II;7

2.2K 105 0
                                    

Útközben Nashhel rendkívül jól elbeszélgettünk.Rengeteg a közös témánk,ezáltal még könnyebb és jobb volt a helyzet.Mikor apámék házához értünk eljött a búcsúzkodás ideje.
-Köszönök mindent..Nash-mosolyogtam rá.
-Igazán semmiség,de máskor ne igyál ennyit!-nevetett fel.A lámpák gyenge fényében is tökéletesen kirajzolódott édes arca.Ő épp olyan rendes srác,mint Niall!
Nem tudtam hirtelen mit csinálni.Ez Nashnek is feltűnhetett,mert magához ölelt,majd mikor kicsit távolabb állt tőlem arcát vészesen közelítette felém,de ekkor megállítottam a kezemmel.
-Ehm van barátom vagy mim..-sütöttem le a szememet.Bármilyen kedves és aranyos fiú Harry a barátom(?)
-Nem akartalak megcsókolni te!Csak egy puszit akartam adni az arcodra-kiáltott fel Nash,mire az arcom teljesen elkomorult.Na ez elég ciki volt..
Intettem Nashnek,s már be is léptem a lakásba.Biztos magában röhögött bénasagomon.Na jó valójában belőle ilyet nem tudnék kinézni,hisz azért sem nevetett ki,hogy hogy iszom életem első alkoholos italát.De azért számomra cikibb volt,mint valaha bármi.
A lámpát bódultságomban meg sem találtam,így a sötétben próbáltam elügyeskedni a lépcsőig.Lassan és óvatosan,a korlát segítségével vonszoltam fel magamat az emeletre.Hála isten elsőre a jó szobába léptem be,így nem kellett egy újabb gáz történetet alkotnom.
Ledobáltam magamról a ruhadarabokat,s egyből a pizsamámba bújtam.Elővettem a telefonomat éa bekapcsoltam.
14 nem fogadott hívás.
9 üzenet.
Mind Harrytől..Megnyitottam a beszélgetést és olvasni kezdtam a sorokat.
"Kicsim!Mi történik?"
"Jól vagy?"
"Mit csinálsz?"
"Válaszolj vagy megkereslek Bethany!"
"Féltelek.."
"Hol vagy és kikkel?"
"Miért nem válaszolsz?"
"Remélem csak lemerültél"
"A telefonban nem úgy tűnt,hogy rosszul érzed magad"
"Ha nem hazudsz és józan vagy hívj fel xx."
Mit mondtam az éjjel neki?!Remélem nem mondtam neki olyat amivel megbánthatom vagy hasonló..Felhívjam most?Hajnali négy múlt Bethany!
Teszi hozzá tudatalattim.
Egy darabig csak bámulom a mobilom képernyőjét és arra ijedek fel,hogy valaki suttogva szólítgat engem.
-Bethy baba-hallottam újra a suttogó hangot.Az ajtó felé emeletem a tekintetemet és megpillantottam Bradley irritáló képét.
-Ahj..mit akarsz?!-türelmetlenkedtem.
-Tudod te jól!Nem tettem le rólad cica-kacsintott Brad.Ennyi kellett.Felugrottam az ágyból és megindultam felé,ahogy közel értem hozzá a kezemmel teljes erőmből pofán csaptam.A feje hátra vágódott és még egy pillanatra az egyensúlya is megingott.
Féljózanon mikre vagyok képes..Legalább ilyeneket is képes vagyok megtenni.Igazán ért már neki ez a pofon.
-Huzzál innen,többet ne akaratoskodj nekem!Faszfej-fenyegettem meg még mindig suttogva.Bradley egy szó nélkül visszavonult Kylie mellé.Erről jut eszembe!Ha neki ott a csaj miért nem vele fekszik le?!Érthetetlen,ezt csak olyan logikával lehet megérteni,mint Bradé.
Újra az ágyba vonultam és megpróbáltam álomba szenderedni,de még mielőtt elaludhattam volna a telefonom a fejem mellett megrezzent.
Kinyitottam a szememet,s automatikusan feloldottam.
Ismeretlen szám..
"Csak jóéjszakát akarok kívánni neked,Nash:)"
Ahj ő miért rendes velem?Nem érdemlem meg..Az3rt magamban viszonoztam kedvességét.
Szokásomhoz híven megválaszolatlanul hagytam az üzenetet.Lehet pénz sincs a mobilomon.
Harmadjára visszadőltem az ágyba,s aludtam is.
Helló drága Olvasóim!Itt az új rész:) Remélem nem lett rossz..Szavazz&Kommentelj❤
Ui.:Nyugalom pipölz Harry is él még😂

brother ✽ harry styles befejezett!¡Where stories live. Discover now