Visszaérve a Jefferson utca sarkára,már kicsit álmos voltam.Nekidőltem a járda szélén lévő táblának,s vártam.Már majdnem lecsukódtak a szemeim,mikor egy alakot véltem felfedezni a sötétben.Közeledett felém,így sejtettem,hogy Niall.Azonban mikor már egy méter volt közöttünk,rájöttem,hogy ez a személy nem éppen Niall.
Automatikusan futni kezdtem,mikor felismertem az arcát.Átfutottam az úttesten,majd át minden bokron,s leértem a tenger partra.Alig voltak ott így nem keltettünk feltűnést.Bár ebben a helyzetben jobban örültem volna annak,ha mások észre vesznek és esetleg segítenek is rajtam.De hát ez az én életem.Szerencsétlen és reménytelen..Éreztem ahogy a csuklómat elkapja az a bizonyos személy.Minden erőmmel azon voltam,hogy elszabaduljak fogásából,de semmi esélyem sem volt.
-Bradley engedj el!-kiabáltam torkom szakadtából.
-És ha nem?-nevetett,majd húzni kezdett maga után.
-Szállj már le rólam,istenem..-rángattam a karomat,de semmi.
-Most szépen velem jössz,ha elfutsz úgy is megtalállak-mondta Brad,majd szorosan fogva a csuklómat,sietve sétáltunk valamerre.
-Hová megyünk..?-néztem körül.
-Majd meglátod-válaszolt.Beletörődtem a sorsomba,úgy sincs mit vesztenem.Jó ideig sétáltunk a sötétbe,mikor Bradley megszólalt.
-Nincs meg Horan száma?-emelte rám gúnyos tekintetét.
-Mm..mivan?Te küldted az üzenetet igaz?!-vezettem tekintetem rá.Ő csak bólintott egyet,majd tovább mentünk.Egy idő után ismerőssé vált a környék,így kevésbé éreztem magamat rosszul.
Bradley megállított egy ház előtt,ami szintén ismerős volt.Igen..emlékszem.Idehozott akkor is mikor majdnem megerőszakolt.
-Mit akarsz tőlem Bradley?!-vontam kérdőre.
-Na szerinted?-nézett felém pimasz mosollyal az arcán.
-Undorító vagy..-elkaptam a kezemet tőle és futni kezdtem,de utólért.
-Basszameg-káromkodtam.
-Nem tudsz elmenekülni cicám-nevetett Brad.Nem szóltam semmit.Nem volt sem kedvem,sem erőm vele beszélgetni.Hátravezetett egy üvegajtóhoz,kinyitotta,majd betolt a szobába.A szoba viszonylag rendezett volt és szép,de ettől még nem jött meg a kedvem ahhoz amit Bradley akar tőlem és nem is fog!
-Örülhetsz,mert legalább a körülmények jobbak lesznek,mint a múltkor-suttogta a fülembe Brad,de én elhúzódtam tőle.
-Mit akarsz tőlem?-tettem fel ezt az értelmetlen kérdést,mivel már tudtam rá a választ.
-Bepótoljuk ami múltkor nem jött össze!-lökött le az ágyra Bradley,majd kezdte lehúzni a szoknyámat.Mindenhogy próbáltam ellenkezni,de semmi sem volt hatásos.Erőszakos volt.Felpofozott ha ellenkeztem neki,ráncigált,cibálta a hajamat.Annyira rosszul éreztem magamat ebben a szörnyű helyzetben.Szoknyám a szobában lévő tv tetején landolt.A felsőm is hamar lekerült,majd Bradley próbálta elérni,hogy én vegyem le róla a felsőjét,de nem járt sikerrel,így magának vette le.
-Nem akarom..-nyöszörögtem,de ő csak elhalgattatott a csókjával.Próbálta nyelvét a számba vezetni,de nem hagytam neki.
-Leszarom,hogy mit akarsz-suttogta a fülembe,én reflexból elhúztam a fejemet szájától.
||Harry szemszöge||
Míg vártuk,hogy Brad visszaérjen,elfogyott pár sör,de én személy szerint nem ittam annyit,hogy faszságokat beszéljek vagy éppen menni ne tudjak.Nina egyfolytában kéregetett,hogy menjek vele szobára,de nekem ahhoz semmi kedvem nem volt.Mióta Bethynek elvettem a szüzességét senkivel sem vagyok képes lefeküdni.Én Bethanyt szeretem.Azt hiszem..
Nina éppen magyarázott nekem valami nagyon érdekfeszítő dolgot,miközben a figyelmem elterelődött másra.Bradley szobájából könyörgést hallottam..Vagy süket vagyok vagy halucinálok.Mikor már sírást is hallottam felugrottam a helyemről Ninát felborítva elindultam a szoba felé.
-Mit csinálsz Hazza?-sétált oda hozzám rózsaszín magassarkújában Nina.
-Menj innen és szállj le rólam!Hülye kurva-suttogtam neki,majd sértödötten távozott.Próbáltam a kulcslyukon át megszemlélni mi is történik odabent,de semmit sem láttam.Vártam míg újra hallom a kérlelő hangot.
Ez Bethany!
||Bethany szemszöge||
Már sírtam..annyira elegem volt ebből a személyből!Bradley éppen a melltartómat próbálta kicsatolni,mikor kivágódott a szoba ajtaja.
Hello Mindenki!Ez lett volna az új rész,remélem tetszett!:) Szavazz&Kommentelj❤
ESTÁS LEYENDO
brother ✽ harry styles befejezett!¡
Fanfic『Az aranylánc apró részeit egy megtörhetetlen kötelék tartja össze, azonban ha próbálják szétrántani, az összetartó erő megszűnhet.』 #1 in fanfiction! -fairychim©2017 Figyelem, a könyv trágár szavakat és +18-as jeleneteket tartalmaz. Ha itt jársz sz...