25.Fejezet-Valóság

4.1K 166 7
                                    

Reggel anyámék kiabáló hangjára ébredtem fel.Mikor kinyitottam a szememet szívrohamot kaptam. Harry és anyámék is már fel voltak öltözve én meg még csak most keltem fel.Vajon mennyi lehet az idő?

-Bethany kapkodd magadat!-csapta össze a tenyerét anya,s kivonult a szobánkból,Desmonddal együtt.Kivettem a szekrényből egy vékony inget,hozzá pedig egy sima farmarnadrágot és a szandálomat.Miközben öltözködtem,rájöttem,hogy tegnap este mi is történt. Aham..Mi van ha megbánom..?Már mindegy,ezt előtte kellett volna megkérdezni magamtól.

-Na milyen volt a tegnap este?-mosolygott rám Harry.

-Öhm..jó..-mondtam kicsit félve.Nem,nem tudom mitől féltem vagy mi volt a bajom,de a tudat,hogy tegnap este lefeküdtem a testvéremmel,még a nem is édes testvér akkor is(!) nagyon zavar.De már nem tudom vissza fordítani,de legalább Bradleynek bizonyítani tudtam.Na igen ez a szánalmas énem.Örülök,hogy bemutathatom most mindenkinek..Valójában nem csak a bizonyítás miatt feküdtem össze Harryvel,mert szeretem.De ezt ő úgy sem fogja viszonozni.Múltkor egyértelművé tette.Ennyi.Nem szeretett és nem is fog.Viszont ismételten lehetőséget adtam neki arra,hogy játsszon velem.Kihasználna?!

-Ja de ugye felfogtad amit múltkor mondtam?-kérdezte,komoly tekintettel.Na ezt mondom..Egy pont Harrynek. Egy világ dőlt össze bennem,hogy csak erre kellettem neki és semmi másra.

-Igen Harry..persze!Még szép..na menjünk,mert anyáék kikaparják a szemünket-mondtam,s kivágtam az ajtót.Anyáék kérdő tekintettel meredtek rám.

-Mi volt jó?!-nézett rám Desmond. Jesszus..ne..

-Ehm..este Harry énekelt nekem-mondtam egy hamis mosolyt az arcomra erőltetve.Hazugság újratöltve. Testvérem is kijött a szobából,bezárta az ajtót,majd lementünk az étkezdébe,s megreggeliztünk.Nem igazán volt étvágyam,így csak egy nutellás gofrit ettem meg és hozzá vizet ittam.A többiek étvágya nem csökkent,ők jól megreggeliztek,míg én körübelül annyit ettem,mint egy finnyás gyerek.

-Kicsim miért nem eszel rendesen?Ma kirándulni megyünk,kell az erő!-mondta anya,miközben elfogyasztotta a reggeliét.Egy egyszerű "nincs étvágyam" szöveggel megmentettem magamat.Reggeli után a szokásos pihenésünk következett.Unalmamban megnéztem a telefonomat és egy elég érdekes dolgot vettem észre. Bradleyvel való üzeneteimben,egy számomra látatlan sms tőle és egy válasz rá.Mi van?!

Bradley: Legalább válaszolnál..félsz tőlem vagy mi cica?

Én(amit Harry válaszolt a nevemben):Nem vagyok szűz.

MIVAN?!Ezt nem én küldtem neki..De ki más küldhette volna..Hmm..

-HARRY!Te mi a jó büdös francot csináltál?!-üvöltöttem Harryre,majd ő leült velem szembe.

-Most már nem fog piszkálni,köszönetet nem kapok?-mosolygott Harry,de ez a vigyor hamar lehervadt az arcáról mikor is pofán vágtam.

-Honnan tudod a kódom?!Egyáltalán nem tartozik rá a magánéletem,ahogy igazából rád sem!Most simán feltételezheti,hogy te..szóval tudod!-eltakartam az arcom és már a sírás határán voltam.Hogy mert ilyet írni neki?!Főleg az engedélyem nélkül!

-Először is..könnyű a kódod,másodszor is,csak a te érdekedben tettem,nem érted?Nem fogja feltételezni azt..Örülj,hogy tudja már nem vagy szűz,mert tudom mit tett volna veled ha az lennél..-mondta Harry,majd elhalkult.

-Ne mondd ezt ki még egyszer,mert a gyomrom is felfordul..És te mégis honnan a francból tudnád?-mondtam széttárt karokkal.

-Öhm..ismerem..-sóhajtott és folytatta-Régen a haverom volt-nézett rám Harry.

-Mi?Akkor most mindent elmesélsz értve?-néztem rá,s vártam,hogy elkezdje.

-Na szóval..még mikor 12 voltam,akkor jött a sulinkba,még jó gyerek volt.Én jóba voltam vele,mindig is,aztán egy időben nagyon megváltozott,és nem az a jófiú volt mint előtte..Engem belevitt pár hülyeségbe..Amikor már volt ez a "biznisze"..mármint az,hogy szüzeket fektessen meg,akkor azt akarta,hogy én is legyek benne,de nem..szóval nem akartam másoknak fájdalmat okozni és nem is találtam helyesnek a dolgot,így ott hagytam,azóta azzal..az..azzal basztat,hogy egy szűz lányt sem tudok megfektetni..-mondta Harry lesütött szemekkel.Jézusom..részben örülök,hogy elmondta az igazságot és nem hazudott,de másrészről meg az jár a fejemben,hogy akkor..ez direkt,pusztán abből az okból volt,hogy bizonyítson neki?

-Harry..most...te..azért feküdtél le velem,hogy bizonyíts neki vagy mi?-rájöttem,hogy én is hasonló okból feküdtem le vele,csak emellett,én komolyan gondoltam ezt és szeretem is őt.Ő meg csak bizonyítani akart..de jó!

-Neeeem,dehogy!Én..vagyis te ezt szeretted volna,én pedig úgy voltam vele,hogyha te akarod akkor rendben..-nézett rám gyönyörű szemeivel Harry. Na most hazudik vagy igazat mondd?

-Ez a megoldás?Ha bárki megkérne arra,hogy feküdj le vele lefeküdnél AKÁRKIVEL?-kérdeztem tőle,talán kicsit túl hangosan. Harry beletúrt a hajába,ebből tudtam,hogy ideges.

-Soha nem feküdnék le akárkivel..-mondta Harry

-Akkor azon kívül,hogy a testvéred vagyok még ki vagyok neked?-kérdeztem egy gonosz mosollyal.

-Ahj Bethany..az őrületbe kergetsz!Idő van,mennünk kell-nézett Harry az órájára.

-Erre még biztosan visszatérünk!-fenyegettem meg testvéremet.Nem tudom mi a francot gondolt Harry. Azt sem tudom valójában mit gondol és érez.Vajon szeret csak nem meri bevallani?Vagy csak a bizonyítás hajtja őt?

brother ✽ harry styles befejezett!¡Where stories live. Discover now