-Harry!Hol vannak a gömbök?-kérdeztem barátomat,a hatalmas szekrény előtt állva.
Nem érkezett válasz.Kiballagtam a konyhába ahol láttam,hogy a telefonját nyomkodja.
-Mi az édesem?-nézett fel rám.
-Süket vagy az van.-nevettem fel és nyomtam egy puszit a homlokára.
-Csak intézem az estét na!-biggyesztette le formás ajkait.
-Hol vannak a díszek?-tettem fel a kérdést.
-Leveszem neked,mert te úgysem éred fel.-nevetett gúnyosan,de tudtam hogy csak piszkálódik.
-Nagyon vicces vagy.-löktem oldalba és kikaptam a kezéből a telefonját ezzel arra célozva,hogy inkább a dolgát csinálja.Harry leszedett nekem a gardróbszekrény tetejéről pár dobozt,amiben a fadíszek lapultak.Jöhetett a fa díszítése.Harryvel közösen rakocsgattuk a gömböket a fenyőre.Arany és kék színű díszeink voltak,amik igazán tetszetősek voltak a számomra.
-A világítót rakjuk már fel!-nyavajogtam mint egy kisgyerek.
-És még te mondod,hogy én vagyok gyerekes..-sóhajtott fel Harry,én pedig neki indultam de persze csak a hatás kedvéért.Magához húzott és megcsókolt.Ezután én főzni kezdtem.Sütöttem pulykát és hozzá fűszeres burgonyát.Persze a sütemény sem maradhatott el.Kakaós kalácsot készítettem Hazz segítségével.
-Egészen jól megy a sütés!-állapított meg immár hangosan.
-Vannak ilyen rejtett képességeim látod.-mosolygott rám büszkén.
Elsütögettünk egy darabig,s míg én a piszkos edényeket mostam ő megterített.
Miután ezekkel készen voltunk én elvonultam átöltözni ugyanis vendégeket várunk.
Hayleyt és a barátját Jamest és Nasht és a barátnőjét Feliciat.Így hatan nagyon jóban vagyunk ez tény!-Styles!Segíts mit vegyek feeeel!-kiáltottam a szobából.
-Ha rajtam múlna semmit sem vennél fel..-válaszolt pimaszul.Megforgattam a szememet,majd magamra maradva gondolkodtam mit vehetnék fel.
Egy vörös egyberuha mellett döntöttem,ami a térdem felett ért véget.Ehhez a fekete magassarkúmat választottam és most kivételesen a hajamat hagytam a vállaimra hullani.
-Harry te nem öltözöl át?-csodálkoztam ahogy megláttam barátomat egyszál melegítőben.
-Nem szeretnék.-rázta meg hevesen a fejét.
-Legalább egy farmert és egy inget erőltess magadra!-könyörögtem.
-Ha utána..-kezdte de félbeszakítottam mert már tudtam mit akar.
-Jó na..majd este.Csak öltözz át.-adtam be a derekam.
Harry nagy nehezen átöltözött egy ici-picit elegánsabb ruhába.Nem is elegánsnak mondanám inkább hanem illedelmesebbnek.Fekete farmer és egy az én ruhámhoz illő bordó ing.
Nem tudom honnan van ilyen egyforma árnyalatú darabunk.A csengő hangjára ugrottam meg,valószínű hogy megérkeztek a vendégeink.
-Sziasztoook!-nyitott ajtót nekik barátom.
-Hellókaa!-köszönt Hay is,majd sorra a többiek is.
-Szia Nashi!-ugrottam legjobb barátom karjaiba.Féltem,hogy Hazz ezt rossz szemmel nézi,de tudja hogy csak barátként tekintek rá.
-Hey csajszi.Hiányoztál!-ölelt vissza jó szorosan.Mindenkivel beszélgettem pár sort majd beültünk az ebédlőbe és kezdetét vette a vacsora.
Úgy tűnt nem sikerült rosszul a pulyka,mert mindenki csendben falatozott.
Majd a sütit is felszolgáltam ami ugyanakkora sikerre tett szert.
-Jót főztél királynőm!-nyomott egy puszit a homlokomra Hazz.
Nash barátnője segített elmosogatni,majd ajándékozhattunk.
Nashék és Hayék ajándékozása után mi jöttünk.Én Hazznak vettem a kedvenc hokicsapatának a meccsére jegyet,tőle meg kaptam egy ebookt.Nagyon jó ötlet volt,mert tudja hogy imádok olvasni!Miután a vendégek leléptek,kimentem a teraszra friss levegőt szívni.
-Baba..minden oké?-jött a hátam mögé Harry.
-Persze.Köszönöm az ajándékot.-fordítottam oldalra a fejemet hogy láthasam arcát.
-Igazán nincs mit,én is köszönöm de nekem a legnagyobb ajándék te vagy!-mondta mosolyogva majd megcsókolt.
Haii!Nos..kellemetes ünnepeket(tudom már elmúlt karácsony,de most tudtam részt írni) mindenkinek!Ez lett volna ilyen ajándék rész,remélem tetszett,szeretlek titeket💙
Szavazz&Kommentlej❤
YOU ARE READING
brother ✽ harry styles befejezett!¡
Fanfiction『Az aranylánc apró részeit egy megtörhetetlen kötelék tartja össze, azonban ha próbálják szétrántani, az összetartó erő megszűnhet.』 #1 in fanfiction! -fairychim©2017 Figyelem, a könyv trágár szavakat és +18-as jeleneteket tartalmaz. Ha itt jársz sz...