A nyaralásunk többi része nyugalomban telt.Harry békén hagyott,Bradley sem zaklatott.
*Nyaralás után 2 nappal*
Elég későn ébredtem fel,már tizenegy óra is elmúlt.Hallottam,ahogy fúja a szél és esik az eső.Elhúztam a függönyömet,majd kinyitottam a teraszom ajtaját,s hagytam,hogy a friss levegő lehűtse a szobámat.Levettem a pizsamámat és felvettem egy egyszerű rövidgatyát és egy Yankess-es felsőt.Lebattyogtam a lépcsőn,s szembe találtam magamat egy félmeztelen Harryvel.
-Jó reggelt!-üdvözöltem,barátságos mosollyal.Nem,nincs jó kedvem,csak nem szeretnék vele veszekedni.
-Inkább napot-nevette el magát,s kinyújtózott.A konyhába mentem,s kutatni kezdtem a szekrényben.Találtam gofrit.Megsütöttem,majd raktam rá Nutellát és szedert.
-Harry kérsz?-kérdeztem.
-Nem kössz.Mi van veled,hogy ilyen kedves vagy velem?-nézett rám csodálkozó tekintettel.Én neetni kezdtem.
-Nincs kedvem veled vesződni..ennyi-mondtam,majd elkezdtem enni a gofrimat.Miközbrn ettem,engedtem magamnak egy pohár vizet,majd vissza ültem az asztalhoz.
-Na de nekem mennem kell,úgyhogy szia!-mondta Harry,majd elindult kifelé.Én egyből felálltam az asztaltól és követtem az ajtóig.
-Hé hová mész?-fogtam meg az egyik kezét,de aztán inkább el is engedtem.
-Öhm..dolgom van-mondta,majd nyomott a fejemre egy puszit és elindult.Dolga?Jólvan,biztos.Befejeztem a reggelimet,majd ráírtam Hayre.
Bethany:Szia Hay!Hogy tellik a nyár?
Hayley:Helló Bethy.Egészen kellemesen,nos neked?
Bethany:Ehm..nem éppen jól:(
Hayley:Mi?Mi a baj?:o
Bethany:Nehéz leírni..
Hayley:Akkor..nincs kedved talizni?Bemehetnénk a városba,kicsit nézelődhetnénk,vásárolgathatnánk:) Na?
Bethany:Uh,ez jó ötlet!Találkozzunk fél óra múlva a parkban.Na sziaa
Hayley:Oki,szia!Felvettem a fekete alapon,virág mintás ruhámat és a Conversem.Nem nagyon szeretem a rövid ruhákat,de ez a ruha annyira tetszik!Mikor kész voltam,felkonytoltam a hajamat,s elindultam a közeli park felé.Menet közben,nézelődtem,s kicsit féltem,hogy Bradley esetlegesen követ vagy valami.Mikor a parkba értem,már láttam,ahogy Hay integet nekem.
-Szijja!-ölelt meg.
-Aham,szia!-mondtam nevetve.
-Arra gondoltam,hogy elmehetnénk a Fashion Streetre..Kéne dobni a külsődőn,úgy hátha szereznél magadnak valami srácot!-mondta Hayley,s közben elindultunk az uticélunk felé.
-Rendben..de figyelj..pont erről akartam beszélni..-mondtam kicsit akadozva és félve.Elmondjam neki,hogy mi történt vagy ne?
-Igen?Mi az?-nézett rám Hay
-Na szóval..ugye anyám új pasija,Styles apja.-kezdtem bele,Hay csak bólogatott.Innentől elmeséltem neki az egészet.
-Te..lefeküdtél HARRY KURVA STYLES-sal?!-ámulattal teli arcal nézett rám.
-Hát látod-nevettem kínosan.
-Jól csinálta?-nézett rám,mosolyogva.Én egyből megforgattam a szememet.
-Ahj..nem ezen van a hangsúly,hanem azon,hogy én SZERETEM,ő meg csak kihasznál..pedig azt hittem ez fordítva lesz,de tévedtem-mondtam sóhajtva.
-Igen..nem rég még gyűlölted!-nevetett Hayley.
-Haha..most is utálom..de mégis..valahol meg szeretem-mondtam akadozva.
-Na gyere menjünk be ide!-mutatott egy Victoria Secret üzlet felé Hay.
-Mi?!Az egy kibaszott drága üzlet..-nevettem.
-Van elég pénzem,veszek neked is pár dolgot!-lökdösött be Hayley,az előbb említett üzletbe.Nagyon furcsa érzés volt,egy ilyen drága üzeltben lenni és vásárolgatni.
-Gyere,veszünk neked valami szexi fehérneműt-mosolygott pimaszul,osztálytársam,vagyis már csak volt osztálytársam.
