Reggel ahogy kinyitottam a szememet,egyből eszembe jutottak az este történtek.Feltámaszkodtam,s figyelni kezdtem Harry békés arcát,ahogy aludt.Késztetést éreztem arra,hogy mosolyogjak.Egyszerűen annyira édes volt,ahogy aludt.Visszadőltem,s Harry feléfordultam,hogy lássam az arcát.Éreztem a rajtam lévő felsőjének,tökéletes illatát.Egyszer csak Harry szeme kinyílt.
-Jó reggelt-néztem rá,egy apró kis mosollyal a szám sarkában.
-Neked is szerelmem!-mondta,majd hozzám hajolt és megcsókolt.Annyira jó érzés volt ismét ele lenni..
-Harry..akkor mi most,együtt vagyunk vagy mi?-tettem fel a kérdést,ami már nem hagyott nyugodni.
-Nekem a királynőm vagy Beth-nézett rám halál komolysággal Harry.Elpirultam,majd válaszoltam:
-Ennyire magas a rangom,de jó nekem-nevettem el magamat,majd hozzábújtam.
-Hát aki megérdemli!Mit szólnál ahhoz,ha ma elmennénk vidámparkba?-simogatta Harry a hátamat.
-Király ötlet!Bár..nincs tiszta ruhám-komorodtam el.
-Jó lesz a tegnapi,az úgy is annyira tetszik-nyalta meg alsó ajkát Harry,miután kifejezte a tetszését.
-Szoknya mi?-kérdeztem.
-De jól ismersz!Jól áll neked a szoknya Beth-állapította meg,majd kimászott az ágyból,s öltözni kezdett.
-Ja..el tudom képzelni,hogy ez a legfőbb ok-néztem rá csábos mosollyal.
-Nem is mondtam,hogy ez a legfőbb okom-vette fel a fekete felsőjét.Én csak megráztam a fejemet,majd én is kikászálódtam az ágyból,s felöltöztem.
-Harry beszipzároznád a szoknyám?-álltam Harry elé.Egyik kezével a fenekemet fogta,másikkal pedig szipzározta a szoknyámat.Felvettem a combig érő zoknit,s a cipőmet is.Majd a fürdő tükre előtt,a hajamat is rendbe szedtem.
Jóllaktuk nutellás és lekváros gofrival,majd indultunk is a vidámparkba.Az út nem volt hosszú,így nem sokat tudtunk beszélgetni.
-Ugye nem félsz a hullámvasúton?-nézett rám Harry,mikor kiszálltunk az autóból.
-Dehogy félek,minek félnék?-védtem meg magamat.
-Eddig akivel beszéltem lány,mindenki félt rajta..De te egyszerűrn tökéletes vagy-csillant meg Harry szeme.
-Ne túlozz Styles!Különben meg,én nem egy volt csajod vagyok,szóval nem kell hozzájuk hasonlítgani?-vágtam be a durcát.
-Naaa!Szépségem,nem hasonlítgatlak hozzájuk,csak örülök,hogy te más vagy!-húzott magához.Átölelte a derekamat,s úgy mentünk a vidámpark bejáratáig.
-Akkor ezért becsülj meg-mondtam neki.
-Rendben..-sóhajtott.
-Szertlek na!De azért vedd komolyan-mosolyogtam rá,s egy csókot nyomtam a szájára.
Kifizettük a jegyeket,majd Harry,mint egy kisgyrrek válogatott,hogy hova mikor üljünk fel.Először kezdtünk egy lazábbal;Doddgemestünk,hullámvasutaztunk,horror házba mentünk,csónakáztunk,óriás kerekeztünk,majd mielőtt kiléptünk volna a vidámpark területéről megígértettem Harryvel,hogy vegyen nekem vattacukrot.
-Hm..áfonyásat kérnék!-mondtam a vattacukor készítőnek,s már csinálta is.Egy hatalmas gömböt kaptam.
-Kérsz?-fordultam Harry felé.
-Fúj,nem!Nem akarok elhízni,mint te-mosolygott rám gonoszan.
-Haha vicces vagy-forgattam meg a szememet és oldalba löktem.
-Ez a szoknya is..ehm,hogy áll már neked?-birizgálta a szoknyámat.
-Tudom,hogy izgató a szoknyám,úgyhogy ebből már jól nem jössz ki-kacsintottam rá,ő pedig feladta.
-Gyönyörű vagy!-mondta végül.
Kifele menet,észrevettem,hogy egyen-ketten fotóznak minket,de nagyon senki sem jött oda hozzánk.Vagyis Harryhez.Az útunk anyámékhoz vezetett,haza.Belépve az ajtón,anya kérdő tekintetével találtuk szembe magunkat.
-Hol a frányába voltatok fiatalok?-kulcsolta össze anyu a kezeit.
-Hayleynél-vágtam rá.
-A fiúkkal voltunk koncertezni-válaszolt Harry is.
-Láttalak titeket együtt a belvárosba,nem kell hazudni!-mosolyodott el anyám.Nekem egyből elvörösödött az arcom.Harryre néztem,hogy neki mi a reakciója anya mondatára.Ő a földet bámulta.
-Én szeretem Bethanyt-mondta Harry,én egyből felkaptam a fejemet.
-Én is szeretem..Harryt-néztem anyára.Láttam az arcán,azt a "Mi a fasz?" kifejezést.
-Komolyan?-kérdezte meglepődve.Harryvel egyszerre bólogattunk,s váratlanul megcsókolt.Óvatosan viszonoztam csókját.Anya csak csodálkozott.
Hello görlz!Ez volt az új rész:3 Szavazzatok&Kommenteljetek❤
Csók,Fanni x.
YOU ARE READING
brother ✽ harry styles befejezett!¡
Fanfiction『Az aranylánc apró részeit egy megtörhetetlen kötelék tartja össze, azonban ha próbálják szétrántani, az összetartó erő megszűnhet.』 #1 in fanfiction! -fairychim©2017 Figyelem, a könyv trágár szavakat és +18-as jeleneteket tartalmaz. Ha itt jársz sz...