Arra ébredtem fel,hogy kiabálást hallottam az ajtón túl.Megfordultam,s a fejemet neki támasztottam a bejáratnak.Hallgatóztam egy darabig,míg nem meg bírtam állapítani,hogy Harrynél van valaki.Méghozzá egy lány.De ki?És minek?A barátnője?Na jó!Mit érdekel ez engem..Nekitámaszkodtam az ajtónak és próbáltam felállni.A bejárati ajtó mély dörömbölő hangjával vontam fel magamra a figyelmet.Mikor sikerült felállnom,egyből indultam a kapu felé,de mikor már kiértem volna,a bejárati ajtó kinyitódott s éles fénnyel árasztotta el az aszfaltot.
-Bethany?-kerekedett ki Harry szeme,s ekkor én is megfordultam,majd futni kezdtem felé és megöleltem.Kellemes illata volt,testem pedig egyből melegség öntötte el.
-Harry mi a francot csinálsz?!-hallottam a nappaliban álló lány idegesítő hangját.Autómatikusan elhúzódtam Harrytől.Ő óvatosan megfogta a karom és behúzott a lakásba.
-Ki ez a csaj?-értetlenkedett újból az ismeretlen lány
-Ő egy barátom..-válaszolta Harry.Mi van??Barát?!Jó hazugság.
-Megyek,mert azt hiszem megzavartalak benneteket-mondtam és elindultam az ajtó felé,de Harry megállított.
-Sarah,nem érted,hogy elegem van belőled?!Nekem..nekem más kell..-halkult el Harry és a szemembe nézett azokkal a gyönyörű zöld íriszeivel.Egy fekete farmernadrág és egy fehér felső volt rajta,amin a tetoválásai tökéletesen átütöttek.A haja rakoncátlanul állt.Istenem..tökéletes.De vajon kire értette azt,hogy...más kell neki?
Sarah sértődött arcot vágva villámgyorsan eltűnt,így ketten maradtunk Harryvel.
-Beth!Istenem..mi történt veled?-jött oda hozzám Harry és megfogta az arcom mindkét kezével.
-Figyelj..Ha..Harry ne ölj meg azért amit most mesélek-mondtam félve de ő csak engem nézett szemeivel-Szóval,Bradleyvel elmentem egy buliba..ahonnan egy ismeretlen pasas elvitt valami lakáshoz,ahol..ott volt..Brad is.Meg akart fektetni,de nem hagytam neki és elszöktem.Csak ütlegelt,ami viszont eléggé fáj még most is-mondtam gyorsan végig és sírva fakadtam,majd lerogytam a kanapéra. Harry mellém ült,s az arcomat felé fordította.
-Hogy merészeltél elmenni vele egy buliba?!Én megmondtam milyen egy szemét alak!Ugye..nem ért hozzád sehol sem?-fogta meg a kezem Harry és aggódó tekintetével még mindig engem figyelt.Én megráztam a fejem és hirtelen megéreztem a sajgó lábam. Harry természetesen egyből észrevette a fájó arckifejezésem.
-Felviszlek a szobámba-jelentette ki és felkapott az ölébe én pedig a lábam a dereka köré kulcsoltam.Éreztem ahogy az egyik kezét a fenekemre csúsztatta de nem zavart.Végre biztonságban érezhettem magam. Harry lerakott az ágyára,s kiment a fürdőbe.Visszatérve,egy vizes törülközőt láttam a kezében.
-Na és hogy szerezted ezeket a sebeket?-kérdezte
-Mikor kitörtem az ablakot,akkor szereztem..-mondtam még mindig kicsit szipogva.
-Beth vedd le a ruhád-utasított Harry,én egyből levettem.Kellemes érzés volt megszabadulni a szorító ruhadarabtól.A testem reflexből eltakartam,de Harry a kezem után nyúlt és elvette magam elől.A vizes törcsit,a lábamon lévő sebemre nyomta,majd a többivel is így csinált.A hasamon lévő vágást a kezével is végig simította amibe én beleremegtem.Ő erre a reakciómra elmosolyodott.Az érintése annyira nyugtató és egyszerre tüzelő...Soha nem gondoltam volna,hogy ezt így kimondom magamnak,de én szeretem Harryt. Már az első pillanattól kezdve így éreztem,de nem mertem elhitetni magammal.A személyisége számomra tökéletes,azzal a kis mocskos képzeletével együtt,s a érzelmes komolyságával,engem levett a lábamról.A külsejéről nem is beszélve!A mély zöld szemeivel,a barna,göndör hajával,az egyedi stílusával és az ellenállhatatlan tetoválásaival.Istenem szeretem Harryt...
Addig gondolkodtam míg nem Harry szólintgatására észhez tértem,majd megköszöntem neki az ellátást.
-Harry nekem mennem kell...-mondtam és álltam fel,de ő megfogta a kezem,majd visszahúzott az ágyra a lábai közé.Én egyből elpirultam és megéreztem a kicsi Harryt. Jézus hülye vagyok!
-Itt maradsz velem..-parancsolt Harry-Velem alhatsz!-mondta,s a nyakamat kezdte el puszilgatni.Én az élvezettől egyből hátradobtam a fejem.A testemet elöntötte a forróság.Azonban még mielőtt túl messze jutottunk volna Harryvel,leállítottam.Éreztem,hogy a nyakam egy bizonyos pontja milyen forró.Megtapogattam a bőrfelületet és éreztem,hogy lett egy újabb sebem.De ezt annyira nem bántam..titkon persze.
Míg Harry elment fürödni én befeküdtem egy szál fehérneműben az ágyának bal oldalára,s megvártam míg Harry vissza tér.Lecsuktam a szemem,több percig is így fekhettem,míg nem Harry visszatért,én pedig kinyitottam a szemeim és megláttam őt egy szál derekára tekert törülközőben. Uramisten,de dögös így is..Folyamatosan az járt a fejemben,hogy a törölköző alatt nincs semmi,s ha leesik akkor megláthatom a férfiasságát.Na jólvan ez nem normális dolog.Perverz agy menj szépen aludni!Hátat fordítva nekem,ledobta a törölközőjét,s felvett egy fekete bokszert.Anyám..még a feneke is jó..
-Harry..nem adnád ide a egyik felsődet..csak mert én így nem tudok aludni..?-kérdeztem félve Harryt.Ő odadobta nekem azt a felsőt,ami ma volt rajta.Éreztem a mentolos illatát a felsőjén.Felvettem és visszabújtam a jó meleg ágyba.Ő is befeküdt az ágyba méghozzá felém fordulva,így tökéletesen láttam arcát.Elég közel volt hozzám,de én kicsit odébb húzódtam,így több volt a távolság köztünk.Megfordultam a másik oldalamra,s már aludtam is.Még mikor annyira nem aludtam mélyen éreztem ahogy Harry tetovált karjait körém fonja.
YOU ARE READING
brother ✽ harry styles befejezett!¡
Fanfiction『Az aranylánc apró részeit egy megtörhetetlen kötelék tartja össze, azonban ha próbálják szétrántani, az összetartó erő megszűnhet.』 #1 in fanfiction! -fairychim©2017 Figyelem, a könyv trágár szavakat és +18-as jeleneteket tartalmaz. Ha itt jársz sz...