Reggel nem találtam magam mellett Harryt,így azt feltételeztem,hogy odalent van.Kimásztam az ágyamból,majd beágyaztam és lementem.Igazam volt. Harry a konyhában ült,mint aki vár valamire.
-Jó reggelt hercegnő!-állt fel a székről és megcsókolt.Nem volt hosszú a csókunk,mivel elhúzódtam tőle.Nem akartam anyámék előtt csókolózni vele.
-Neked is..ezt te csináltad?-néztem az asztalon lévő,rántottára.Ő csak bólintott egyet.
-Jó reggelt gyerekek!Hogy aludtatok?-nézett ránk Desmond.
-Ehm..jól-mindennél jobban aludtam,hiszen Harryvel aludhattam.Fogalmam sincs,hogy amit tegnap mondott mennyire igaz,de én szeretem.
-Bethy ma Desmonddal lesztek csak itthon,mert nekem dolgom van-nézett rám anya.
-Oké,de milyen dolog?-ráncoltam össze a szemöldökömet.
-A céghez most érkeztek új kérelmek,elég sok..így muszáj bemennem-magyarázta anya egy szuszra.Elköszöntünk tőle,majd én felvonultam a szobámba,s beszélgettem Hayyel. Elmeséltem neki,hogy mi történt még tegnap este.Aztán észrevettem,hogy van egy új üzenetem Twitteren.Niall írt!
Niall Horan: Szia Bethany!Nincs kedved ma este találkozni a parkban?
Bethany Lorden: Helló.De!Van!Hányra legyek ott?:D
Niall Horan: Nyolcra:) Várlak x.
Bethany Lorden: Oké,szia Niall
Kikapcsoltam a gépemet,odamentem a szekrényemhez és keresgélni kezdtem,hogy este mit vegyek fel.Felpróbáltam csomó ruhát,de egyik sem volt elég jó.Egyszer csak kinyitódott az ajtóm.
-Harry!-sikítottam fel.Ő csak elmosolyodott,majd bejött és leült az ágyamra.
-Mit csinálsz?-nézett végig a testemet,én már ebbe is beleremegtem.
-Este találkozom..Louissal-fordítottam neki hátat,hogy elölről véletlenül se láthasson.
-Horannal?!-állt fel Harry az ágyamról.
-Aham,miért?-vettem ki egy újabb ruhadarabot a szekrényemből.
-Honnan ismered?-kérdezett Harry.
-Kávézóból,ő jött oda hozzám,hogy..-itt rájöttem,hogy nem folytathatom,mert megígértem Niallnak,hogy nem mondom el,hogy tudom miket mondott ő rólam,nekik.
-Hogy?-Harry megfogta a kezemet,s maga felé fordított.
-Hogy...megismert,mert beszéltél neki rólam vagy ilyesmi-legyintettem.
-Mit mondott neked?!-nézett a szemembe Harry.
-Semmit-füllentettem.
-Mond el apucinak és ne legyél rossz kislány-markolt rá a fenekemre,majd keményen megcsókolt.
-Nincs mit mondjak-mondtam két csók között. Harry odavonszolt az ágyhoz,majd rálökött.
-Ülj fel kutyapózba!-utasított.
-Mi..minek?-fordítottam a fejemet felé.
-Csak csináld-sóhajtott Harry,én pedig tettem amit kért.Mivel csak fehérneműben voltam,sejtettem,hogy mik a tervei,de mégis meglepődtem.Éreztem,ahogy rácsap a fenekemre.Nem,számomra nem fáj,inkább tetszett.Még kétszer,teljes erőből rácsapott,aztán megszólalt:
-Na most már elmondod?--simította végig kezét a hátamon.
-Haha,nehogy azt hitt,hogy ezek után csak úgy elmondom-mosolyodtam el.
-Na akkor tedd széjjelebb picit a lábaidat,most!-parancsolt rám,én pedig ettem amit mond.Tetszett,a beteges játéka.
-Meddig mész el Styles?-kérdeztem tőle,egy hatalmas mosollyal az arcomon.
