Ahogy a tekintetem Bradleyre emeltem,egyből elfogott a félelem.Tudom,hogy direkt kérdezte meg tőle.
-Peternek a lánya-magyarázta Kylie.Miért kell mindig összehoznia a sorsnak ezzel a szemétládával?!
-Szia..-köszöntem,egy mosoly szerűséget az arcomra erőltetve.
-Helló-álltatta Brad a barátságost.
-Na Bethany mehetsz innen-szólt rám Kylie.Már rég elhagytam volna a szobát,ha nem bambultam volna el.180 fokos fordulattal hagytam el a szobát,s átmentem az én ideiglenes szobámba.
Mivel már eléggé este volt,inkább letusoltam és befeküdtem az ágyba.Előszőr betakartam magamat teljesen,de hirtelen melegem lett így jobban esett kitakarózni.Mindig ez van.Szétfagyok,aztán meg megsülök.Logikus nem?
Kitakarózást követően a hátamra fordultam és csak néztem a plafont.Mintha annyira gyönyörű lett volna..Aludni képtelen voltam,s csinálni sem tudtam semmit,így csak néztem ki a fejemből.Ekkor megszólalt a telefonom.Felkönyököltem,s próbáltam olyan hosszúra nyújtani a kezem amilyenre csak lehet,hogy elérhessem a telóm.A mutatóujjammal nem hogy magamfelé húztam,hanem lelöktem,s a padlón csattant.Sóhajtottam majd kimásztam az ágyból és megkerestem a telefont.Feloldottem és rámentem a Messengerre.
Hayley:Nincs kedvem találkozni?
Bethany:De..csak éppen elég messze vagyok Angelestől,de ha eljössz értem akkor ja:D
Hayley:Indulok:))Vegyél fel valami édeset!
Bethany:Ok,na sys x.
Remélem komolyan gondolta azt,hogy "indulok".Felkapcsoltam a villanyt és odaálltam a szekrényem elé.Kinyitottam,s kutakodni kezdtem benne.Mi az hogy édes?Remélem nem buliba akar vinni.Bár már rám férne lehet..
Feltúrtam az egész szekrényt,mígre mehakadt a tekintetem egy fekete kockás ingen.Megkerestem a hozzáillő sötétkék ceruza szoknyámat is.Felvettem egy melltartót és egy bugyit,majd a szettem.A táskámból kikerestem egy csatros magassarkút.Nem sokszor hordok magassarkút,de néha belefér!
A hajamat befontam és oldalra raktam a vállamra.
Írtam Haynek,hogy jöjjön elém a Cromwell utca sarkán lévő bolthoz.
Halkan levánszorogtam a lépcsőn és átvágtam a nappalin,majd halkan megpróbáltam kinyitni az ajtót.Már a zárral babráltam,mikor egy kezet éreztem meg a hátamon.Hirtelen megugrottam és megfordultam.
-Jézusom..-könnyebbültem meg kicsit,bár alapból féltem a drágaságos Bradleytől.
-Mi van?-vont kérdőre.
-Pont te kérdezed?-nevettem fel halkan.
-Hova mész hm?-nézett végig rajtam,mire én egyből elundorodtam.
-Neked az annyira mindegy-legyintettem,s ki is mentem az ajtón,de Brad visszarántotta a kezemet.
-Hogy mersz velem így beszélni?!-emelte fel a hangját.
-Ehm,egyszerűen-mosolyogtam bájosan.Ekkor Brad keze az arcamon csattant.A meglepődöttségtől,nem a földbe gyökeredzett a lábam,hanem futni kezdtem.Addig futottam,míg nem megbizonyosodtam arról,hogy nem jön utánam.
Kifulladva,kerestem a Cromwell elnevezésű utcát.Nagy nehezen meg is találtam,s vártam Hayleyt.Leültem a kisbolt előtti lépcsőre.Úgy sem járkálnak ilyenkor olyan sokan ki és be.
-Hát helló Bethy!-hallottam meg Hayley,hangját s felálltam,majd odalépkedtem az autójához.
-Sziaa!-üdvözöltem mosolyogva.Majd kinyitottam az anyósülés ajtaját és beültem.
-Na akkor mehetünk a pubba!-ujjongott Hay.
-Jól jön egy kis kikapcsolódás..-húztam el a számat,miközben bámultam a sötét utcákat.
-Na és hogy hogy nem vagy otthon?-ekkor esett le,hogy Hayleyt még be sem avattam a dolgokba.
-Uh,nem is meséltem..Anyám csalta Desmondot és mikor kiderült akkor elrángatott egy hotelbe,aztán onnan inkább apáékhoz mentem-magyaráztam neki,már majdnem sírva.
-Mi a franc?!És akkor mi van veletek?-emelte ki Hay az utolsó szót,én vállat rángatva hátradöntöttem a fejemet és próbáltam relaxálni vagy hogy is mondják.
-Valójában..félek attól,hogy Harry beéri mással is-vallottam be neki.
-Miért nem lennél neki elég jó?-kérdezte.
-Nézz rám-nevettem fel.
-Jaj,Bethy nem vagy ronda!Szép is vagy és szerencsére okos is-mosolygott rám Hayley.
-Kedves vagy Hay-mosolyodtam el őszintén.
Hai!Milyen a suli csajok?Hülye kérdés lehet xd
Szavazzatok&Kommenteljetek❤
VOUS LISEZ
brother ✽ harry styles befejezett!¡
Fanfiction『Az aranylánc apró részeit egy megtörhetetlen kötelék tartja össze, azonban ha próbálják szétrántani, az összetartó erő megszűnhet.』 #1 in fanfiction! -fairychim©2017 Figyelem, a könyv trágár szavakat és +18-as jeleneteket tartalmaz. Ha itt jársz sz...