||Egy héttel később||
A cuccaimat csomagoltam egy hatalmas bőröndbe.Lehet csak három napra megyek Párizsba,de muszáj elég ruhát vinnem.
Kiválogattam a legdivatosabb ruháimat,hisz még mindig Párizsról van szó!A fehér és a farmer színű nadrágomat raktam el és ezekhez kiválogattam három felsőt.Raktam egy krém színű ruhát is,meg egy fekete magassarkút,ezt az interjú napjára.Nem szoktam magassarkút hordani,de most az egyszer feláldozom magamat erre.
-Bethy!-kiáltozott Nash.
-Megyek már na.-válaszoltam.Lebattyogtam a lépcsőn,s egyből a konyhába vettem az irányt.
-Életemben először hamarabb kész lettem,mint te.Ez durva!-büszkélkedett Nashy.
-Örülhetsz is.-mosolyodtam el.
Nash elémtolt egy adag gofrit,én pedig hamar meg is ettem.
Míg felkaptam magamra a kabátomat és a fekete csizmámat,lakótársam felment a bőröndömért.Az út közben karácsonyi zenéket hallgattunk és természetesen az összeset végig énekeltük.Jézus.Egy és fél hét múlva karácsony!
-Vigyázz magadra és ha odaértetek a hotelbe írj.-nézett rám Nash,majd szorosan megölelt.
Bevonultam a terminálba és megkerestem Lucyt,ő repül velem az interjúra.
-Bethany!Gyere.-kiálotta a nevemet az említett.
-Szia Lucy.-vetettem felé egy kis mosolyt.
-Helló Belló!-köszönt viccesen.
Míg nem csekkolhattunk be a gépünkre megittunk egy forrócsokit és rengeteget beszélgettünk.Lucy nagyon nagy arc!Hat évvel idősebb nálam de mégis rengeteg közös témánk van.A repülőút eléggé unalmas volt,főleg,hogy aludni sem bírtam.Így csak a zene világában merültem el és percenként az órára emeltem a tekintetem.
De a leszállás pillanata is eljött.Megszereztük a megpakolt poggyászainkat és elinsultunka parkoló felé,ahol várt ránk egy taxi ami elvisz a hotelhez.
Lucy beszélt egy kevéskét franciául így ő tudott beszélni a sofőrrel,mert láttuk hogy az angolt nem igen érti.
A hotel elé érve teljesen ledöbbentem.Annál gyönyörű épületet soha sem láttam!
A hotel mellett volt egy hatalmas strand rész is,bár mivel tél van így ez nagyjából lényegtelen.Bejelentkeztünk és felcuccoltunk a szobánkba.
-Ez de jól néz ki!-ámulatba estem,az biztos.A falak barnásas-szürkék voltak,az ágynemű hófehér,de rajta a díszpárna és lepedő színe bordó.A kilátás az Eiffel-torony felé nézett.Egyből csináltam a teraszon pár képet a városról.
Egyiket el is küldtem Nashnek és megírtam neki,hogy éppségben megérkeztünk.
Bethy🌼:Megérkeztünk.Gyönyörű a hely basszam😱
Nash💘:Wow,érezd jól magad babám😊❤
Bethy🌼:Köszi Nashy💕😌Levetettem magamat az ágyamra és beszélgettem tovább Lucyval.
-Az interjú holnap lesz.Ma nézhetünk kicsit várost!-tapsikolt,majd én felnevettem.
-Rendben,én úgy várom,hogy találkozzak Gigivel.-vallottam be neki.
-Én is!Ő a példaképem.-magyarázta Lucy.
Felkaptunk magunkra valami Párizsba illő ruhát és elindultunk várost nézni.Rengeteg szép helyet megkémleltünk és még elmentünk egy pizzériába is.
Haii embik!Ez lett volna az új rész(:
Szavazz&Kommentelj❤
See ya soon Arzi🙈
KAMU SEDANG MEMBACA
brother ✽ harry styles befejezett!¡
Fiksi Penggemar『Az aranylánc apró részeit egy megtörhetetlen kötelék tartja össze, azonban ha próbálják szétrántani, az összetartó erő megszűnhet.』 #1 in fanfiction! -fairychim©2017 Figyelem, a könyv trágár szavakat és +18-as jeleneteket tartalmaz. Ha itt jársz sz...