24.Fejezet-Kérlek,Harry

4.5K 175 6
                                    

Mikor a partról felmentünk már esteledett,így csak átöltöztünk és mentünk vacsorázni.Vacsorára grillezett csirkét és görög salátát ettem.Isteni volt!

Ezután felvonultunk a szobánkba,s megbeszéltünk,hogy húsz perc pihenő után elmegyünk sétálni a parton.Kiérve,a levegőre,már nem volt melegem,de nem is fáztam.Az idő kellemes volt,azonban rengeteg volt a szúnyog.Utálom,hogy az én véremet nagyon szeretik.Állandóan összecsipkednek és van,hogy még télen is ott a helye.A part körül ki volt minden világítva,egymás mellett rengeteg étterem,bazárok,szuveníres kisboltok.A másik oldalon a hajó kikötő.Rengeteg kisebb csónak állt ott,emellett yachtok is és pár nagyobb hajó is.Mindig is utazni akartam egy yachton,de még nem volt szerencsém hozzá.Rengetek pálma fa,s kisebb virágok a járda mellett és rengeteg ember.Anyámék előttünk sétáltak,összekulcsolt kézzel,mi Harryvel mögöttük battyogtunk. Harry kezeit zsebre vágta,én pedig magam előtt egyik kezemmel a másikat szorítottam.Elég furcsák lehettünk,de most mit csinálhattunk volna?!Szerencsére,mivel már sötét volt,senki sem tudta felismerni Harryt. Sokáig sétáltunk,aztán elértünk egy kivilágított stéghez,aminek a közepén egy ital bár volt.Fotózott anyám párat,majd elmentünk addig a bárig és rendeltünk inni magunknak.Én egy egyszerű narancslét kértem,mivel nem volt kedvem mást választani,eléggé fáradt voltam. Harry is azt ivott,mivel neki ez a kedvenc itala(igen ötletes).Anyám és Desmond pedig valami alkoholos mojitot ittak.Erről jut eszembe!Nem sokára 18 éves leszek..Azt sem tudom mit kérhetnék szülinapomra.De igazából nem kell semmi sem nekem.Csak egy értékes élet...

Kihozták az innivalóinkat,s szépen lassan megiszogattuk.

-Hmm..holnap elmennénk várost nézni.Mit szóltok?-kérdezett minket mosolyogva anya.

-Király..-mondtuk egyszerre Harryvel,jézusom..miért?Mindegyikőnk felnevetett.

-Meg elmehetnénk hajókázni,vagy inkább kibérelnénk egy yachtot!-mondta Desmond

-Apa te úgy is tudsz hajót vezetni-mutatott Harry az apjára.Megfogtam Harry kezét és elirányítottam Desmondról,jelezve,hogy ne mutogasson.Mikor megittuk az italainkat,elindultunk visszafele,a hotelhez.Egy jó kmt biztosan sétáltunk.Út közben figyelemre vettem Harry arcát,s elgondolkodtam...Eszembe jutott amit tegnap mondott.Ma ahogy néztem a sok szerelmes párt enyelegni,meg hasonlók..rájöttem,lehet meg kéne kérnem Harryt arra,hogy tanítson meg..Arra.Mégis csak,olyan ember akiben valamennyire bízok,tudom,hogy soha sem lesz ember akivel elveszíthetném,így ez egy jó megoldás.Emellett..én..szeretem őt..sajnos..eléggé.Ma este megkérdezem tőle,hátha.Izgultam,pedig még abban sem voltam biztos,hogy megkérem rá.Visszaérve a hotelhez,én direkt a lépcsőn mentem,hogy húzhassam az időt. Harry is velem jött.Mikor felértünk a szobába,egyből bementem a fürdőbe,s letusoltam.Addig tusoltam,hogy már Harry kiabáló hangját hallottam.Gyorsan megtörölköztem,felvettem a pizsamámat és remegő lábakkal,illetve kezekkel,kinyitottam az ajtót.Persze,hogy Harry egyből észre vette,hogy valami nem oké.

-Jól vagy Beth?-fogta közre az arcomat Harry,s láttam a tekintetében,hogy komolyan aggódik.Én csak bólintottam egyet és hagytam,hogy bemenjen a fürdőbe.Ledőltem az ágyra,majd megnéztem a telefonomat.Egy új üzenet..Bradleytől..Ahj

"Miért nem hagytad?Legalább elmondhattad volna,hogy már nem vagy szűz!Hülye picsa..így az maradsz;) De ha gondolod...bármikor xoxo:Bradley"

Istenem..ez hülye!Eldobtam a telefonomat és bedőltem az ágyba.Sírni kezdtem,az egész párnámat eláztattam.A legjobb barátnőmet kihasználtam,így vele nem tudok beszélni.Az egyetlen fiú barátom,majdnem megerőszakolt,most meg zaklat...Harry meg egyszerűen tönkretesz..

