Οι μέρες περνούσαν πολύ γρήγορα χωρίς να το καταλάβω,κάθε μέρα έβλεπα τον Μπρους στην τάξη..Προσπαθούσα να τον αγνοήσω αλλά δεν γινόταν..Δεν με ενοχλούσε,εγώ απλά τον σκέφτομαι..Δεν ξέρω τον λόγο,δεν μου αρέσει αυτός ο βλάκας..Το μόνος που σκέφτεται είναι με ποια θα πάει και την διασκέδαση του..Σίγουρα δεν είναι ο τύπος μου,ο μόνος που αξίζει είναι ο Ντέρεκ,μόνο αυτός θα μου αρέσει μια ζωή..Όσο σκεφτόμουν τον Μπρους,ήξερα την σωστή απόφαση που έπρεπε να κάνω σχετικά με το θέατρο..Να παρετιθώ,ξέρω ότι είμαι δειλή αλλά το κάνω για έμενα,να ξεφορτωθώ τον σπαστικό-μαλάκα-γυναικά-ψωνάρα-Μπρους.Τώρα είναι ευκαιρία να πάω να το τελειώσω .Κανονικά είχαμε πρόβα αλλά εγώ θα πάω απλά για να ενημερώσω.Πήγα στο θεατράκι του πανεπιστημίου για να βρω την..Την..Βασικά,δεν είπε το όνομα της την προηγούμενη φορά..Ίσως να είναι ντροπαλή..Θα την ρωτήσω..Λίγα λεπτά αργότερα έφτασα στο θεατράκι,μπήκα μέσα και όλοι ήταν στην ώρα τους..Ακόμα και ο Μπρους,που συνήθως αργεί αλλά φαίνεται ότι του αρέσει το θέατρο.
''Ντιάνα,αστέρι μου ήρθε,κάθισε με τους υπόλοιπους''.Είχε μια θέση δίπλα στο Μπρους,αλλά δεν ήρθα για να κάτσω.
''Μπορώ να σας μιλήσω για λίγο''.Όλοι μείναν ξαφνιασμένη,το ίδιο και η δεσποινίς..Ε..Θα ρωτήσω μετά το όνομα..Έγνεψε καταφατικά,πλησίασε στο μέρος και με έβγαλε έξω από την αίθουσα κλείνοντας την πόρτα.
''Πες μου γλυκιά μου''.Είπε ανυπόμονα
''Κυρία''..Ελπίζω να καταλάβει ότι δεν ξέρω το όνομα της
''Βενεζουέλα''.Είπε χαμογελαστά..Ουφ
''Ναι..Το ξέρω ότι με αυτό που θα σας πω,θα σας βάλει σε δύσκολη θέση,αλλά το κάνω για το καλό του εαυτού μου''.
''Σαν''
''Θέλω να συγκεντρωθώ στα μαθήματα ξέρετε''.Είπα αμήχανα.Φάνηκε απογοητευμένη.
''Δεσποινίς Ρόζεν,ο λόγος που έρχονται οι περισσότεροι εδώ είναι για να ηρεμούν,απομακρύνουν το άγχος και έτσι πάνε καλά στα μαθήματα..Δεν βρήκατε καλή δικαιολογία,μπορείτε να είστε ασφαλής μαζί μου και να μου μιλάτε ανοιχτά''.Και που το ξέρει ότι το θέατρο με βοηθάει,ήρθα εδώ επειδή δεν έχουμε ομάδα βόλευ,όμως..Το πρόσωπο της κυρίας Βενεζουέλα μου λέει ότι μπορώ να την εμπιστευτώ και άλλοι..Μου έδειξαν ότι μπορώ να τους εμπιστευτώ..Στο τέλος με πρόδωσαν..Αλλά τι μπορεί να μου κάνει μια μεγάλη κυρία,ίσως με βοηθήσει κιόλας.
''Καλά,με καταλάβατε..Απλά δεν νιώθω άνετα με ένα άτομο εδώ μέσα''.Δεν έμεινε έκπληκτη
YOU ARE READING
Impossible
Teen FictionΝτιάνα,ένα κορίτσι τόσο ήσυχο με σκοτεινό παρελθόν,ένα κορίτσι που δεν θα το κοιτούσε κανείς παρότι είναι πλούσια.Η Ντιάνα ξεκινάει το πρώτο της εξάμηνο στο πανεπιστήμιο Χάρβαντ μόνο που όλα όσα είχε σχεδιάσει πάνε χαμένα αφού η συγκάτοικος με την π...