Lementem a konyhába,s készítettem magamnak ebédet,vagyis igazából nem ebédet,mert már eléggé délután volt.Megettem a szendvicsem,majd úgy döntöttem áthívom Sophiet,van mesélni valóm neki..
Mikor ideért,felinvitáltam a szobámba és elmeséltem neki mindent,még a Harrys dolgot is.Ő megértően bólogatott,hümmögött,de megjegyezte,hogy máskor jobban vigyázzak magamra.Beszélgetésünk után,kimentünk a medencénkhez,napozni, csak Sophie napozott,mert én inkább megmártóztam a hideg vízben.Bőrömön a vizcseppek folytak lefelé,a nap erős fénye,vakító volt.Egyenlőre élveztem ezt az időt,de a nyár közepére már megutálom.
Estfelé,Sophie haza ment,így újra egyedül maradtam,de nem sokáig,mert anya és Desmond haza tértek.Én egyből beléptem a nappaliba,hogy lássák,itthon vagyok.
-Bethany Lorden!Hová tűntél?!-vetette rám dühös tekintetét anyám,én ekkor már tudtam mi fogok mondani vagyis hazudni..neki.Muszáj,mert különben soha többet sehova sem engednének el,kivennének a suliból és hasonlók,ezekre semmi szükség,majd megoldom magam.Ha Harry bármit is mondani mer anyának,nem állok jót magamért!
-Sophienél aludtam..Akartam írni,de lemerült a telefonom.Sajnálom-mondtam határozottan,a szép kis hazugságomat.Még jobban undorodtam magamtól,mint eddig.
-Tényleg?Harry mondta,hogy nála voltál!-mondta Desmond és anyám melléállt és helyeselő tekintettel meredt rám.Istenem az a faszfej!Hazug..
-Dejó..Igen nála voltam,mást esetleg nem mondott?-nevettem.De ez egy fontos és komoly kérdés volt
-Nem..miért,kellett volna?!Máskor nyugodtan elmondhatod ha vele vagy-beszélt nyugodt hangon anyám.Számomra megnyugvás volt,hogy Harry nem mondta el azt,hogy mi oka volt annak,hogy nála voltam.Minden tönkre ment..Senki sem tudja valójában miért pont hozzá mentem,mikor baj volt.Csak én.Rajtam kívül soha,senki sem fogja tudni a valódi okát,de nem is baj.Harrynek ha elmondanám,hogy valójában szeretem,kihasználná a lehetőségeit velem szemben.Tudom.
Fogtam magam és felvonultam a szobámba,majd bedőltem az ágyba és csak feküdtem.El kellett gondolkoznom az életemen.Mikor már,nagyon nem tudtam mit kezdeni magammal,bekapcsoltam a laptopom,beszélgetni akartam Sophieval,így megnyitottam a vele lévő üzeneteim.Láttam,hogy van is tőle új üzenetem,teljesen megörültem,de mikor elkezdtem olvasni a levelét már nem örültem
Sophie:Bethany..figyelj,el kell mondjam,hogy én..már nem tekintek rád olyan jó barátként,mint régen.Alig szánsz rám időt,nekem azonban hallgatnom kell a hülyeségeidet,s abba bele sem gondolsz,hogy nekem is van egy szar kis életem.Nem megy...van egy másik lány aki meghallgat.Elég jóba lettem vele..Sajnálom.Bethany:Nem..megértelek,semmi baj:) Szar barát vagyok tudom..Nincs semmi.Ne sajnáld,megérdemlem ezt
A szemembe könnyek gyülekeztek,s ekkor már semmi sem tartott vissza a sírástól.Az arcomon végig folytak a könnycseppek és meg sem álltak.Mostmár tényleg mindent elveszítettem.A legjobb baránőmet kihasználtam,az új fiú barátom meg engem használt ki.Emellett Harry megörjít azzal,hogy fogalmam sincs mit akar.Tudom,hogy egy dologra megy,ismerem annyira,hogy tudjam mik a szándékai velem.Nem tudom mi kellhet még..de mostmár elfáradtam.Felálltam a rendetlen ágyamról,majd előkerestem egy fehér lapot,s egy grafitot.Rajzolni kezdtem,méghozzá egy fiút..Szép arcal,göndör fürtökkel...Harry..
Igen,rejtett tehetségem a rajzolás.De kit érdekel ez?Nem de?
Szeretnék vele lenni,de nem tudom,hogy bízhatok-e benne,ezek után.Főleg,hogy a testvérem is..Mit gondolnának anyájék?Meg jézusom!Az egész világot az foglalkoztatná,hogy "Harry Styles új barátnője kiskorú?" Meg "Harry Styles kislányokkal fekszik össze?" Erre nincs szükségem..Lehet egy idő utan nem érdekelne,de a bizalmam Harry felé még mindig nagyon kevés.Heyy!Remélem nem gond,hogy ez egy ilyen kicsit rövidebb rész lett.Gyerekek,mindjárt megvan az ezer megtekintés:o Előre köszönöm:')
KAMU SEDANG MEMBACA
brother ✽ harry styles befejezett!¡
Fiksi Penggemar『Az aranylánc apró részeit egy megtörhetetlen kötelék tartja össze, azonban ha próbálják szétrántani, az összetartó erő megszűnhet.』 #1 in fanfiction! -fairychim©2017 Figyelem, a könyv trágár szavakat és +18-as jeleneteket tartalmaz. Ha itt jársz sz...