-El sem tudod képzelni-majd megint ráütött a fenekemre,s ez ment egy jó darabig.Biztosan megmarad a helye..Amikor már megunta,az ujjai feltévedtek a bugyimba.Hevesen dolgozott az ujjaival,ami engem az őrületbe kergetett.Mielőtt a csúcsra érhettem volna,kihúzta az ujjait belőlem,s megfordított az ágyon.
-Most miért?-nyöszörögtem.
-Büntetés babám!Most már hajlandó vagy elmondani,hogy mit mondott?-megfogta a kezemet felállított az ágyról,s magához ölelt.
-Hmm..a büntetés jobban tetszik-néztem fel rá.Leült az ágyamra,majd az ölébe húzott.
-Mond el vagy nem mehetsz el-simított végig a karomon.
-Jólvan,de nem mondod el neki!-fenyítettem meg,majd folytattam-Szóval,annyit,hogy bejövök neked..azt hiszem-belefúrtam az arcomat a nyakába,s magamba szívtam imádatos illatát.
-Ezt szeretem!Jó kislány-simogatni kezdte a hasamat. Egyszer csak benyitottak.
-Gyer..öhm..eljöttök velem vásárolni,segíteni kéne?-nézett ránk csodálkozva Desmond,villámgyorsan lemásztam Harryről,s kerestem valami felvehető cuccot.
-Hazz,segítenél?Melyiket vegyem fel?-mutattam neki egy rövid gatyát és egy szoknyát.
-Szoknya-vágta rá Harry egyből. Gondoltam hogy ő azt szeretné rajtam látni..
-Rendben-válaszoltam,majd felvettem.
-Mióta hívsz Hazznek?-jött oda hozzám,s megnyalta az alsó ajkát,igazán szexi volt.De könyörgöm mikor nem az?
-Úgy hívtalak?Jesszus,nem akartam..Amúgy meg ne gerjedj be rám,mert nyilvánosság elé megyünk,az apáddal-emeltem ki az utolsó szót.
-Hívj csak úgy szivem,de amúgy meg kit érdekel?Akkor is tetszik rajtad ez a szoknya-mosolygott Harry,én pedig csak sóhajtottam egyet. Lemenetünk Harryvel a földszintre,Desmond már ott várt bennünket.
-Harry nem kéne ennyire szemtelenkednek Bethanyval,hisz a testvéred!-hirtelen én is elkomorodtam és rájöttem,hogy igaz..De ahj,miért?
-Apaaa!Nem érdekel,hogy a testvérem,mert nem a vár szerinti ja és Beth szereti-mosolygott rám gonoszan.Mind a hárman nevetésben törtünk ki.Beültünk az autóba majd elindultunk egy bevásárló központ felé.Mikor odaértünk,kerestünk egy üres helyet az autónak.Elég sokan voltak,így nehezen találtunk.Beérve a márketbe,sok bámuló szempárral találtuk szembe magunkat.Voltak akik csodálkoztak,voltak akik undorodtak,voltak akik,azt sem tudták mi van,csak bámultak minket,mert mások is.Hány kép készülhetett rólunk,uramisten..Harryt sajnálom,mivel őr körübellül minden héten más nővel hozzák a címlapokra.Az tény,hogy nemrég Sarahval volt aztán Sophieval,de a legtöbbet így is velem volt és van is.Lehet azt gondolják,hogy Harry barátnője vagyok,de igazából nem tudom,milye vagyok.Biztos vannak akik most utálnak,mert elveszem tőlük Harryt,de nem szándékozom az idióta fanoktól elvenni őt..Vannak akik csak csendben maradnak és gratulálnak.Azokat az emberkéket jobban kedvelem.
YOU ARE READING
brother ✽ harry styles befejezett!¡
Fanfiction『Az aranylánc apró részeit egy megtörhetetlen kötelék tartja össze, azonban ha próbálják szétrántani, az összetartó erő megszűnhet.』 #1 in fanfiction! -fairychim©2017 Figyelem, a könyv trágár szavakat és +18-as jeleneteket tartalmaz. Ha itt jársz sz...