DirectionerWolfian 'ithafen;
Liam ve sen 1 yıllık sevgiliydiniz. Birbirinize hala ilk gündeki kadar seviyordunuz. Hala Liam seni gördüğünde, ilk defa görmüş gibi bakıyordu. Hayatını istesen, hayatını bile sana emanet ederdi. Sana çok güveniyordu. Kavgalarınız ise çok nadiren oluyordu, onlarda ufak tefek şeyler için ama her kavganızın sonu Biz neden bunun için kavga ediyoruz? Diyorsunuz ve kavganın sonu geliyor. İkinizde birbirinize karşı çok anlayışlıydınız.
Liam ile bir düğüne gelmiştiniz. Bu düğünde Liam'ın ablası evleniyordu. Liam seni davet etmişti hemede seni akrabaları ile tanıştırmak için güzel bir zaman diye düşünüyordu. Oysa ki sen bu zamana hiçte hazır değildin.
Liam ve sen bir masaya oturmuştunuz. Masa da 1. Derceden olanlar vardı yani ailesi. Annesi ve babası ve diğer kız kardeşleri. Liam'ın ailesi ile tanışmıştın ama diğer akrabaları ile daha önce hiç konuşmamıştın. Hepsini daha yeni yeni bugün görüyordun. Bütün akrabaları sana tip tip bakıyordu ve daha sonra gülücükler atıyordu. Senin hakkında konuştuklarını hissedebiliyordun. Düğünde tüm gözler senin üzerindeydi. Sanki hepsi sana iğrenmişçesine gibi bakıyordu. Sana öyle geliyordu.
Sen artık o kadar çok rahatsız olmuştun ki, Liam'ın kulağına eğilip fısıldadın;
@DirectionerWolfian: Liam.. Ben bir lavaboya gidip gelicem.
Liam sana dönüp tamam anlamında bir bakış attıktan sonra, sen yerinden kalkarak lavaboya yöneldin. İnsanların arasından geçerken herkes sana bakıyordu. Hissediyordun.
***
Lavaboda işin bittikten sonra tekrar Liam'ın oturduğu masaya yöneldin. Sen masaya giderken Liam sana baştan çıkmışcasına tebessüm ederek bakıyordu. (Multi)
Oturduğunda, Liam kulağına eğilip;
Liam: Mükemmel gözüküyorsun.
Senin utanmışçasına yanakların pembeleşince, aklına sana bakanlar geldi ve tekrar yüzün düştü.
Liam: Ne oldu?
Sen söylemek ve söylememek arasında kalmıştın. En sonunda bir karara varıp söylemeye karar verdin;
@DirectionerWolfian: Liam, akrabaların benden memnun değilmiş gibi bakıyorlar.. Yanii.. Garipler ya da ben garibim.. Bilmiyorum.
Sen bunu diyince Liam güldü ve gülünce gözleri kırışıp yok oluyordu. Ah o çok tatlıydı.
Liam gülerken;
Liam: Ne? Senden memnun değiller mi?
Sen Bunun nesi komik? Der gibi bakıp;
@DirectionerWolfian; Ben ciddiyim.
Liam'ın gülmesi sona erdiğinde normal bir şekilde tebessüm edip sözlerine devam etti;
Liam: Sen lavaboya gidince bazı kuzenlerim yanıma gelip, "Bu cidden senin kız arkadaşın mı?" Diye sordular. Ve inanır mısın? Uzaktan bir akrabam yanıma gelip "Çok yakışmışsınız, çocuğunuz oldu mu?" Diye sordu. Bizi evli sandı.
Senin yüzün gülücükler saçıyordu. Seni beğenmiştiler. Ve üstelik sizi evli sanmıştı! Biraz fazlaya kaçmıştılar sanırım. Ama sizi yakıştırmıştı!
Liam sana sırıtarak bakarken, sen;
@DirectionerWolfian: Neden sırıtarak bakıyorsun?
Liam'ın şimdi sırıtmadan öte otuz iki diş gülümsüyordu;
Liam: Bizi evli sandı.
Sende biraz gülümseyerek;
@DirectionerWolfian: Eeee, ne olmuş yani?
Liam: Artık evlensek mi? Yani artık ben dayanamayacığım. Çok güzelsin ve başka erkekler kapar diye korkuyorum.
Sen koca bir kahkaha attın. Burda sana resmen evlenme teklifi ediyordu. Daha özel bir evlenme teklifi olmalıydı. Bu evlenme teklifine on üzerinden iki, o da sevdiğin ve seni güldürdüğü için.
Sen gülerken konuşuyordun;
@DirectionerWolfian: Hayır,
olmaz.Liam yavru kedi gibi baktı ve daha sonra ciddileşti;
Liam: Ne? Nasıl olmaz? Anlamadım?
@DirectionerWolfian: Bana şu an resmen düğünün içinde fısıldayarak evlenme teklifi ediyorsun. Sence kabul etmeliyim?
Liam'ın ciddileşmiş suratına bir anda rahtlama ifadesi konduktan sonra;
Liam: Merak etme, evlenme teklifin o kadar ani ve güzel olucak ki, belki de 1 yıl boyunca etkisinden çıkamayacaksın.
Sen tek kaşını kaldırdın. Aynı zamanda tebessüm ediyordun;
@DirectionerWolfian: Çok ani demek ha? Ne zaman mesela?
Liam: Ihmm.. Mesela sen uyurken.
@DirectionerWolfian: Ben uyurken mi? O nasıl olcak? Rüyama gelip sıra dışı şeyler mi yapıcaksın?
Cümlenin sonuna doğru hafif gülmüştün, şakaya vurarak.
Liam sana güzel güzel baktıktan sonra;
Liam: Belki de, çünkü evlenme teklifim rüyaları aratmayacak.
@DirectionerWolfian: Ooow, beni heyecanlandırdın şimdi.
Liam: Heyecanlanmalısın.
Senin kalbin heyecandan o kadar hızlı atıyordu ki.. İçinden Şu evlenme teklifini etsede kurtulsam şu heyecandan diye geçiriyordun.
Ardından sen diyecek bir şey bulamadığında Liam'a güzelce bakıp;
@DirectionerWolfian: Seni seviyorum.
Ardından Liam sana baktı ve cevap vermek yerine sana sıkıca sarıldı. O an akrabalar, insanlar hiç biri umrunuzda değildi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Direction Hayal Et
FanfictionBelki bu hayal etlerden biri senin kaderin, nerden biliyorsun?