0.77

997 44 8
                                    

Original_Swiftie 'ithafen;

Sen ve Zayn ile 4 aylık evlisiniz. Birbirinizi her şeyden çok seviyorsunuz.

Akşam Zayn'in konseri vardı. Sende onu salonunuzda televizyon izlerken bekliyorsun ama o sırada artık beklemekten o kadar çok uykun gelmiştir ki "Zayn'de ne de olsa evin anahtarı var içeri kendiside girebilir." Düşüncesiyle koltukta uyuya kaldın..

****

Gözlerini açtığında saat gece üçe geliyordu. Hala Zayn'den ses yoktur. Endişelenip Zayn'in telefonunu aradın ve telefonunun zil sesi yatak odanızdan geliyordu. Hemen yatak odanıza doğru gittin ve karşılaştığın manzara (Multi)
Zayn'i orda uyurken gördüğünde endişeli ve korku dolu yüzün gitmiş yerine bir tebessüm gelmişti.

Bir süre boyunca Zayn'i izledikten sonra ayakkabılarıyla ve rahatsız kot pantolonuyla yattığını gördün demek ki o kadar yorgun gelmiş ki geldiği gibi yatağa atlamış..

Zayn'in yanına ilerleyip ayakkabılarını ayağından yavaşça çıkarırsın ve yere koyarsın ama Zayn'in uykusu çok hassastı ve beklediğin gibi uyandı.

Zayn yavaşça uyuduğu yatakta sana döndü ve gözlerini hafif araladı dudakları şişmiş dağınık saçları anına düşmüştü şu an o kadar tatlıydı ki..

Zayn sana bir süre baktıktan sonra yorgun bir şekilde aynı zamanda uykulu;

Zayn: Ne yapıyorsun meleğim?

Sen omuz silkerek;

@Original_Swiftie: Hiç, sadece rahat uyuman için ayakkabılarını çıkarıyordum.

Zayn gözleri yarı açık ve yarı kapalı bir şekilde tebessüm eder bu öyle bir tebessümdü ki hayatını bu tebessümü izleyerek geçirebilirdin.

Zayn yatakta yavaş bir şekilde yana kayar ve kollarını sana doğru açar;

Zayn: Şimdi sen boşver benim rahatlığımı. Sen gel benim kollarımın arasına..

Kollarını açmış yatakta uykulu tebessüm ederek seni bekliyordu sen de tebessüm ederek Zayn'in yanına uzanırsın ve sana rahat sarılabilmesi için ona arkanı dönersin Zayn seni arkandan sarmalar ve arkandan saçlarının kokusunu içine çekiyordur.

@Original_Swiftie: Keşke pantolonunu da çıkarsaydın daha rahat uyurdun.

Zayn'in arkandan güldüğünü hissedersin.

Zayn: Yaa boşver dedim çok rahatım şu an bir de senin bana kattığın huzur yani şu an anlayacağın bulutların üzerinde uyuyorum şu an resmen.

Sana daha sıkı sarılır sende Zayn'in beline doladığı elini tutarsın, ve öylece uyursunuz sabaha kadar kolunuzu bile kıpırdatmadan aynı şekilde uyanırsınız...

One Direction Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin