Taylorswift_beste 'ithafen;
Niall ile 1 buçuk yıldan beri evlisiniz. Bir tanede kızınız var.
Sen bir günlüğüne evde Niall'a kızını yalnız bırakıp bazı arkadaşlarınla buluşmaya gidiyorsun ama için el vermiyor. Çünkü en son yalnız bıraktığında evin hali...
Evden çıkıp işlerini halletmek için gittin ve Niall'a 'Ne var ne yok?' Diye sormak içinde Niall'a mesaj attın;
WhatsApp;
@Taylorswift_beste: Evde her şey yolunda mı?
Niall: Tabi tabi, her şey yolunda aşkım. Sen eğlenmene bak.
@Taylorswift_beste: Güvenmeli miyim?
Niall: Kesinlikle.:)
@Taylorswift_beste: Resminizi atar mısın?
Niall: Neden? Bana güvenmiyor musun?
@Taylorswift_beste: Yoo sadece, sizi özledim :)
Niall: *fotoğraf gönderir* (Multi)
@Taylorswift_beste: Ayy, yerim sizi.
@Taylorswift_beste: Niall benim işim bitti. Eve geliyorum.
Niall: Şimdi mi?
@Taylorswift_beste: Evet :) umarım ev ve kızım iyidir onu yemedin değil mi?
Niall: Yok canım her şey yolunda, gel tabi :)) yemedim ;)
Telefonunu kapatırsın ve eve adımlamaya başlarsın. Yarım saatin sonunda eve varırsın ve kapıyı açmak için anahtarı kilide sokarsın ve sola çevirerek kapıyı açarsın. Ve gördüğün manzarayla şok olursun.
Ev darma dağındı. Her yerde oyuncak, bazı giysiler yere fırlatılmış, buz dolabının kapağı açık kalmış, masa örtüleri yerlerde sürünüyor, koltuk süngerlerinden ev gibi bir şey yapılmış, perdeler aşağı inmiş ve daha fazlası...
Sen hemen;
@Taylorswift_beste: NİAAALL !!
Diye bağırırsın. Ve içerden Koşarak Niall gelir;
Niall: Aaaa sen mi geldin aşkım? Hoşgeldin.
İçerden de kızınız gelir ve;
Kızın: Annneee!!
Diye çığlık atar ve yanına gelip sana sarılır. Bir yandan da Niall sarılır o an tüm sinirin uçup gitmişti...
Ama yine tüm evi Niall'a toplatırırsın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Direction Hayal Et
FanfictionBelki bu hayal etlerden biri senin kaderin, nerden biliyorsun?