II;2.

2.8K 129 4
                                    

Igen, úgy tűnik jó helyen járok.A hang központja felé fordítottam a fejemet,s megpillantottam apát.
-Sziasztok!-tettettem a boldogságot.
-Hogy hogy itt?-kérdezte apa barátnője Samantha.
-Ehm,anyám egyszerűen kidobott.A pasijával meg szakított..szóval ja-próbáltam elmagyarázni nekik.Nem akartam túl beszélni magamat,s csak az egyszerűségre törekedtem.Nem szükséges tudniuk a részleteket.
-Értem..nyugodtan itt maradhatsz.Van egy vendégszoba,ott berendezkedhetsz-ajánlotta fel apám.Örültem annak,hogy befogadnak egy kis időre.
-Nagyon szépen köszönöm-öleltem meg apád és Samanthat.
-De!Annyit mondanék,hogy Samnek van egy lánya,Kylie-mondta apa.
-Oh rendben.Ő hol van?-kérdeztem,miközben megcsodáltam a lakás ezen részletét.
-Este fele jön haza,valami koncertre ment..-válaszolt Sam.Biztos jó fej lány!Samet is kedvelem.Nem olyan,mint anyám..Nincsenek magas elvárásai,laza,vicces.Miért nem lehet az én anyám is ilyen?!
-Akkor én fent berendezkedem-indultam felfelé az utazótáskámmal.
-Oké Bethy,addig csinálol valami finomat,majd szólok ha kész-mosolygott rám Sam,megvillogtatva gyönyörű fogsorát.Apa felajánlotta,hogy segít felcuccolni az emeltre,de megmondtam neki,hogy egyedül is megy.
Megtaláltam a vendégszobát,az ott lévő ágyra leraktam a táskáimat.Körülnéztem a szobában és megállapítottam,hogy apuék nem élnek rosszul..Még a vendégszoba is kivállóan fel volt szerelve!Hát ha tellik rá nekik,akkor teljesen rendben.
Bepakoltam a hatalmas gardrób szekrénybe a ruháimat,majd egy két alapvetőbb dolgot ki raktam az éjjeli szekrényre.A telefonomat nagy nehez előszedtem a táskámból,s miután megtaláltam a konnektort felraktam tölteni.Hatalmas ablakon keresztül jutott be a fény a szobába.A kilátás a városra irányult,gyönyörű volt.Levettem a kényelmetlen ruhadarabokat és felvettem egy rövidgatyát meg egy trikót.Ledőltem az ágyra,s a plafont kezdtem kémlelni.
Anya nem érez egy ici pici bűntudatot sem?Az egy dolog,hogy a saját életét elbaszta,de azért az enyémet miért kell tönkre tenni?Végre minden jó lett volna,erre anyám hülye kis játéka az egységes rendet felborítja.Köszönöm anya,tényleg..Vajon Harry mit csinál?Mi van ha elfelejt?Lehet már másik csajjal falják egymást.Na jó nem akarok ilyesmiket feltételezni róla,de azért megeshet.Szokásomhoz híven megint rengetek volt a kérdésem az "isteni" világhoz.Soha sem lehet nyugodt életem?Miért kell hogy ezt érdemeljem?Nem bírtam leállni a kérdés zuhatagokkal.Csak jöttek az újabb,s újabb kérdések.Nekem ez nagyon sok!
-Kész a kaja Bethy!-zavart meg Sam kiabáló hangja.Felkeltem az ágyról,majd lebattyogtam az étkezőbe.Ahogy beléptem nekem szaladt egy Husky kutya.
-Jaj Hope,hagy Bethanyt!-nevetett fel Sam,miközben megkeverte a készített ételt.
-Nem baj,imádom a kutyákat,csak nekem soha sem lehetett-magyaráztam,majd leguggoltam és simogatni kezdtem Hopeot(ezek szerint így hívják)
A Husky az egyik kedvenc kutyafajtám így evidens,hogy addig simogassam míg teljesen rá nem unok.
Kiderült,hogy Sam curryt készített,ami jelenleg jól is esett,mert régen ettem már ilyen finomat.
Kajálás után apájék szóltak,hogy ők estére elmennek valahová,így magamtól kell megismernem Kyliet.Remélem rendes..
Felvonultam a kutyával együtt a szobába,majd a telefonomat kezdtem bújni,miközben Hope folyamatosan ugrált az ágyon.
Apájék elmentek,így egyedül maradtam a házba.Felhangosítottam a zenét a laptopomon,s táncra perdültem.
-Mad Hatter-énekeltem,torkom szakadtából,mikor is meghallottam,hogy valaki kiabál nekem.
-Hahó!-mondta valaki.Megpördültem a tengelyem körül,s megszemléltem a hangforrását.Biztos ő Kylie.Hosszú szőke egyenes haja,kiváló bőre és stílusa megfélemlítő.
-Ki vagy?-vont kérdőre.Nem hibáztatom,jogos.De azért kicsit illedelmesebb is lehetne.
-Mostohaapud lánya,ideköltözök kis időre-mondtam neki,míg ő csak bólintott.Egy darabig méricsgélt engem,majd megszólalt:
-Te..nem Harry Styles csaja vagy?!-esett le Kylie álla.
Sziasztoook!Ez lett volna az új rész.Tudom nem lett annyira hosszú,de sajnos így mikor suli van,a kedvem is kevés és az időm is..nézzétek el nekem pls:'D
Na csók nektek,Fanni❤

brother ✽ harry styles befejezett!¡Where stories live. Discover now