Μυστήριο κορίτσι

153 19 6
                                    

Την έφερα απότομα την στάθμευση ώστε επιτέλους να μου δώσει απαντήσεις..Και θα το κάνει θέλει δεν θέλει!

''Ποια είσαι''.Είπα με τόνο αυταρχικό..Θέλω να με φοβηθεί βλακεία μου που της φέρθηκα τόσο καλά την προηγούμενη φορά.

''Δεν είναι δουλειά σου να μάθεις''.Α δεν θα τα πάμε καλά!Την άρπαξα από την μπλούζα και την κόλλησα στο αυτοκίνητο μου.

''Είμαι πολύ δυνατή για να μου μιλάς με αυτό τον τόνο.Απλά απάντα για να φύγεις με όλα τα κομμάτια σου''.Πρώτη φορά μιλάω σε κάποιον έτσι.Είμαι καλή!

''Ποτέ''.

''Καλά''!Άρχισα να την σφίγγω πιο πολύ από τον λαιμό..Ήμουν έτοιμη να την πνίξω αλλά δεν ήταν αυτός ο σκοπός μου.Τελικά σήκωσε τα χέρια ψηλά και παραιτήθηκε.

''Εντάξει θα σου πω''.Είπε φοβισμένη.Έτσι μπράβο!

''Καλή απόφαση.Μπες στο αμάξι τώρα''.Έκανα νόημα να μπει μέσα και αυτό έκανε.Ακολούθησα την ίδια κίνηση και έκατσα στη θέση του οδηγού ενώ αυτή στου συνοδηγού.Κλείδωσα τις πόρτες για να μην φύγει και περίμενα οι ανάσες της να πάνε στον κανονικό ρυθμό ώστε να μου δώσει τις απαντήσεις που ήθελα.

''Πες μου για εσένα''.Είπα με τον απίθανο αυταρχικό μου τόνο.Μου πάει αυτός ο ρόλος.

''Με λένε Κλαούντια,είμαι δεκαεννιά και σπουδάζω καλών τεχνών''.Δεν με ενδιέφεραν και πολύ αυτές οι πληροφορίες αλλά θα ήταν καλό να τις ξέρω.Της χαμογέλασα αφού απάντησε την ερώτηση μου χωρίς να αντιμιλήσει.

''Μπράβο Κλαούντια και δεν μου λες,τι σχέση έχει ο Ντέρεκ με την φίλη σου''.Μόλις ανέφερα αυτή την πρόταση έπαψε να με κοιτάζει στα μάτια και έσκυψε το κεφάλι κοιτώντας κάτω.

''Σε παρακαλώ..Μην με πιέσεις να σου το πω αυτό..Δεν μπορώ..Άμα μάθει η Τζέσικα ότι σου τι παίζει μαζί τους θα με σκοτώσει''.Φάνηκε ότι μετάνιωσε που ανέφερε το όνομα της..Αλλά δεν με απασχολεί τι παίζει μαζί τους..Με δουλεύουν και οι τρεις τους τόσο καιρό!Δεν μπορώ να το αφήσω έτσι.

''Εμένα γιατί θα έπρεπε να με απασχολεί'';Φαίνομαι τόσο σκύλα..

''Γιατί είναι το μόνο άτομο που πλέον μπορώ να βασιστώ''.Είπε με βουρκωμένα μάτια..Σκατά θα με πιάσουν οι καλοσύνες.

''Τι εννοείς γαμώτο''.Είπα προσπαθώντας να κρατήσω την σκύλα μέσα μου.Φαινόταν κουρασμένη σαν εμένα..Όχι με την έννοια θέλει να ξεκουραστεί ή τίποτα τέτοιο..Φαίνεται ότι έχει περάσει δύσκολα..Μπορεί και χειρότερα από ότι έχω περάσει..Πρέπει να μάθω.

