-Dorothy-válaszolt a lány.
-De minek vagy itt?-néztem rá kérdő tekintettel.Ekkor megjelent mögöttem Harry.
-Oh szia szívem!-üdvözölte a most már mellettem álló személyt.
-MI?!-kerekedett ki a szemem.Milyen szívem?!-Harry...te...-megállt bennem az ütő.A mellkasom elnehezedett és meg sem bírtam szólalni,csak álltam ott és vártam,hátha mondd valamit.-Beth..-nézett rám zöld szemeivel Harry.
-Ne merj Bethnek szólítani!-ráztam meg a fejemet,majd hirtelen felindulásból neki mentem annak a Dorothy nevezetű harmadik félnek..A lépcsőn hátra esett,s a földön landolt.Kezemet ezután Harry felé emeltem,s őt is meg akartam ütni,de elkapta a kezemet és megszorongatta.
-Harry valamit megígértél nekem.Nem emlékszel?!-fúrtam a tekintetemet az övébe.Semmi megbánást nem láttam a szemében.Semmit..Folytattam a mondókámat,mert meg sem szólalt.
-Először tapló voltál velem,hirtelen a kegyeim közé fészkelted magadat,kiderül,hogy csak a bizonyításra kellettem neked,aztán megint sikeresen naivkodom és megbocsájtok neked,majd megint ezt csinálod!Annyira egy undorító személy vagy bazdmeg..-kiabálom már félig sírva,de minden erőmet magamra kapva próbáltam nem elereszteni a könnycsatornáimat.
-Bethany hidd el nem akartam-nézett fel a fal felé Harry.
-Mit nem akartál?!Hm?!Tudtam hogyha itt hagylak valami megfog változni...féltem.Féltem,hogy te PONT EZT fogod tenni.De mit csodálkozom?Te nem megváltoztál,hanem ilyen voltál vagy és leszel is!Igaza van egy két embernek..nem érdemelsz meg!Nagyon nem!Semmivel sem vagy különb,mint Bradley!Ugyan az vagy,csak te jobban játszod a szerepedet.Nem akarsz színésznek menni?!-keltem ki magamból.Ekkor jöttem rá,hogy az utolsó mondat már megtörtént.Ekkor jöttem rá,hogy ő egy milliárdos,énekes,akiért minden második ember oda meg vissza van,miközben a valódi énjét nem is ismerik.
-Ne így gondolkodj Bethany!-tiltakozott Harry.
-Hanem hogy?!Ja értem..megint bocsájtsak meg neked,hogy magasabb legyen az egód szintje aztán újra átbassz?!Kössz nem.Itt van Dorina vagy Dorothy vagy nem érdekel ki,vele játszadozz.
-Nem játszadoztam veled,csak az érzéseimet nem tudom irányítani-vakarta meg a tarkóját Harry,s továbbra is a plafont kémlelte.
-Legalább néznél a szemembe Harry!Ki tudja te hány lánnyal voltál együtt miközben én teljes nyugalomban bíztam benned.Csak hozzáteszem,hogy tegnap este miattad nem csókoltam meg egy fiút,aki rendes volt velem..aki megértett.Végig az volt bennem,hogy én téged szeretlek és látni akarlak.Mióta anyámmal eljöttem a házból.Pár nap igen..de mégis oly' soknak tűnt,mert én szeretlek.Érted Harry?!Szeretlek..még így is.Nem tudom,hogy de szeretlek.Kimondom.De te ezt könnyen felhasználtad ellenem,hogy tönkre tehess.Élvezted..valld be!-annyi mindent tudtam neki mondani.Annyi minden kavargott bennem.Nekem ebből már elég volt.Míg én a lelkemet teljes mértékben feltártam neki,ő egy két szóval válaszolt csak nekem.
-Soha sem voltam nagy nőcsábász.Minden lány elkerült mellőlem,mert valamilyen oknál fogva megutáltak..Szánalmas vagyok tudom..pontosan tudom.Mindenki egy rendes,vicces,dögös pasinak hisz.Pedig..-magyarázkodott Harry,de én közbe vágtam:
-Nem vagy az-fejeztem be a mondatát helyette-Azt hiszed másnak nincsenek érzései?!Már meg sem kérdezem hány lánnyal voltál együtt az idő alatt mióta együtt voltunk vagy én nem tudom..Kétségeim voltak,de én bíztam benned.Hittem,hogy MIATTAM meg tudsz egy picit is változni,de úgy tűnik neked nem jelentek ennyit.Csak,hogy tudd Dorothy..ma reggel lefeküdtem a pasikáddal,mert azt hittem egy rendes,hűséges ember.De nem.Nem az!Közben lehet tegnap még benned járt.Undorodom tőled Harry nagyon,de magamtól is..hogy hittem a hülyeségeidnek!-ennyi mindent életemben nem mondtam senkinek.Soha sem voltam egyszerre ennyire dühös és csalódott.Szomorúságot nem érzek,a csalódottság erősebb.
-Sajnálom..-mondta Harry,de láttam rajta,hogy csak azért mondja,hogy javítson a helyzetén.A lány,időközben felállt,s leporolta magát.Nem sajnáltam.
-Te tudtál erről?-néztem Dorothyra.
-Aha-bólogatott.
-És téged nem zavart?!Ch..szánalmas kurva-néztem rajta végig.
-Nem-mosolygott.Ezen mi olyan vicces..?
-Előbb említetted,hogy valaki majdnem megcsókolt..ki volt?-végre Harry rám emelte a tekintetét.
-Semmi közöd hozzá szerintem-mondtam felháborodottan.
-De..mondd el.Kérlek!Niall?Brad?-érdeklődött.
-Neheeem.Nem ismered.-válaszoltam közönbösen.
-Ahj Bethany..kérlek-könyörgött Harry,de én hevesen megráztam a fejemet.
-Mire?!Mire kérsz?Tönkre tetted az életemet,minden lehetőségemet miattad elhalasztottam de te mindent elbasztál!Többet.Nem.Akarok.Felőled.Hallani.Végeztem.Szeretlek..-az utolsó szót nagyon fájt kimondani,de ez az igazság.Felfutottam a szobába,magamra kaptam a farmerem,a cipőm,megfogtam a bőröndömet és életembe soha olyan gyorsan Harryt kicsit odébb lökve hagytam el a házat.Hátra sem néztem,csak mentem.
KAMU SEDANG MEMBACA
brother ✽ harry styles befejezett!¡
Fiksi Penggemar『Az aranylánc apró részeit egy megtörhetetlen kötelék tartja össze, azonban ha próbálják szétrántani, az összetartó erő megszűnhet.』 #1 in fanfiction! -fairychim©2017 Figyelem, a könyv trágár szavakat és +18-as jeleneteket tartalmaz. Ha itt jársz sz...