11.Fejezet-Nem kell félteni

4.8K 204 0
                                    

Ekkora megfordultam és észrevettem Harryt.

-Válaszolj Bethany!Ki volt ez a punk gyerek?!-jött közelebb hozzám Harry,s fenyegetően a szemembe nézett,én pedig elfordítottam a fejem..

-Nem kötelességem elmondani neked..-jelentettem ki,s folytattam a sürgölődést a konyhában.

-Mondd el vagy olyat teszek amit te sem akarsz!-rántotta meg a vállam Harry,én pedig rángatózni kezdtem,hogy engedjen el.

-Harry ki vagy te hogy megfenyegessél?!-rántottam végül el a kezem tőle,s láttam ahogy az erek visszahúzódnak a kézfején.

-A testvéred...De figyelj!Azt csinálsz amit akarsz nem fog érdekelni,nem tudod te milyen is valójában az a huligán!-üvöltött velem Harry. Senki soha nem rivallt rám még így,mint ő.

-Szállj le rólam,menj innen!Többet hozzám ne gyere,nem vagyok öt éves,hogy fogni kelljen a kezem!-lökdösni kezdtem az ajtó felé és szerencsére nem ellenkezett így könnyen rávághattam az ajtót.Nagyon remélem,hogy anyáméknak semmit sem mondd el...Különben meg,semmi sincs köztem Braddel,csak tanultunk,de őt ez miért zavarja?!Egyáltalán miért érdekli?Azt csinálok amit akarok,ha még egyszer a közelembe mer jönni,nem állok jót magamért!

Mikor megettem az előzőleg készített ételt,felvonultam a szobámba és leültem a laptopom elé.Megnéztem az Agymenőkből pár részt,de így is csak arra észleltem fel,hogy a szobám teljesen sötét.Így hát behúztam a sötétítőfüggönyöket és felkapcsoltam a szobámba a villanyt.Leállítottam a laptopom,majd lementem a földszintre,mert hallottam,hogy anyáék megérkeztek.

-Szia kicsim,milyen napod volt?-kérdezte anya miközben vette le a cipőjét.

-Sziasztok..csak a szokásos.-vontam meg a vállam,aztán hozzátettem-Délután átjött az egyik osztálytársam,mivel Miss Michael megkért,hogy korrepetáljam.Anya és Desmond is hevesen bólogatott.

-Bethany nem nézel velünk meccset?Atlanta és a Yankees játszik!-kérdezte mosolyogva Desmond. Értem már...szóval Harry a mosolyát az apjától örökölte.Én igent mondtam,így nekiálltunk baseball meccset nézni,fogjuk rá érdekel is!Hajrá Yankees!

brother ✽ harry styles befejezett!¡Donde viven las historias. Descúbrelo ahora