Mikor abbahagytuk a vitázást,már mehettünk is,mivel eltelt a háromnegyed órás pihenő időnk.Megfogtam a hátizsákomat,raktam bele vizet,a fényképezőmet,pénztárcát és már indulhattunk is.
Az ajtó előtt megvártuk anyámékat,s elindultunk.Gyalog San Francisco belvárosa nincs olyan nagyon messze,negyed óra sétálás után,már az egyik helyi parknál sétáltunk.Anyáék rengeteget fényképeztek,volt,hogy lefotózott minket Harryvel,a parkot körbevevő virágok előtt,mint a 'jó testvérek'..Szép is lenne.Tényleg gyönyörű a város,az emberek viszont ugyanolyanok,mint Los Angelesben.Udvariatlanok és hatalmas a tömeg.Utálom..ja és erre még rá tesz az is,hogy Harryt minden második ember kiszúrja,így meg kell állnunk,pár fotóra,aláírásra..Ahj,hogy nem unja ezt?Mikor megnéztük a város nevezetességeit.Voltunk a Golden Gate Parkban és természetesen a hídnál is.A városnézés végén,egy Óceán parti étterembe ültünk be.Én csirke salátát ettem,mint valami egészséges leányka,aki vigyázni akar az alakjára,pedig nem ez az oka,hogy ilyen könnyű és egészséges ételt választottam,csak egyszerűen ízletes.Anya és Desmond egy 'tengeri tál'-at rendelt,Harry pedig maradt a jó öreg pizzánál.De különbözőek itt az ízlések!Nálam fő az egészség,anyámék,mint a német nagyságosok,Harry meg csak a szokásos,laza pizza.Körülbelül este hatkor értünk haza.Anyáékkal megbeszéltük,hogy tartunk egy ilyen esti fürdőzést,így lementünk a wellness részlegre.Anya rábeszélte Desmondod valami Thai masszázsra,így ők elmentek relaxálni,én meg kettesbe maradtam testvéremmel.Jaj,ne!
-Na..mi mit csinálunk?-nézett rám pimasz mosollyal Harry,én egyből megforgattam a szememet.
-Én megmártózom a vízbe-jelentettem ki,s fejest ugrottam a medencébe.Hirtelen kicsit hidegnek bizonyult a víz,mivel a testem eddig teljesen fel volt hevülve. Harry utánam ugrott és elúszott a medence egyik sarkába.Szerencsére senki sem volt már,így nem zavartak minket. Öhm,várjunk..miben is?!Felfeküdtem a vízre,s hagytam,hogy a víz kicsinyke sodrása mozgasson a vízen.Biztos voltam benne,hogy Harry végig méri a testemet,hiszen szokása.
-Ha nem jelentek neked semmit ne nézz rám így!-törtem meg a csendet,s ezzel folytatni kezdtem,amit délelőtt abbahagytunk. Harry egy hatalmasat sóhajtott,majd megszólalt.
-Úgy nézek rád ahogy akarok-mondta flegmán.
-Persze..igen-úszkáltam tovább teljes nyugodtsággal.Majd egyszer csak elém úszott Harry és magához húzott,a csuklómnál fogva.
-Igen ki?-cirógatta meg az arc csontomat Harry.
-Igen..apuci..-mondtam remegő hanggal.Ahogy közelebb hajolt hozzám,egyből felkavarodott a gyomrom és a pillangóim életre keltek.A szívem hevesebben dobogott,mint előbb.Miért tud velem ilyet éreztetni?Ahj,miért szeretem?Nem,nem és nem!
-Nem megyek bele a hülye játékodba-löktem el magamtól,de visszarántott magához.
-Bethany,nyugodj már le..Nem akarok semmit sem tőled-mondta ki azokat a fájó szavakat.
-Bassza meg Harry,akkor engedj már el!-kiabáltam rá,teljes erőből.Elrántotta a kezét,s odébb úszott.
-Máskor semmire se kérj meg és ne gyere hozzám sírva,hogy esetleg Brad mit művelt veled-nézett a szemembe,azokkal a gyönyörű zöld szemeivel.Fogtam magam,s kimásztam a vízből.Megfogtam a törcsimet,magamra terítettem és felvettem a papucsomat.
-Most hová mész?-vont kérdőre Harry,de én nem válaszoltam,csak elindultam felfelé.Már sírtam,de a vizes arcomon ez szerencsére nem volt felismerhető.Felérve a szobában átvettem a pizsamámat,s egyből befeküdtem az ágyba,majd próbáltam elaludni,de nagyon nem ment.Folyamatosan csak Harry szavai jártak a fejemben.."Nem akarok tőled semmit" A könnycseppeket a kezemmel törölgettem,majd egyszer csak kivágódott az ajtó,így tudtam,hogy Harry megérkezett.Úgy csináltam mintha aludnék,hogy véletlenül se kelljen vele párbeszédet folytatnom.
Már csak azt éreztem,hogy az ágy besüpped mellettem,így tudtam Harry itt van mellettem.
-Nem akartalak megbántani..-hallottam Harry suttogó hangját.Mi?!Szerintem csak cseng a fülem..
Éjjel arra ébredtem fel,hogy a telefonom idegesítő csengőhangja megszólal.Először azt hittem álmodok,de nem.Felvettem magam mellől a telefont,s megláttam Bradley nevét a kijelzőn.Felvettem.Nem tudom miért..
-Mit akarsz?!-kérdeztem teljesen kivehetően,az alvásból felébredő hangon.
-Téged cica,gondoltam érdeklődöm mizujs?Milyen volt a szex,Mr.Stylessal?-megfogtam a fejemet és sóhajtottam. Harry kikapta a kezemből a telefonomat.
-Hagyjad békén Bethanyt vagy velem gyűlik meg a bajod te nyomoronc!-fenyegette meg Harry,Bradet. Olyan rekedt,de mégis szexi hangja volt..ahw..
-Csodálkozom,hogy megtudtál fektetni egy szűz csajt,élvezte egyáltalán a kiscsaj?-a telefon ki volt hangosítva,így mindent tisztán hallottam.
-Nem vagyok kiscsaj!-morogtam.
-Idefigyelj Bradley,semmi közöd ahhoz,hogy kivel fekszem le és kivel nem. Bethanyhoz meg végképpen semmi közöd!-láttam Harry szemében a dühöt.
-Rendben Styles,de ezt meg keserülitek!-mondta Bradley,s kinyomta a mobilomat.
-Istenem Harry..nem kellett volna..megvédeni..megint.-mondtam,már megint sírva.Miért véd meg,ha nem szeret?
-Beth,a testvérem vagy..ez a kötelességem!-igaza van..azt hittem más oka van..
-De Bradley valamit kitalált ellenünk!-mondtam,remegő hangon.
-Nem lesz mersze semmihez sem,nyugi-ölelt magához Harry,s most volt az a pillanat,hogy jól esett tőle az ölelés. Ahj..mentolos illata,annyira elkábítja az elmémet.Adott egy puszit a számra,amit én nem is elleneztem,majd gyorsan kikapcsoltam a telómat,jó éjszakát kívántunk egymásnak,s Harry mellkasát ölelve elaludtam.
YOU ARE READING
brother ✽ harry styles befejezett!¡
Fanfiction『Az aranylánc apró részeit egy megtörhetetlen kötelék tartja össze, azonban ha próbálják szétrántani, az összetartó erő megszűnhet.』 #1 in fanfiction! -fairychim©2017 Figyelem, a könyv trágár szavakat és +18-as jeleneteket tartalmaz. Ha itt jársz sz...