8.Fejezet-Minek olvasnám el?

5.3K 215 0
                                    


Miután befejeztem a beszélgetést Hayel,lementem,hogy készítsek magamnak vacsorát.Miközben sürögtem-forogtam a konyhában,anya és Desmond jött be a házba és boldogan üdvözöltek.

-Kisasszony hol voltál az éjjel?!-nézett rám anyám szúrós tekintettel.

-Harry meghívott magához,filmet néztünk...-haraptam be a szám sarkát,hogy el ne mosolyodjak.Miért is mosolyognék ezen?Jézus...mi van velem?Anya csak bólintott egyet és már el is tűnt,hallottam ahogy Desmond bekapcsolta a tévét,anya pedig vizet engedett a fürdőben.Nem nagyon törődtem velük,megfogtam a tányérom és a bögrém,majd felügyeskedtem a lépcsőn és bementem a szobámba.Behúztam a sötétítő függönyt,lekapcsoltam a nagy villanyt,s hagytam,hogy a komódomon lévő kislámpa beterítse a szobámat fénnyel.Nyugodtan eszegettem a nutellás szendvicsem,ezt a nyugodt hangulatomat felzaklatta a telefonom rezgése.Feloldottam,s megnyitottam a beérkező üzenetet.Ismeretlen szám.

Az üzenet:

Sajnálom Bethany...Harry x

Nem törődtem az üzenettel,kitöröltem és ettem tovább.Mikor végeztem,levittem a tálat,elmosogattam,majd a fürdőbe mente, letusoltam és átöltöztem.Bekapcsoltam a tévét hátha találok valami érdekes műsort,szerencsével is jártam mivel,éppen az egyik csatornán a kedvenc sorozatomat adták,így egy jó darabig lefoglaltam magamat a tévé nézéssel.Mikor már mást adtak a csatornán kikapcsoltam a tévét,s jól betakaróztam,majd az ablakon beszűrődő utca fényekre szegeztem tekintetem és gondolkodóba estem. Harry mégis mit akar tőlem?Gondolom könnyű esetnek tartott,mivel egyszerűen a közelembe tudott férkőzni,de most már ha még egyszer meg merészel keresni bármilyen hülyeségével is,nem tudom mit csinálok!Amúgy is,biztos,hogy minden nap más nővel kavar...De mit érdekel ez engem?!Nekem olyan mindegy.

A nagy gondolkodásom közepedte elnyomott az álom.

brother ✽ harry styles befejezett!¡حيث تعيش القصص. اكتشف الآن