Part 14

854 33 3
                                    

"You buat apa kat sini?" Tanya Seolhyun. Namja di sebelahnya masih kekal memegang pinggang ramping Seolhyun. Mata Kai tertumpu pada tangan namja itu. Seolhyun yang perasan akan pandangan Kai cepat2 mengalihkan tangan namja itu.

"Bukan geng kau ke yang suruh aku dgn Jimin datang jumpa korang setiap hari? Kau betul2 lupa atau buat2 lupa?" Tanya Kai. Apabila kai tengah marah, panggilan kau-aku akan digunakannya. Murid-murid di situ terdiam apabila Kai dan Seolhyun bergaduh.

"Kai..." Seolhyun memegang lengan Kai. Tetapi Kai menepis. Dah mula drama air mata dia ni xD

"Siapa dia ni?" Soal Kai sambil jarinya menuju tepat ke arah namja itu.

Belum sempat Seolhyun hendak menjawab, namja tersebut pantas menjawab soalan Kai.

"Aku namjachingu dia. Kau ni pula siapa?" Soal namja itu pulak. Haih main soal jawab pulak dua ekor ni -,-

"Aku pun namjachingu dia jugak!!" Bentak Kai. Seolhyun menarik lengan Kai ingin membawanya ke luar kelas.

"Jom kita cakap kat luar kelas" ajak Seolhyun. Kai menarik lengannya agar tidak disentuh oleh perempuan yang tamak boyfriend xD hahahahah.

Mereka berjalan menuju ke luar kelas. Murid-murid di dalam kelas tersebut kembali bising apabila mereka berada di luar kelas. Ada diantara mereka yang bercakap tentang Kai dan Seolhyun.

"Tak sangka kau ada affair dengan namja tadi tu. Aku ni memang pabo sebab terlalu percayakan kau. Tapi kau? Kau cuma buat aku sebagai namjachingu simpanan kau!! Kau tau tak aku betul2 sayangkan kau!!! Aku memang cintakan kau!! Dengan muka kau yang cantik, aku mudah terpedaya kau tahu tak? Jangan cari aku lagi!!! Hubungan kita putus sampai sini. Ingat!! Sampai sini sahaja!! Aku dah taknak orang panggil kita perfect couple!! Perfect sangat ke kalau kau tu ada namjachingu lain?? Semua yeoja dah tak boleh dipercayai!!!" Marah Kai.

Air mata jernih membasahi pipi Seolhyun. Dia terlampau sedih kerana kehilangan Kai tetapi disebaliknya dia mempunyai dua rancangan jahat untuk Kai dan semestinya perempuan yang dibencinya iaitu Irene. Dia kembali tersenyum setelah Kai beredar dari situ.

'Takpe Kai, harini hari kau untuk aku. Akan datang hari aku untuk balas dendam dekat kau!!" Kata Seolhyun dengan gelakkan jahatnya itu.

"Chagi, I masuk kelas dulu eh. Nanti kita jumpa lagi." kata Jimin.

"Hmm yelah. But please jangan ada yeoja lain selain daripada I. Promise?" Choa membuat muka comelnya. Comel ke?? XD

"Promise...." Jimin mengangkat tangannya tanda menjanjikan sesuatu.

"Hmm good. Oklah Bye. See you later ~" kata Choa. Dia memberikan ciuman di pipi Jimin. (Mian author malas nak tulis perbualan Choa dan Jimin panjang2 jadi korang bayangkanlah apa yang diaorang cakap eh xD)

Bayangan Jimin hilang dari pandangan Choa. Kemudian Choa memandang Yuna yang asyik berdiam diri. Ni mesti sebab Taehyung takde.

"Sebenarnya Taehyung tu suka kau ke tak?" Soal Choa.

"Dia memang suka aku cuma perempuan tu yang rampas dia" kata Yuna. Eh manisnya mulut kau main kata je Irene rampas V -,-

"Habistu kenapa dia selalu tak layan kau? Kalau betul lah dia suka kau, of course lah dia ambil berat pasal kau macam Jimin aku tu" kata Choa.

"Kau pun macam tak tau yang EXO sekarang ni feamous sebab tu lah dia selalu tak layan aku. Dia tak nak kena serang dengan yeoja gila kat sini" kata Yuna. Hatinya semakin sakit apabila dia terpaksa menipu Choa semata-mata ingin mempertahankan namja yang disukainya sejak dahulu.

"Are you sure babe? Takpe, Seolhyun kan dah ada plan. So plan tu pun sesuai untuk kau balas dendam dekat dia" ujar Choa. Bibir Yuna mengukir satu senyuman yang penuh makna.

"Guys, aku ada satu plan untuk Kai"  ujar Seolhyun. Choa dan Yuna memandang antara satu sama lain. Plan apa pula? Bijak pula si Seolhyun ni kalau nak kenekan orang.

"Eh Kai tu bf kau kot takkan kau nak sakiti dia?" Jerit Choa. Seolhyun menekup mulut Choa kerana Choa bercakap terlalu kuat.

"I know that. Aku nak culik Kai dan aku nak kahwin dengan dia. Itu je cara untuk dia jadi milik aku selama-lamanya" kata Seolhyun. Pyscho gak dia ni en xD

TBC

Maaflah sebab part 14 ni cuma part Seolhyun gaduh dengan Kai xD lepas ni dah takde dah part diaorang :)

Be With You [Malay Fanfic]Where stories live. Discover now