Az út többi része csendben telt.Figyeltem a sötét utcákat és gondolkodtam.A gondolatom mindig Harryre terelődött.Egyszerűen képtelennek éreztem magamat arra,hogy nélküle éljek.Lehet,hogy néha legszívesebben megfolytanám annyira szemét,de én mégis szeretem.Vicces nem?Én sem tudom értelmezni a gondolkodásomat általában.
Hirtelen csak annyi tűnt fel,hogy az autónk motorja leállt.Körbenéztem,s ekkor feltűnt,hogy Hayley rám vár.
-Na jössz vagy mi lesz?-nevetett fel,én pedig csak bólintottam egyet,majd kimásztam a kocsiból.A friss levegő megcsapta az arcomat.Jól esett,hogy nem az a nagy forróság van,mint napközben.
-Merre kell menni?-kérdeztem Hayt.
-Arra-intett egy hatalmas épület ajtaja felé.Hirtelen megtorpantam.Lehet nem kéne egy újabb buliba mennem..Már az első és az eddigi egyetlen is ártalmas volt nekem.
-Ha nem hagysz egyedül,akkor bemehetünk-néztem Hayre félő tekintettel.
-Elhiheted..nem vagyok olyan,mint Brad,hogy akárhol ott hagyjalak-nyugtatott meg.Ekkor eszembejutott valami amit szívesen elmondanék neki,de egyenlőre hagyom.Elhúzott az épület ajtajáig,majd én kinyitottam s beléptünk.Rengeteg ember volt azon a helyen,de nem annyian,mint azon a bulin amin Bradleyvel voltam.
-Gyere!Vannak itt barátaim megkeressük őket-mondta Hayley,s elindult kifelé a tömegből,én csak figyelmesen követtem.Nemsokára egy asztalhoz értünk,ahol volt körülbelül nyolc fiú és egy lány sem.Biztos,hogy jó helyre jöttünk?!
-Sziasztok srácok!-üdvözölte mosolyogva Hay az ismeretlen arcokat.
-Helló helló!-köszöntek vissza,persze mindegyikőjük máshogy.
-Ő ki?-meredv felém egy élénk kék szemű srác.
-Jaj el is felejtettem nektek bemutatni!Ő a barátnőm,Bethany-tolt még közelebb az asztalhoz Hayley.
-Ehm,sziasztok-üdvözöltem őket kicsit félénken.
-Gyere,ülj le ide!-mutatott egy másik srác a mellette lévő üres székre.Odabattyogtam és helyet foglaltam.
-Köszi..-mosolyogtam rá.
-Semmiség!Amúgy Cameron vagyok-nyújtotta a kezét,én rögtön megráztam.
-Bethany-mosolyogtam rá.
-Kérsz inni valamit?-kérdezte,ezek szerint Cameron.
-Hát nem hiszem-nevettem fel kínosan.
-Na mi az?-nézett rám a szomorút tettetve Cameron.
-Nem szeretem a piát-magyaráztam.
-Naa..akkor csak likőrt!Attól semmi bajod sem lesz-erősködött tovább Cameron.
-Ahj,legyen-adtam meg magamat és ő már indult is az italokért.
-Nash vagyok-fordult felém,a másik oldalamon ülő fiú.Ahogy ráemeltem a tekintetem egyből észrevettem tengerkék szemeit.Azta..
-Bethany..még mindig-mosolyogtam rá.
-Nem vagy járatos a bulikban igaz?-kérdezte Nash.
-Hát ne röhögj ki,de nem..-kezdtem el babrálni szoknyám alját.
-Dehogy röhöglek ki-mosolygott rám,majd kezét az enyémre helyezte.Jézus,ez a fiú nagyon dögös!
-Meghoztam az italokat!-kiabálta túl Cameron a zenét.Elvettem a kezéből a likőrt,s óvatosan belekortyoltam.Az alkohol égetni kezdte a torkomat,olyan íze volt mint a tiramisunak.Lassan kortyolgattam,mint a kávét.Más egyből lehúzta az egész pohár alkoholt én meg itt szerencsétlenkedtem.
-Ha nem izlik ne idd meg!-súgta oda Nash.Belelát a fejembe vagy mi?!
-Honnan veszed ezt?-hazudtam és játszottam a kemény csajt.
-Csak kortyolgatod és néha fintorogsz-nézett bele a szemembe,majd elkapta előlem a poharat,s egy húzásra megitta a maradék italt.
-Na lehet nekem mennem kéne..olyan szerencsétlen vagyok,hogy az már kész röhej-sütöttem le a szemeimet.
-Hé,nem vagy az!Inkább aranyos vagy-mosolygott rám Nash.Hmm..persze.
-Mi folyik itt Grier becsajoztál?-szólalt meg egy barnás szőkés hajú srác.
-Hülye-válaszolt egyszerűen Nash,majd újra rám nézett.Én csak vágtam az értelmetlenebbnél értelmetlenebb fejeket.
-Na jó ez elég kínos neked-mondtam Nashnek.
-Miérr lenne az?-nézett rám kíváncsi tekintettel.
-Csak nézz rám-nevettem fel.
-Szép vagy Bethany,na és remélem okos is-mosolygott rám kisfiúsan Nash.
-Hahaha..elhiheted,hogy különb vagyok,mint a többi kurva-szálltam el magamtól.
-Még mocskos is-tette hozzá Nash,mire őszintén mosolyogni kezdtem.
Nyugi emberek Harry is része még a sztorinak xd
Szavazzatok&Kommenteljetek❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
brother ✽ harry styles befejezett!¡
Fanfic『Az aranylánc apró részeit egy megtörhetetlen kötelék tartja össze, azonban ha próbálják szétrántani, az összetartó erő megszűnhet.』 #1 in fanfiction! -fairychim©2017 Figyelem, a könyv trágár szavakat és +18-as jeleneteket tartalmaz. Ha itt jársz sz...