0.68

1.1K 55 22
                                    

Ebru_Horan5 'ithafen;

Niall ile 3 aylık sevgilisiniz. Ve birbirinizi o kadar çok seviyorsunuz ki birbiriniz için dağları bile deler durumdasınız.

Ama sen onun gibi ünlü biri değildin. Sen normal biriydin ve bu nedenle de sen Niall'a birlikte gözükmek istemiyorsun. Çünkü eğer görülürseniz senin hakkında hep kötü haberler çıkabilirdi. Ve her gün directioner yumruğu yerdin, bunlarda seni çok korkutuyordu.

Niall ile mesajlaşırsınız;

WhatsApp;

Niall: Naber, ne yapıyorsun meleğim?

@Ebru_Horan5: Hiç öyle televizyon izliyordum sen?

Niall: Bende yemek yiyordum..;)

@Ebru_Horan5: Başka ne yaparsın ki zaten?

Niall: Seni düşünürüm..:)

@Ebru_Horan5: :))

Niall: Bir şey söyleyeceğim

@Ebru_Horan5: Söyle

Niall: Bu akşam konserim var ya

@Ebru_Horan5: Evet?

Niall: Bu akşam bizimle gel bizi açıklayacağım, çok heyecanlıyım.

@Ebru_Horan5: Nee!? Hayıır! Duur! Daha hazır değilim! Gelmicem ben!

Niall: Konser 8 buçukta başlıyor seni yedi buçukta alırım.

@Ebru_Horan5: Ne dedim ben! Gelmiceeem!!

@Ebru_Horan5: Niall, lütfen şaka yaptığını söyler misin?

@Ebru_Horan5: Peki, Öyle olsun.

Niall mesajlarını görüyordu ama cevap vermiyordu, bu da senin gerçekten sinirlerini bozuyordu. Sende hemen hazırlanmaya başladın. Çokta abartılı giymeye gerek yoktu. Üzerine bir tişört altına da siyah bir pantolon giysen yeterdi. Çünkü eğer etek falan giysen Directionerlerin sana bir sürtük diyeceğini biliyordun.

Hazırdın ve Niall'ı bekleme başladın.

*****

Konser alanının arka tarafında beklemeye başladın. Niall birazdan seni çağıracaktı. Kalbin öyle atıyordu ki, kalp atışını 3 metre ötede ki bir insan duyabilirdi. Ve bunları düşünmeden Niall seni çağırıyordu bile, hemen koşarak kapının oraya gittin ve konser alanına ilk adımını attın. Karşılaştığın manzara (Multi)

Hayatında daha önce hiç bu kadar kalabalık görmediğin için veya karşısına çıkmadığın için gözlerin fal taşı gibi açılmıştı ve heyecandan hareket edemiyordun. Ve inanılmaz bir kız çığlığı vardı.

Niall: Evet bakın sevgilimde gelmiş.

Yanına gelir ve elini tutar ve hayranlardan öyle bir çığlık gelir ki... Daha sonra seni ileri doğru ilerttirir. Sen ise hiç bir şey yapmadan olayın şokundaydın.

Niall: Sizi meleğim ile tanıştırayım. Lütfen ona kaba ve kırıcı davranmayın onun kalbi benimkinden bile saf. Bana nasıl bakıyorsanız ona da aynı şekilde bakmanızı istiyorum. Ve onu gerçekten çok seviyorum, o kötü biri değil.

Der ve sana doğru döner. Bu sefer iki elini birden tutar ve sana öylece bakar sende ona bakarsın bir yandan da hayranlar;

Hayranlar: Öp! Öp! Öp! Öp!...

   Diye haykırmalar gelir ve söylemeye devam ederler..

    Niall ise hiç beklemez ve senin dudaklarına yapışır. Sen hala olayın bir rüya mı, değil mi? Çözmüş değildin...

One Direction Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin