτηκα στο καθρέφτη και είπα στον εαυτό μου..''Μπορείς να το κάνεις''.Και ναι μπορώ!Έβαλα τα χθεσινά ρούχα επειδή δεν είχα όρεξη να βρω για άλλα,όμως δεν έκανα κοτσίδα στα μαλλιά μου αλλά τα άφησα κάτω με το φυσικό σπαστό τους μαλλί.Ξέχασα την σχολική τσάντα μου στην εστία οπότε θα περάσω από εκεί πρώτα για να μαζέψω όλα τα βιβλία μου,αφού δεν ξέρω για πόσο ακόμα θα μείνω στο ξενοδοχείο και θα πάω στην σχολή.Ελπίζω να μην είναι η Ελένα στην εστία,δεν έχω όρεξη να δω το πρόσωπο της..Έφτασα στο δωμάτιο και διακριτικά μπήκα μέσα,ίσως κοιμόταν ακόμα η Ελένα,επειδή είναι λίγο υπναράς,αλλά ευτυχώς δεν ήταν καν στην εστία.Χάρηκα πάρα πολύ που δεν ήταν μέσα όμως δεν είχα χρόνο να πανηγυρίσω και γρήγορα πήρα τα πράγματα μου για να πάω στο μάθημα.Πήγαινα γρήγορα ώστε να μην αργήσω και ευτυχώς πήγα ακριβώς στην ώρα μου.Κάθισα στην θέση μου και πρόσεξα ότι ο Μπρους δεν ήταν στην τάξη.Σκεφτόμουν μήπως έπαθε κάτι αλλά σταμάτησαν οι σκέψεις μόλις δυνατά ακούστηκε η πόρτα με τον Μπρους να έχει λαχανιάσει αφού για άλλη μια φορά άργησε να μπει στην τάξη,γέλασα λίγο με τον τρόπο που εισέβαλε στην τάξη όμως δεν ήθελα να φανεί,διότι δεν τα πάμε και τόσο καλά.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 06, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ImpossibleWhere stories live. Discover now