Ebéd után úgy döntöttem elmegyek Sophiehoz,úgy is mondta,hogy segítenem kéne neki ruhát választani,mert valami polgári esküvőre hivatalos,illetve szeretne tudni mindent az ebédemről.Most gyalog mentem barátnőmhöz.Igazából nem tudom miért,de nem volt kedvem deszkával elindulni.Oda érve a csengőre feküdtem,mivel Sophie nem egy hamar nyitott nekem ajtót.
-Szia Beth!Bocsi,csak zenét hallgatok és nem hallottam,hogy csöngettél!-mondta Sophie és egyenesen bementem a szobájába.
-Istenem!Kapcsold ki ezt a nyálas zenét!-nevettem fel és fintorogni kezdtem.
-Nem nyálas zene jó?Amúgy na mi volt?-meresztette rám szemeit barátnőm.
-Jó,jó.Amúgy egész jó volt. Desmondnak a fiú eddig egész normálisnak tűník,bár szerintem kicsit túl egós..-állapítottam meg. Sophie kitátotta a száját,én pedig csak értetlen fejet vágtam.
-Desmond,akinek van egy fia?Mi a fiú neve?Hogy néz ki?-ugrott elém barátnőm.
-Nyugi van már Sophie! Amúgy Harrynek hívják,bar..-folytattam volna,de Sophie félbe szakított.
-Beth!Ő..ő úristen!A One Direction frontembere!Harry Styles!-rázta meg a karomat Sophie.
-Na!Akkor de még mennyire igazam volt,hogy egoista,nőbálvány,seggfej!-büszkélkedtem,de Sophie csak rosszalló tekintetet vetett rám.Eztán segítettem Sophienak kiválasztani a ruhát,s haza is mentem.Fel se tűnt mennyi időt töltöttem el barátnőmnél,mivel már kezdett sötétedni.Haza érve ott anyát és Desmondot találtam meg,így csak őket üdvözöltem.Fel siettem a szobámba,kivettem egy toppot,meg egy rövid gatyát,s bevonultam a fürdőbe.Hosszas zuhanyt vettem,majd felöltöztem és vissza indultam a szobámba.Ahogy beértem hirtelen megijedtem,mert egy sötét alak az ablakomnál állt és kifelé bámult,de akkor megfordult és rájöttem,hogy ez csak Harry.
-Mit keresel itt?Meg engedtem hogy begyere?!-vontam fel a szemöldököm.
-Szerintem bejöhetek a szobádba.Megijedtél Beth?-ült le az ágyamra.
-Harry!Nem mondtam,hogy leülhetsz oda!És ne becézgessél.-rivalltam rá.
-Nem baj. Bethany,te nem is ismertél eddig?-nézett fel rám Harry.
-De igen tudom ki vagy!Barátnőm ölne értetek,de én nem.-mondtam flegmán neki.Nem éppen kedvelem.Anyám előtt egy jó kisfiú de így kettesben egy egoista,seggfej.
-Na és nem is jövök be neked?-nyalta meg az alsó ajkát,én automatikusan,az arcához akartam vágni a kezem,de ő elkapta a csuklóm így megakadályozva,hogy pofán vágjam.
-Nem jössz be Harry. Engem soha nem tudsz bevinni az ágyikódba elhiheted!-tettem csípőre a kezem.
-Én ebben nem lennék olyan biztos...Szerintem élveznéd,ahogy ki-be..-hozzávágtam egy kezembe akadó párnát.Ő is megfogott egy párnát majd ütögetni kezdtük egymást.Jól el lehet vele lenni ha nem szólal meg..
Már egy jó ideje folytathattunk egymás ellen csatát,mikor rávetődtem az ágyamra,ő pedig mellém.
-Harry szállj le az ágyamról!-toltam odább,de nem sok sikerrel jártam.Veszekedtem vele,hogy szálljon le az ágyamról,de mikor már nem bírtam idegileg,úgy döntöttem hagyom,hogy aludjon az ágyon én pedig alszom a földön.
-De Beth miért nem akarsz velem aludni?-nézett rám lebigyesztett szájjal Harry.
-Mert konkrétan a testvérem vagy...leszel.-helyezkedtem el a szekrényem mellett a földön.
-Éppen ezért!A tesók alhatnak együtt nem?-mosolygott rám,én csak megráztam a fejem,majd jó éjszakát kívántam Harrynek és aludtam is.
YOU ARE READING
brother ✽ harry styles befejezett!¡
Fanfiction『Az aranylánc apró részeit egy megtörhetetlen kötelék tartja össze, azonban ha próbálják szétrántani, az összetartó erő megszűnhet.』 #1 in fanfiction! -fairychim©2017 Figyelem, a könyv trágár szavakat és +18-as jeleneteket tartalmaz. Ha itt jársz sz...