III;5

2K 93 5
                                    

-Figyelj Nash..tudod..aki ott volt srác..ő Harry.-mondtam neki.
-Igen,és?-nézett rám kíváncsi tekintettel.
-Vele volt az a szerencsétlen,ehm..kapcsolat szerűségem.-magyaráztam tovább Nashnek.
-Jaaa!Tényleg.Akiről kezdetegben annyit meséltél.-jutott eszébe,hogy kiről is beszélek.
-Vele kellett interjút csinálnom basszameg..Ott volt.Láttam őt.Újra.Nem tudtam hirtelen,hogy csalódottságot érzek vagy megbánást.-öntöttem ki a szívemet Nashnek.
-Mert mi történt?Mesélj!-utasított.
-Azt hittem nem ismer meg,de megismert.Megcsókolt.Azt mondta szeretne szeretni engem..én pedig csak betudtam egy újabb színészkedős fellángolásának.De..ahj..-magyaráztam barátomnak hadarva.
-Figyelj.Harryről rengetegszer hallott mindenki egyet s mást,hogy minden lány csak egy kis időre kell neki.De érted még mindig szenved!-mondta Nash,miközben jó ízűen ette a tacoját.
-Színészkedik.Csak a szexre kellettem neki,hidd el,semmi többre!Mivel bizonyítani akart.-magyarázkodtam tovább.
-Megadtad neki?!-nézett rám Nash kikerekedett szemekkel.
-Azt hittem..hogy nem csak azért..szóval érted.Igen.-makogtam össze-vissza.
-Ha csak arra kellettél volna neki már rég hagyott volna a picsába!-állapította meg.
-Úgy gondolod?-kérdeztem kilátástalanul.
-Mhm.Ki kellene deríteni mik a valódi szándékai veled.-ivott bele Nash a kért italába.
-Mégis hogy?-tettem fel egy újabb kérdést.
-Shh!Hagyd gondolkodni a mestert!-tette úját a számra Nash.Bólintottam egyet és vártam míg meg nem szólal.
A kabát zsebemben megcsörrent a telefonom,ezáltal szívbajt kaptam.
-Háló?-szóltam bele a telefonba.
-Miss Lorden?-kérdezett valaki a vonal másik végén.
-Igen.Miben segíthetek?-kérdeztem.
-A főnöke vagyok,elnézést!Kaptunk egy új interjú alanyt!Gigi Hadid.-kezdte mondani a főnököm-Szeretném ha elvállalnád.-mondta a lényeget.
-Úristen!Persze,ezer örömmel.-újjongtam.
-Egy dolog van ami nem biztos,hogy tetszeni fog ebben..-mondta halkan a munkáltatóm.
-Mi lenne az?-kérdeztem vissza.
-Gigi Párizsban tartózkodik.S onnan a nyag kavalkádok miatt nem tud ide repülni,tehát nekünk kell alkalmazkodi hozzá.Tehát,repülnél Párizsba!-mondta ki egy szuszra.Az ütő megállt bennem.
-Nem rossz hír ez!Ezer örömmel repülök Párizsba.-teljesen felvidultam.
-Rendben.Lucy fog veled menni,meg egy két segítő.A repülőjegyeket postázom,s holnapra meg is érkezik Bethany.Köszönöm!-mondta,majd rám vágta a telefont,pedig még meg is akartam köszönni ezt a fantasztikus lehetőséget.
-Naaaa?-nézett rám kíváncsi tekintettel Nash.
-Van egy új megbízásom!Párizsba kell repüljek,Gigi Hadidhez.Úgy várom.-örvendeztem,miközben magamba tömtem az étel utolsó falatjait.
-Ez de klassz!Örülök neki.De ugye tudod,hogy Párizs elég veszélyes..?-kérdezte félénk arccal.
-Egy Los Angelesnél nem veszélyesebb.-mosolyodtam el.
-De azért vigyázz majd magadra nagyon!-mondta miközben felállt,én is követtem cselekedeteit.
Elindultunk kifelé.Az autóig talán 3 perc alatt lehet odaérni,mivel kicsit messze tudtunk csak megállni.
-Köszönöm Nashy,hogy itt vagy velem.-álltam meg és mondtam neki a sorokat,majd ő csak magához ölelt és battyogtunk tovább.
Hai Gájz!Nos ez lett volna az új rész (:
Szavazz&Kommentelj❤

brother ✽ harry styles befejezett!¡Where stories live. Discover now