22.Fejezet-Na majd akkor én!

4.3K 170 4
                                    

Az utazás hátralévő része nyugodtan telt.Harry szerencsére elaludt,így senki sem tudott csesztetni.
Amikor alszik olyan más..Teljesen nyugodt,s barátságosnak tűnik.
-Kicsim,mivan a fiúkkal?-tette fel anyám váratlanul a nagy kérdést.
-Mi lenne?-kérdeztem vissza,értetlenkede,pedig értettem mit akar kihozni belőle.
-Nem kéne egy fiú melléd?-kérdezte anyám újból,csak kicsit másképpen.
-Anya,elsőre is megértettem,miről beszélsz.Különben meg..nem akarok barátot egyenlőre.A tanulás fontosabb egyenlőre.-mondtam mosolyogva,majd Harryre néztem aki még mindig aludt.Vagyis csak azt hittem,mert ekkoe kinyitotta a szemét és rám nézett.Lehet hallotta...Na nem baj.
Láttam már a San Francisco feliratú táblát,így tudtam lassan odaérünk a szállásra.Elraktam a telefonom,s figyelni kezdtem kifelé az ablakon.Mindenhol üzletek,éttermek és rengeteg ember,meg hát az Oceán.Apropó,utálom a tömeget..
Remélem jó lesz ez a nyaralás,még ha egésznapokat kell eltöltenem Harry jelenlétében is.

Az autó lelassított,s behajtottunk egy hatalmas és gyönyörű hotel,parkolójába.Több mint 10 emeletes épület volt,szép kinézettel.A hotel ajtajában,ott álltak a hostesek,a guruló kiskocsi szerüséggel.A jármű leállt,s anyámék rögtön kiszálltak a kocsiból.Aztán én is és testvérem is kiszálltunk.Desmond és Harry kivették a bőröndöket,majd odajött hozzánk egy segítő,s felpakoltuk a cuccainkat a kiskocsira.Belépve a hotelbe,megcsapott a légkondi hűsítő érzése és az a tipikus hotel illat.A recepciós asszonnyal hamar megvitatták a dolgokat,majd megkaptuk a szobáinkhoz járó kártyákat,amivel nyitni és zárni tudjuk az ajtót.
Negyedik emelet,69.-es szoba.Na ne...nem elég,hogy eg perverz állattal leszek egy szobában de még a szoba száma is beinditja a perverz gondolkodást.Nekem ez túl sok!Anyámék a velünk szembe lévő szobát kapták.Hahleluja,nem lesznek messze tőlünk.Belépve a szobába,megláttam a gyönyörű kilátást a szobánkból.A vízre néz!Egy ágy volt a szobában,ami azt jelentette,hogy egy ágyban fogunk aludni..sajnos.A fürdőben,egy szép zuhanyzó,wc és egy beépített mosdókagyló volt.
-Ugye tudod hanyas szobát kaptuk?-tudtam,hogy szóvá teszi ez a seggfej.
-Igen,sajnos rájöttem..-morogtam,majd a böröndöm rádobtam nagynehezen a franciaágyra.
-Ah Beth,egy ágyban alszunk!-mondta hatalmas mosollyal Harry.
-Erre is rajöttem.Bár..alszom inkább a földön,mert veled egy ágyban nem fogok aludni az fix!-jelentettem ki teljes komolysággal.
-Naa!Mondtam,hogy semmi szándékom veled..Különben is testvérek vagyunk.Aludhatunk együtt-rántotta meg a vállát Harry,s szerintem magában imátkozott,hogy beleegyezzem a kérésébe.
-Jaj,ezt már egyszer mondtad-forgattam a szememet
-"Jaj,ezt már egyszer mondtad"-utánzott Harry,egy idegesítő,nyávogós hangal.Nem is ilyen a hangom!
-Fhu..basszameg-dörzsöltem meg a fejemet,s kezdtem kipakolni a szekrénybe a cuccaimat.
-Ezt én szex közben szoktam mondani..amúgy meg ne beszélj csúnyán-jött oda hozzám Harry,s fenyegetően felemelte a mutatóujját.
-Mocskos a szám,bocsika-húztam tovább az agyát.
Ezzel a lendulette a szekrénynek taszított Harry,s megmarkolta a fenekem.
-Majd tőlem legyen mocskos a szád,kislány-az arcunk közt pár centi lehetett.Ellöktem magamtól Harryt,s mintha mi sem történt volna pakoltam tovább.Mikor végeztem lefeküdtem pihenni az ágyra.
Hallottam,ahogy rezege a telefonom a táskámban így előhalásztam és megnéztem,miért is rezgett a telóm.

Bradley:
"Na mi van szüzike?Soha sem veszíted el,ha így folytatod,mehetsz apácának;)"

-Mi az Beth?Mutassad meg most!-kiabált rám Harry,én pedig átnyújtottam a telefonom neki.Láttam,ahigy elolvassa a sorokat,s az arca eltorzul
-Megölöm ezt a Bradleyt!-mondta,dühtől vörös arcal.
-Nem..nem kell...ami igaz az igaz-mondtam vállat vonogatva.
-Nem,nem igaz!Lesz majd akiben megbízol annyira,hogy megfektessen hidd el-tette a hátamra a kezét Harry.
-De nem kellenék senkinek..Igaza van,megyek apácának-mondtam kínos kacajjal.
-Bethany..hidd el!-bíztatott Harry.Igazából nem is tudom mit akarok az élettől.Szívesen összejönn3k valakivel,de nem tudok már bízni senkiben sem.Féltem a szüzességem,igaza van Bradleynek,sajnos,nem sajnos,ez az igazság.
-Harry,nem kell eut mondanod,szüzen halok meg-mondtam,kicsit viccesre véve a formát.
-Na majd akkor én!-jött közelebb hozzám Harry,de én egyből felugrottam az ágyról.
-Hülye vagy?!Neeeem,neeeeem...-tiltakoztam.
-Rendben Bethany,akkor szűz maradsz.-mondta Harry,megvetéssel.Na kössz...Miért ilyen kegyetlen az élet?

Úgy döntöttünk,a mai napon,csak körülnézünk a környéken.Vacsora után meg is tettük ezt.Remek fürdésre alkalmas helyeket találtunk a parton.
Anyám és Desmond elől battyogtak,mi Harryvel,hátul.Szerencs3re a sötétben kevesen ismerték fel,de így is voltak páran akik odajöttek hozzá egy aláírásért,közösfotóért.Éppen három tini lány akaszkodott rá Harryre,mikor is észrevettem,hogy a három közül két lány miről is sugdolózik.
-Nem,nem vagyok a csaja,nyugi libák!-mondtam nevetve,az értelmetlenségért féltékenykedő lányoknak,de Harry elémrakta a kezét;
-Ne hazudj szivem!-mondta mosolyogva Harry,erre a lányok elfordultak és szépen,lassan elvonultak.
-Harry!Mire véljem ezt?!-ráncoltam össze a szemöldökömet.
-Picim,nyugi van..Ezért mások örülnének!-mondta széttárva a karjait.
-Aham,de én nem egy idióta fan vagyok,aki megőrül érted..-mondtam gúnyolódva
-Nem..ez igaz.Te a mostohatestvérem vagy,aki szerelmes belém-ezzel megfordult Harry,s elindulr anyámék után.Mivan?!
Az este többi részét gondolkodással töltöttem,hihy mégis mi a szarérr szeretem Harryt..
Miután megfürödtünk,befeküdtünk az ágyba,s már majdnem aludtam,mikor testvérem megszólalt.
-Amúgy kurva izgató ez a pizsit Bethany-súgta a fülembe Harry,majd végignyalt a nyakamon.Beleremegtem az érzésbe.Ahogy a meleg nyelve érintette a nyakamat,majd szívni kezdte,s addig szívta,míg nem én felszisszentem.Ezután hátamra fordított,így könnyen felém került.A számat kezdte harapdálni,egy idő utan abbahagyta,majd én lenyaltam a számat.Éreztem a vér,vas szerű ízét.Jézusom,mi a faszt csinálunk?!
-Jó éjt apuci!-mondtam,s eltoltam magamtól Harryt.Ő visszafeküdt a saját oldalára,végre.
-Na!Ezt már szeretem..Neked is!-mondta Harry,s éreztem,hogy eközben mosolyog.
Hellow:3 Na igen,ez kerek 900 szavas lett,tökre véletlen XD

brother ✽ harry styles befejezett!¡Where stories live. Discover now