Remegett az egész testem és csak arra tudtam gondolni,hogy meg kell kérjem Harryt..Arra a bizonyos dologra.Hallottam,ahogy kinyitódik a fürdőajtaja és én már halál komolyan féltem.Nem tudom mitől,de féltem..Felültem,s átöleltem a párnámat. Harryn csak alsónadrág volt.Remegett az egész testem,alig bírtam visszatartani a sírást.

-Bethany,mondd el mi a bajod!Mi..mit keres ott a telód?-nézett le a földre Harry,s felvette a telefonomat.Oda adta,feloldottam neki és megmutattam Bradley bunkó üzenetét.Mikor láttam,hogy elolvasta,lezártam a telefonomat és leraktam a kis szekrényre.Összeszedtem magamat és még mielőtt Harry megszólalhatott volna,megszólaltam én:

-Harry..kérdezhetek valamit..?-még jobban szorítottam a párnát,mint eddig és a gyomrom is felkavarodott.Ő hümmögöt egy sort,én meg folytattam-Megtanítanál..szóval..el..-nem bírtam végig mondani,mert sírva fakadtam. Harry magához ölelt,s megpuszilta a fejem tetejét.Megfogta a csípőmet,s lefektetett az ágyra.Fölém mászott,s megcsókolt.A testem felhevült és kicsit már nyugodtabb voltam,mint az előbb.Én viszonoztam a csókját.Felcsúszott a felsőm,a köldökömig,Harry a hasamat is végig puszilta,majd levette a felsőmet.Egyből eltakartam magamat,de ő elvette a kezemet a mellemről.

-Hé,gyönyörű vagy-mondta,egy megnyugtató mosollyal.Majd folytatta a tevékenységét.Magamhoz húztam,s elkezdtem a nyakát harapdálni,csókolgatni.Éreztem,ahogy férfiassága megkeményedik.Kuncogni kezdtem,majd ő felmordult. Rám nézett,majd a pizsama nadrágomat húzta le a lábamon.Végighúzta ujját a kulcscsontomtól egészen az alhasamig,majd lejjebb vezette kezét.S hirtelen felhelyezte.

-Hmm..egyszer ezt már elkövettük emlékszel?-mosolygott rám Harry,miközben a dolgát végezte.Kettő ujjával csinálta,ami nagyon élvezetes volt.Aztán a nyelve is csatlakozott az ujjaihoz. Még jobban fokozva az élvezetet.Hajába túrtam,s csavargatni kezdtem a tincseit,az ujjaim körül.Mikor már majdnem elértem a végső pontot,leállt.És újra feljött hozzám,majd megcsókolt. Fordítottam a helyzetünkön,így én voltam felül.Ráültem a csípőjére,majd körbe rajzoltam a tetoválásait,volt ami végig is nyaltam.Igazából fogalmam sem volt arról,hogy mit csinálok,de láttam rajta,hogy élvezi.

-Figyelj..azt..azt akartam..mo..mondani,hogy szeretném..tudod..-újra remegni kezdtem

-Beth,nyugodj meg,vigyázok rád!De..biztos szeretnéd?-nézett a szemeimbe Harry,én pedig még mindig remegő testtel,bólogattam.Levette magáról a bokszerjét,majd a nadrág zsebéből elővett egy óvszert.Olyan furán néztem rá..nem tudom miért.

-Mivan?Nem tudhatom mikor kellhet..-mondta mosolyogva Harry,majd én is el kezdtem mosolyogni.Fogával feltépte a csomagolást,majd felgörgette magára.Fordított a helyzetünkön.S újra rám nézett,hogy biztos legyen a dolgában.Óvatosan belém hatolt.Nagyon fájt..nagyon,de próbáltam nem mutatni.Innen nincs visszaút..Mikor megszoktam méretét,tempósan kezdett lökni.Féltem,hogy anyámék meghallanak minket.Próbáltam,magamba fojtani a nyögéseket,de volt,hogy nem sikerült.Mikor éreztem,hogy a hasam megfeszül,elöntött a gyönyör. Harry kihúzódott belőlem,s mellém feküdt.

-Mi van ha anyámék hallották?-kérdezte Harryre nézve.

-Majd a szomszédokra fogjuk!-mosolygott Harry,s megcsókolt.Eztán visszaöltöztünk,s visszafeküdtünk az ágyba. Harry mellkasán aludtam el..
Na ja..kell ilyen is a ffkbe XDD Hellow görlz:3

brother ✽ harry styles befejezett!¡Where stories live. Discover now