III;7

2K 92 2
                                    

-Szerintem indulhatunk.-állapítottam meg.Nash bólintott egyet,felvettük a cipőinket és a kabátunkat,majd elindultunk.
A hó már apró pihékben érte el a földet.Élveztem,hogy esik a hó,számomra a karácsonyi hangulat nyilvánul meg benne.
Nash a nyelvével próbálta meg elkapkodni a hópelyheket,én pedig csak nevetgéltem.
Gyalog mentünk,mivel az álítólagos barátja két utcányira lakik tőlünk.
-Kik lesznek ott?-néztem Nashra.
-Olyanok akikkel már találkoztál,meg azt hiszem Hay is ott lesz!-mosolygott rám,megnyugtatás képpen.
-Oké..-válaszoltam egyszerűen.
Közeledtünk a ház felé,lábunk alatt már ropogott a hó.
Lassan sétáltunk,mert nem akaetunk elvágódni a csúszós talajzaton.
-Itt is volnánk.-mutatott egy hatalmas ház felé,én megindultam a bejárata felé,de még mielőtt nekem kellett volna előre mennem,magam elé engedtem Nasht.
Kopogott,majd benyitott.
-Sziasztoook!-üdvözölte a bent lévőket.Én kiléptem mögüle és én is ugyanígy tettem.
-Sziasztok.Bethany vagyok,aki még nem ismerne.-nevettem fel.Megnyugvás töltött el,mikor megláttam Cameront,Hayleyt,Tayt és még pár ismerős arcot.
-Szeja csajszi!-ugrándozott oda hozzám Hay.
-Sziiia.-húztam az 'i'-t.
-Bethany!!!-fedezett fel Cam.
-Cameroon!-utánoztam és megölelgettem.
-Azta kurva..hideg lehet kint.-fintorodott el.
-Kint sem voltál ma még mi?-nevettem fel.
-Valahogy úgy.-mosolygott rám Cameron.
-Én szeretem,mert olyan hangulatos.-néztem rá.
-Hangulatos mikor elvágótsz a jégen,jól mondod.-nevetett,majd a többiek,egyben én is csatlakoztam hozzá.
A fiúk rendeltek pizzát,így nem maradtunk éhen.Filmet néztünk,beszélgettünk,s hasonlók.
Már este nyolc lehetett,mikor új fazonok is betippentek.Mindenki nagyban üdvözölte őket,majd ledobták magukat a székekre,fotelbe.
Ekkor pillantottam meg egy nagyon ismerős arcot.Tudtam ki,de nem akartam,hogy tudatosuljon is bennem,hogy megint látnom kell.Úgy tettem mintha nem is látnám,s ezért nem is tekintgettem felé.
-Valami zene kéne..-állapította meg az egyik társaságunkban lévő srác.
Cameron odabattyogott a lejátszóhoz és berakott valami zenét.Többen is elkezdtek táncolni,de én csak levágtam magamat a fotelbe és ittam a kólámat.
Bámultam a földet,néztem a félhomályban táncoló alakokat.Bevallom én már kilenc felé álmos voltam.Csak nekem van ezek közül egy tisztességes állásom?
-Helló..-hallottam meg a hátam mögül egy mély,rekedtes hangot.Nem fordítottam a fejemet felé,hisz meg sem érdemli azt,hogy ránézzek.
-Aha.-válaszoltam flegmán.Éreztem ahogy elsuhan mellettem és velem szemben leguggol.
-Mi a bajod Bethany?-emelte rám gyönyörű zöld tekintetét.
-Semmi,mi lenne?-értetlenkedtem.
-Hogy kerülsz te ide?!-csodálkozott Harry.
-Én is kérdezhetném ezt.-húztem fel a szemöldökömet.
-Jössz táncolni?-kérdezett.
-Nem.-hezitálás nélkül rávágtam,hogy 'nem'.
-Jólvan Lorden.Akkor menj a francba.-intett felém,majd felállt és elindult a konyha felé.
Én továbbra is mereven ültem a bőrülésben,s iszogattam a kólámat.
-Bethy!Itt vagy?-szólitgatott Cameron.
-Jaj bocs,csak elbambultam.-válaszoltam neki.
-Nem akarsz velem táncolni?-kérdezte mosolyogva.
-Ah,na gyere!-adtam be a derekamat és elindultunk a nappali közepére s táncolni kezdtünk.Láttam,hogy Harry is így tesz.Egy szőke hajú,fekete szemű libával.De mit is érdekel ez engem?!
Hai!Ez lenne az új rész,remélem nem lett valami bűn rossz (:
Szavazz&Kommentelj❤
Love yall,Fanni🌿

brother ✽ harry styles befejezett!¡Where stories live. Discover now