Future-Később

1.4K 69 6
                                    

-Harry!Kérlek segíts főzni.-kiabáltam a konyhából férjemnek.
-Most Daisyvel játszom.-kiáltott vissza,s a kislányunkkal a kezében betért a konyhába.
-Csak kevergessétek a levest,míg én megcsinálom a browniet!-utasítottam őket.Harry a tűzhely elé állt a kicsivel és eleget tettek kérésemnek.
-Mikor jönnek a mamáék?-kérdezte Daisy.
-Egyre jönnek,ha jól tudom.-mondtam.Harry szüleivel már megismerkedtünk,természetesen.Ők jönnek hozzánk ma egy kis ebédre.
Rendes az anyja és annak barátja,na meg a nővére is!
A szüleimmel néha beszélek telefonon,de a folyamatos kapcsolattartást nem tudnám elképzelni.
Van akivel még mindig tart a barátságom,mint például Nash és Hayley.Néha össze szoktunk futni,ha az időnk engedi.Bár mióta megszületett Daisy,azóta annyira nincs időm semmire sem de nem gond hisz jelenleg boldogabb vagyok mint valaha.
Mindenki imádja a kislányt és azt mondják,hogy gyönyörű.Külsőleg inkább Harryre hasonlít a zöld szeme miatt,de személyiségre inkább rám ütött.

-Mit vegyek fel?-néztem Harryre,mikor kinyitottam a gardróbot.
-Jó vagy így is!-mosolygott.Csak egy törölköző takarta testemet.
-Nem vagy vicces.-komorodtam el,de a mondatom végébe belemosolyogtam.
Végül egy fekete farmer és egy krém színű ing mellett döntöttem.A hajamat egy kontyba fogtam és várhattuk is a nagyszülőket.
Harry nem nagyon öltözött ki,bár rászóltam hogy kéne de mint aki nem is hallotta úgy kezelte a dolgot.
Daisyre ráadtam egy kisruhát,amit még Harry szüleitől kapott.

-Itt vannak anyáék!-nézett ki az ablakon Harry.
Az ajtóhoz ballagtam a kicsivel a kezembe és kitárt ajtóval vártuk őket.
-Sziasztok!-lépkedtek felénk Harry családtagjai.
-Gyertek beljebb.-invitáltam őket mosolyogva.
-Hát szia Daisy!-köszöntötte Gemma a kicsit és megsimogatta a karját.Daisy csak szégyenlősen vigyorgott.
Elhelyezkedtünk az asztalnál és tálaltam a fogásokat.Úgy láttam mindenkinek ízlik minden,így nem kellett aggódnom.
-Bethany hogy vagy?-kérdezte Anne,Hazz anyukájának barátja.
-Minden oké.Ti megvagytok?-mosolyogtam feléjük.
-Igen,meg!De mi modt arra vagyunk kíváncsiak,hogy a kicsi mellett tudsz-e aludni.-nézett rám a nagymama.
-Annyiszor nem ébred fel éjjel a pici..úgyhogy mondhatjuk,hogy tudok aludni!-magyaráztam,miközben vágtam el a pulykát.
-Hé és én?-nézett anyjára Harry.
-A nőknek több dolga van a gyerekkel.-világosította fel férjemet Anne.
-Ez igaz,de most hogy Harry oldalára álljak tényleg jól végzi az apaimunkát.-nevettem fel.
-Na Harold büszke vagyok rád.-szólalt fel Gemma is.
-Én is magamra!-jelent meg Hazz arcán egy büszke vigyor.
-Ne szállj el magadtól!-csapott anyja a kezére.
-Inkább kérdezem,hogy hogy ízlett az étel?-néztem körbe a társaságon.
-Isteni volt!-helyeselt majdnem egyszerre mindenki.Örültem,hogy semmit sem rontottam el..
Ezután kiraktam egy tálra a browniet és mindenki eszegetni kezdte és beszélgettünk.

Lehet az élet csupa útvesztő,de egyszer eljutsz a kijárathoz.

Minden esetre Harry már nem a mostoha testvérem.

Sziasztok!Gondoltam írok nektek még egy ilyen pár évvel későbbes dolgot.Tudom,nem lett valami hosszú..de azért na😂Ha gondoljátok olvassatok bele a többi könyvembe is és elérhettek engem,facebookon,instagramon,twitteren és snapen is!Az oldalamra ki van írva.
Szavazzatok&Kommenteljetek!❤

brother ✽ harry styles befejezett!¡Onde histórias criam vida. Descubra agora