Είμαι ερωτευμένη

124 20 5
                                    

Όσο περπατούσαμε για να μπούμε στο κτίριο της αδελφότητας ένιωθα πεταλούδες να έχουν μπει στο στομάχι μου,μάλλον φταίει το ότι με κοιτάνε σαν να βλέπουν πρώτη φορά κοπέλα ή τίποτα τέτοιο.Με την Ελένα μπήκαμε στο κτίριο όπου ήταν γεμάτο μεθυσμένους φοιτητές αλλά κανένα γνώριμο άτομο..Προχωρούσαμε για να βρούμε ένα άτομο που να ξέρουμε και όντως βρήκαμε..Ενθουσιάστηκα μόλις είδα το γνώριμο πρόσωπο..Του Μπρους!Είναι γελοίο αφού πριν κάτι ημέρες όταν τον έβλεπα ήθελα να κάνω εμετό ή να τον δείρω.Απλά τώρα τον έμαθα και..Είμαστε πολύ καλοί φίλοι!Προχωρούσαμε προς το μέρος του όμως ξαφνικά ένα χέρι ένιωθα να με τραβάει από τον αγκώνα και με έφερε προς το μέρος του.

''Σου είπα ότι θα σε πάρω εγώ''.Είπε μια νευριασμένη φωνή..Κοίταξα να δω ποιος είναι..Ήταν ο ξανθούλης που κάποτε είχα πάθει μεγάλο ενθουσιασμό..

''Αυτό ήταν την προηγούμενη Παρασκευή''.Είπα νευριασμένη και πήρα το χέρι του απότομα από τον αγκώνα μου.Το πρόσωπο του απέκτησε θυμό και τώρα δεν ξέρω πως θα τον κάνω καλά.

''Ωραία..Σε πείραζε να ερχόσουν τώρα μαζί μου'';Είπε απότομα..Δεν μπορεί να μου μιλάει εμένα έτσι..Δεν φτάνει που με ξέχασε μου μιλάει και έτσι τώρα.

''Γιατί δεν ήρθες την προηγούμενη φορά να με πάρεις'';

''Γιατί δεν ήσουν στο σπίτι της Κάρας''.Σκατά!Έχει δίκιο..Ήμουνα με τον Μπρους!Γαμώτο είμαι ηλίθια το είχα ξεχάσει!

''Α..Ε..Είχα πάει βόλτα επειδή δεν ένιωθα καλά''.Είπα αμήχανα..

''Γιατί δεν τηλεφώνησες'';Ακούγεται ποιο θυμωμένος.

''Σου είπα δεν ένιωθα καλά και το ξέχασα..Είχα βγει μια βόλτα στο πάρκο''.Η αμηχανία δεν βοηθάει στο να καλύψω την μαλακία που έκανα.

''Με ποιον ήρθες..Με τον μπάσταρδο από εκεί''.Μου έκανε νόημα να κοιτάξω προς το μέρος που ήταν ο Μπρους..Και..Η..Μέρεντιθ..Χαμουρευόντουσαν μόλις τους κοίταξα..Για κάποιο λόγο άρχισα να βουρκώνω,αλλά η ίδια δεν ξέρω τον λόγο.

''Έχει σχέση Ντιάνα,ποτέ δεν θα σε θέλει..Εγώ σε θέλω..Και πολύ μάλιστα..Απλά δώσε μου χρόνο''.Συμπλήρωσε..Έχει δίκιο..Ο Μπρους δεν θα ήθελε ποτέ μια κοπέλα σαν εμένα..Θα τον έκανα ρεζίλι..Έπρεπε να μείνω με τον Ντέρεκ..Δεν έχει ξανακάνει ποτέ σχέση και θέλει τον χρόνο του..Θα του τον δώσω..Έχει αποδείξει το πόσο με θέλει..Θα τον εμπιστευτώ και θα περιμένω..Δάκρυα άρχισαν να τρέχουν στα μάτια μου για αυτό που μόλις αντίκρισαν τα μάτια μου..Είμαι ηλίθια..Για λίγο μου άρεσε ο Μπρους..Ποιον κοροιδεύω..Τον έβλεπα πιο πολύ από καλό φίλο..Γαμώτο μου..

ImpossibleOnde histórias criam vida. Descubra agora