''Ο πατέρας μου ήταν το είδωλο μου..Η μητέρα μου πέθανε στην γέννα οπότε μπορούσα μόνο από αυτόν να βασιστώ.Τα πηγαίναμε τέλεια.Με πήγαινε βόλτες,με αγαπούσε,νοιαζόταν για εμένα.Ήταν ο καλύτερος πατέρας ώσπου..Άρχισε τα ναρκωτικά όταν ήμουν πέντε.Γύριζε αργά στο σπίτι και εγώ δεν είχα κανέναν να με φροντίζει,ή να με πηγαίνει στο σχολείο.Όταν γύριζε έσπαγε πράγματα δεν καταλάβαινε τι έκανε όμως..Εγώ δεν το φοβόμουν.Φοβόμουν όμως άμα..Ζούσε.Όταν πήγα δημοτικό κατάλαβα το σοβαρό θέμα που περνούσε ο πατέρας μου,του είχα πει πολλές φορές να σταματήσει να το κάνει αλλά δεν με άκουσε πότε.Ήταν πια εθισμός για εκείνον.Πέθανε όταν πήγα γυμνάσιο και έπρεπε να τα αναλάβω όλα μόνη μου.Δεν είχα ποτέ πολλές παρέες ή κάποιον δίπλα μου ώσπου..Γνώρισα την Τζέσικα.Ήταν το πιο δημοφιλές κορίτσι του σχολείου και παρόλα αυτά με βοήθησε να σταθώ στα πόδια μου.Όμως μην νομίζεις ότι είμαστε πολύ καλές φίλες..Με εκμεταλεύεται όμως εγώ δεν μπορώ να πω όχι σε αυτά που θέλει να της κάνω..Είναι το μόνο άτομο που μπορώ να βασιστώ.Σε παρακαλώ μην με πιέσεις να σου πω τι γίνεται.Το μόνο που μπορώ να σου πω είναι ότι.Παίζουν ένα βρώμικο παιχνίδι μαζί σου..Το έχουν σχεδιάσει πολλά άτομα όχι μόνο αυτοί οι δύο.Η Τζέσικα έχει ερωτευτεί τον Ντέρεκ και προσπαθεί να τον βοηθήσει σε αυτό το παιχνίδι''.Τι στο διάολο..Τι..Δεν το πιστεύω..Πως..Ο Ντέρεκ θέλει να μου κάνει κακό..Γιατί.Θα ήθελα να σχολιάσω το άσχημο παρελθόν της όμως έχω μείνει σοκαρισμένη με αυτά που μου είπε η Κλαούντια.Άρχισα να δακρύζω με την σκληρή αλήθεια.Είναι και η Κάρα μέσα..Μπορεί και η Ελένα..Δεν το πιστεύω..Γιατί;

''Λες ψέμματα''.Είπα θυμωμένη,δεν μπορώ να το πιστέψω.

''Γιατί να πω ψέμματα;Μόλις σου είπα ότι η Τζέσικα είναι ερωτευμένη μαζί του..Θα μπορούσα απλά να την προσπεράσω αυτή την λεπτομέρεια''.Αλήθεια!

''Δεν το πιστεύω..Τόσο καιρό παίζουν αυτό το παιχνίδι μαζί μου..Τι να κάνω''.Είπα με λυγμούς δεν μπορώ να μιλήσω καθαρά..Πονάει η αλήθεια..Ποτέ δεν με ερωτεύτηκε ο Ντέρεκ.Ήταν ένα ψέμα..Τι θέλει από εμένα;

''Παίξε το παιχνίδι του,άστο να το συνεχίσει μέχρι να βρεις τι πραγματικά θέλει από εσένα..Εγώ δεν το γνωρίζω αυτό''.Έχει δίκιο..Θα έχει ενδιαφέρον να μάθω τι στο διάολο θέλει από εμένα αυτός ο μαλάκας..Πρέπει να είμαι προσεχτική..Αλλιώς θα νικήσει..Δεν θα τον αφήσω.Ξεκλείδωσα της πόρτες και οι δύο βγήκαμε από το αμάξι.Αποχαιρετιστήκαμε και χωρίστηκαν οι δρόμοι μας.Όσο προχωρούσα για να μπω στην είσοδο το κινητό μου έκανε δόνηση για μήνυμα.

Η φίλη σου δεν συνεργάστηκε καλά,πες της το τελευταίο αντίο.Κοίταξα όλο τον χώρο να δω ποιος είναι αλλά..Δεν ήταν κανείς..Πως σκατά άκουσε την συζήτηση μας..Αυτό το παιχνίδι γίνεται όλο και πιο άγριο.

ImpossibleWhere stories live. Discover now