II;1.

2.8K 124 4
                                    

Teltek a napok..már 6 napja abban a szállodaban rohadtunk.Nagyon haragudtam anyámra,hogy ezt tette a saját életével,meg az enyémmel is..Harry a mindenem!Lehet elfelejt..és talál magának mást.Anyám teljesen boldog volt,hogy az új pasiával lehet.
-Anya,apához költözök!-jelentettem ki.Igen,ezen gondolkodotam az eltelt két napban.Beszéltem apával,ő azt mondta nyugodtan mehetek hozzájuk.A barátnője viszonylag kedves nő,azonban elvileg van egy nálam pár évvel fiatalabb lánya.
-Kicsim,nem engedlek el-rázta meg a fejét anya.
-Mi?!Miért?-méltatlankodtam.
-Mert nem te döntöd el hol laksz!-üvöltött rám.
-Elmúltam 18,azt csinálok amit akarok-mondtam neki nyugodtságot tettetve.
-Rendben Bethany,rendben.Akkor menj az apádhoz.De engem ne keress meg!-fenyegetett meg anya.Mit gondol?Mi baja van velem?Miért nem dönthetek én?
-Anya..már bocsánat,de szerintem teljesen jogos a felháborodásom.Tönkre basztad az életem!-kiabáltam,de egyből a számhoz kaptam a kezem.
-Hogy mersz így beszélni velem?!-vágta hozzám tenyerét.Az arcom sajogni kezdett,s a szemembe könnyek gyűltek.Megütött.Mit tettem?Mit..?
-Rendben anya,akkor összeszedem a cuccaimat és húzok apához.Legyél boldog a szerelmeddel,de engem felejts el-legyintettem egyet,s nekiálltam pakolni a bőröndömbe.Mikor végeztem,egy 'sziával' elköszöntem anyámtól,s indultam lefelé.A telefonomon megkerestem a legközelebbi buszmegállót.Megvártam a megfelelő buszt,s felszálltam rá.Elhelyezkedtem kényelmesen,majd elkezdtem zenét hallgatni.Csupa olyan dalt,ami Harryre emlékeztet.Annyira szeretem,s annyira hiányzik.Még ha nem egyszer rohadtul megbántott.
Az út több,mint két órás volt,mivel Los Angelesből San Diegoba utaztam.Zene hallgatás közben,teljesen elálmosodtam.Nekidőltem az üvegnek,s csak bámultam kifele.Az eső eleredt,s az ablak megtelt esőcseppekkel.Figyeltem ahogy végig folynak az ablakon.Egyszercsak elnyomott az álom.
A telefonomat elfelejtettem lehalkítani,így arra riadtam fel,hogy rezeg a telefonom.
Új üzenete érkezett.
Olvastam a kijelzőt.
Beth..úgy hiányzol!Nagyon remélem,hogy nem sokára látjuk egymást..Szeretlek<3 Harry x.
Amint elolvastam a levelél,könnyek gyűltek a szemembe,s a sírás kerülgetett.Válaszoltam is neki:
Szeretlek:)
Nem volt erőm hosszabb szöveget írni neki,annyira el voltam fáradva,s remegett a kezem.Remegett,mert éhes voltam,remegett,mert fáztam,remegett,mert Rá gondoltam..Miért kell minden jótól megfosztani?
Egyszerűen fáj az,hogy amit elértem az életben szertefoszlott,s építhetem fel újra.Vagy nem.
Kilátástalan vagyok mindennel szembe.Lassan itt a nyár vége,s dolgoznom kell.De ha apámékhoz költözök,akkor messze lesz a munkahelyem,s újat kell keresnem.Na majd meglátjuk..
A busz lassan leparkolt,majd megállt.Nagy nehezen lekászálódtam róla,s a csomagtartóból kivettem a bőröndömet.Sajnálatos módon nem volt nálam sem esernyő,sem kapucnis pulcsi vagy kabát,így teljesen eláztam.Szerencsére az arcom nem volt kisminkelve,így a sminkem nem tudott elfolyni,csak a hajam és a ruhám lett csurom víz.Szerencsétlen vagyok,tudom jól.
Megindultam apáék címe felé,több utcán keresztül.Rengetek felhőkarcoló,drága üzletek és rengeteg emeletes ház.Megtaláltam végre azt a hatalmas épületet,melyben apuék laknak.
12.emelet néztem meg a papírkamon lévő írást,majd beszálltam a liftbe,s beütöttem,hogy tizenkettő.Felérve,ahogy kinyílt a lift ajtaja egy gyönyörű nappaliban találtam magamat,amit hatalmas ablakol vettek körül.Biztos jó helyen vagyok?Beljebb lépkedtem,mikor is valaki megszólított.
-Bethy!-hallottam meg a hangot és hátra fordultam.
Hai bébik!Itt lenne a 2.évad első része!Remélem nem lett szar:')
Csók,Fanni x.❤

brother ✽ harry styles befejezett!¡Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang