Vásárlás után,ettünk egy gyors étteremben,majd haza mentünk.
Letusoltam,majd kerestem egy megfelelő ruhát ma estére.Mivel ruhát nem találtam,így maradtam a farmer és ing kombinációnál.Miután felöltöztem,megcsináltam a hajamat.Két csattal eltűztem az elől lévő tincseket,a többit pedig szabadon hagytam.Megmostam az arcomat,s enyhén kisminkeltem az arcomat.Felvettem a Conversemet,majd megfogtam a táskámat és átmentem Harrs szobájába.
-Beth vigyázz magadra!-simított végig a hátamon,én pedig bólintottam.
-Csak Niallel találkozom..-mondtam,teljes nyugodtsággal.
-Tudom,de attól még féltelek-nézett a szemembe.
-Ahj,rendben Harry-mosolyodtam el.
-Este gyere haza mindenképp!-ölelt magához.
-Jólvan..apuci-mosolyodtam el,majd Harry közre fogta az arcomat.
-Na ezt már szeretem baba-mondta,majd megcsókolt.
-Figyelj..most..közöttünk mi van?-tettem fel azt a kérdést,ami már jó ideje nem hagy nyugodni.
-Nem tudom..lennél a barátnőm?-kérdezett,bizonytalanul.
-Ha nem vágsz át..-húztam el a számat.Majd Harry hosszasan megcsókolt,én természetesen nem voltam képes ellenkezni.Csókolózás után,fogtam magam és levágtattam a lépcsőn,már félórám volt csak,hogy a parkba érjek,így hát elindultam.Még elég világos volt,így mindent jól látjattam magam körül.A parkhoz érve,leültem a szökőkúthoz és ott vártam Niallt.
-Hé Bethany!-érintette meg valaki a vállamat.Majd megfordultam a tengelyem körül.
-Szia-öleltem meg az újdonsült ismerősömet.Őt egyből megkedveltem,nem úgy mint Harryt.
-Hogy vagy,mi újság?-nézett rám Niall.
-Jaj,köszi,meg vagyok..És te?-mosolyogtam rá.
-Most jó kedvem van,mivel itt vagy velem-villogtatta meg gyönyörű fogsorát.
-Ez aranyos-pirultam el.
-Na gyere,elmegyünk vacsizni a kedven éttermembe-Niall a kezét,a derekamra helyezte,majd elindultunk az autója felé.Egy szép,Bmwje volt.Kinyitotta nekem az anyós ülés oldalán lévő ajtót,majd beszálltam és megköszöntem neki.Annyira rendes fiú!Harryhez képest,egy cuki kismanó..
-Tr annyira más vagy,mint Harold-nevettem el magamat.
-Jó értelemben?-nézett rám Niall,miközben elindította az autót.
-Még szép!Egy kedves és rendes srác vagy-mondtam kinézve az ablakon.
-Hm,de jó nekem!De mi baj Hazzaval?-kérdezett Niall.
-Nem is tudom..néha nagyon erőszakos és ijesztő-meséltem.
-Miért?-fordította felém a fejét új barátom.
-A hangulata néha annyora megváltozik..meg úgy kezel,mint egy buta kislányt vagy mit tudom én,régebben folyton cserélgette a lányokat,de gondolom ezt te jól tudod-öntöttem ki neki a lelkem mély titkait.
-Hidd el,hogy szeret!Soha sem volt még ilyen,semelyik eddigi barátnőjével,szeret téged.Te vagy az első csaja,aki nagyon szimpatikus-mosolygott rám Niall.Olyan jó fej!
-Ez megtisztelő-büszkélkedtem.
-Na megérkeztünk,remélem izleni fog itt a kaja-nevetett Niall.Fel sem tűnt,hogy a nagy beszélgetésünk közben ide is értünk.Egy aranyos kis étterem volt,kivilágítva.Nem egy autó állt,az étkezde előtt.Bementünk,s Niall a foglalt asztalhoz vezetett.Leültünk,majd választottunk az étlapról.
-Mi lenne ha egy grill tálat ennénk közösen?-kérdeztem,barátságos mosollyal az arcomon.
-Rendben Bethy,de én sokat eszem,készülj fel-nevetett Niall,majd én is elmosolyodtam.
-Jaj,nem is értem,hogy lehetsz ilyen vékony,ha ilyen sokat eszel-nevettem el magamat.
-Jó estét!Mit hozhatok inni és enni?-jött oda egy pincér az asztalunkhoz.
-Kérnénk egy grill tálat,illetve inni..hm én egy sört kérnék,na és Bethy te mit kérsz?-nézett rám Niall,s a pincér is,mondtam,hogy a víz jó lesz.A pincér elvonult,majd mi folytattuk a beszélgetést.
-Na és mit csinálsz így suli után?-kérdezte Niall.
-Ehm,egy könyv kiadónál dolgozom,elemzőként-magyaráztam neki.
-Szóval mások költeményeit kell elemezned?Vagyis..elolvasnod?-kérdezett Niall.
-Aham,én szeretem ezt csinálni na-nevettem el magamat.
-Én nem annyira szeretek olvasni..enni jobban szeretek,meg filmet nézni!-mosolygotr folyamatosan Niall.
-Az utsó kettő rám is igaz.Milyen filmeket szeretsz?-közbe kihozták a rendelt ételünket,s elkezdtük megenni.
-Szeretem a sci-fiket,meg a vígjátékokat is-beszélt teli szájjal Niall.
-Hé,ne beszélj teli szájjal Horan!-rühheltem rá.
-Jólvanna,éhen halok,ennem kell-nevetett.
-Különben meg én is szeretem a sci-fiket és a vígjátékokat is!-válaszoltam neki,miközben éppen vágtam el a húst.Rengeteget beszélgettünk még,meg nevettünk.Nagyon jó este volt számomra!Rendes srác az biztos.Vacsora után megköszöntem neki mindent,majd kimentünk az étterem elé.
-Niall én sétalok,mert le kell dolgoznom a kaját-nevettem ismételten,ezen az estén már sokadjára.
-Gyere,én viszlek haza-intett a kocsija felé.
-Sétálni fogok na..de köszönök mindent Niall!-majd megöleltem,s az arcára adtam egy puszit,ő elpirult.Beszállt az autójába,majd elhajtott a helyszínről.Én pedig elindultam,haza felé.
Hellow!Itt az új rész:3 Remélem tetszeni fog..Szavazzatok és kommenteljetek❤😁
YOU ARE READING
brother ✽ harry styles befejezett!¡
Fanfiction『Az aranylánc apró részeit egy megtörhetetlen kötelék tartja össze, azonban ha próbálják szétrántani, az összetartó erő megszűnhet.』 #1 in fanfiction! -fairychim©2017 Figyelem, a könyv trágár szavakat és +18-as jeleneteket tartalmaz. Ha itt jársz sz...