-Ahj..minek?Harry utál,más meg úgysem fog látni fehérneműben-mondtam szomorú arckifejezéssel.
-Na,majd ebben elcsábítod!-indult el a fehérneműk felé Hay,én pedig unottan követtem.Hayley levett egy krém színű fehérnemű szettet,s megmutatta nekem,de én hevesen megráztam a fejemet.Nézelődtem,de semmi olyat nem találtam ami igazán tetszene.Aztán egyszer csak megpillantottam,egy fekete fehérnemű szettet.A melltartó része,fűzött volt,a bugyi,az oldalán volt olyan.Kifejezetten tetszett.
-Hay!-szólítottam barátnőmet,majd megfordult.
-Csajszi,ez igazán szexi!-mondta büszke pillantással.Én még mielőtt felpróbáltam volna,megnéztrm az árcímkéjét.4500(ftbe számolva) Uramisten!
-Hayley,ez rohadt drága-nyújtottam át neki,hogy megnézhesse a címkéjét.Ő csak legyintett egyet,s a próbafülkék felé kezdett húzni.Beléptem az egyik fülkébe,s elkezdtem levetkőzni,felvettem,majd a tükör felé fordultam.Uh..azért az önbecsülésem az a béka segge alatt van..Nem mondom,hogy nem megfelelő,de nem olyan tökéletes amit mások elvárnak.Hay bedugta a fejét,s egy hűhával konvertálta a rajtam lévő fehérneműt.
Hayley végül megvette nekem,én pedig nem győztem megköszönni neki.Bementünk az egyik fodrászatba,Hay,vágatott a hajából,engem is rá akart beszélni,de nem tudott ezúttal meggyőzni.
Mikor végeztünk a vásárló körúttal,mindent megköszöntem Hayleynek,majd ő haza ment én pedig még kicsit sétálgattam a városban.Betértem egy Starbucksba,s vettem magamnak egy frappét.Leültrm az egyik asztalhoz,majd megpillantottam egy ismerős arcot.Szőke hajú,szép szemú fiú volt.A One Dirrction..Nialle?Talán..Fel sem tűnt mikor,felállt a helyéről,s elindult felém.
-Szia!Te nem Harry tesója vagy?-mosolygott rám kedvesen.
-Helló!Ehm,igen.Te Niall vagy ugye?-kérdeztem vissza,mosolyt erőltetve magamra.
-Igen igen,féltem,hogy letámadsz,de Harry mondta,hogy nem vagy olyan nagy fanunk-mondta Niall nevetve.
-Nem tudom..nem annyira bírtalak titeket,de az tuti,hogy te kedvesebb vagy mint Styles-mondtam nevetve.
-Néha fura az tény..mikor szerelmes akkor általában,össze vissza beszél,s nem tudja mit érez-mondta Niall.Jól ismeri Harryt,ezt gondoltam.
-Ehm értem..-válaszoltam Niallnek.
-Mesélsz magadról?-kérdezett mosolyogva Niall.
-Hát igazából,nincs semmi különös bennem..szeretek zenét hallgatni,rajzolni,enni,olvasni..Imádom a Nutellát!-meséltem új ismerősömnek nevetve.
-Oh Nutella..nyami,és hát igen,én is imádok enni!Harry mesélt rólad,de ilyeneket nem..-nézett rám Niall.
-Miket?-kerekedett ki a szemem.
-Hát azt,hogy mennyire visszafogott vagy..Meg..ahm..hogy szerinte eléggé szép vagy-makogott össze-vissza Niall-Ne mondd el neki,hogy elmondtam-ismerős szöveg,csak bólintottam.
-A visszafogott alatt mit értett?-kérdeztem Niallt.
-Hogy mennyire különbözöl a többi tini lánytól,persze jó értelemben-mosolygott Niall.Mi?Harry szerint..mivan?!
-Oh..értem..Na viszont nekem rohannom kell haza,mert anyáék nem fogják tudni,hogy hol vagyok,majd beszélünk,szia!-köszöntem el Nialltől,majd megölelt és elköszönt.Ő teljesen más mint Harry!Kedves,vicces és aranyos.
Sziasztok,itt az új rész!Ti hogy képzelitek el a szereplőket?:33
KAMU SEDANG MEMBACA
brother ✽ harry styles befejezett!¡
Fiksi Penggemar『Az aranylánc apró részeit egy megtörhetetlen kötelék tartja össze, azonban ha próbálják szétrántani, az összetartó erő megszűnhet.』 #1 in fanfiction! -fairychim©2017 Figyelem, a könyv trágár szavakat és +18-as jeleneteket tartalmaz. Ha itt jársz sz...