ImStylesBananax 'ithafen;
Harry ile 3 aydan beri sevgilisiniz ve Harry yine şarkıcı olduğu için yurt dışına turneye çıkmak zorunda kalır, ama sürekli iletişim halindesiniz.
Bir gün evinde oturmuş öyle pijamalarınla televizyon izliyorsun ve yanımda ki telefonundan mesaj bildirimi geliyor. Telefonunu eline gelip tuş kilidini açıyorsun ve gelen mesaj Harry'dendi.
Harry: Hey naber güzelim? Ne yapıyorsun? Orada her şey yolunda mı?
Harry'nin mesajını görmenle yüzünde bir tebessüm olmuştu ve sende mesaj yazmaya başladın;
@ImStylesBananax: İnan bana seni özlemekten başka bir şey yapmıyorum.. Daha doğrusu yapamıyorum..;((
Bu doğruydu ne zaman eğlenceli bir iş yapmaya kalkışsan aklına Harry geliyor ve tüm mutluluğun bir anda uçup gidiyordu.
Bir kaç saniye sonra Harry sana hemen mesaj atmıştı;
Harry: Benim içinde aynı, sensiz ne yapsam boş geliyor bana keşke şu lanet turnelerde senide yanıma alabilsem! Ayrıca orda başka erkekleri görüpte beni unutmandan korkuyorum.
O an kendini ağlamamak için zor tuttun. Siz hep böyle turneler yüzünden ayrı mı kalacaktınız? Ondan ayrı kalacaksan öyleyse ölümü tatmak daha güzeldi.
Dolu gözlerinle mesaj yazmaya başladın;
@ImStylesBananax: İnan bana sana olan aşkım hiç bir zaman sönmeyecek. Ama birde orda benden daha seksi kızlar var onları napcaz?
Harry: Sen beni kör ettin güzelim, senden başkasını gözüm görmüyor..
Sen bu cevaba içtenlikle gülümsemeyle yetindin ama cevap yazmadın ne yazabilirsin ki?
Bir süre sonra Harry tekrar yazdı;
Harry: Dışarı çıkacağım bana nasıl göründüğüm hakkında fikir verir misin??
@ImStylesBananax: Tabiii
Harry: *fotoğraf gönderir.*(Multi)
Fotoğrafı görmenle ağzın açılır ve kaşlarını havaya kaldırarak oda da bağırırsın;
@ImStylesBananax: Allah'ım benim ne kadar daş bebek seksi varlık bir sevgilim var!!
Daha sonra senin bağırmanı kesen şey tekrar gelen mesaj bildirimidir;
Harry: Eeee, ne düşünüyorsun?
Sen fotoğrafa bakarak dürüstçe cevabını yazdın;
@ImStylesBananax: Bak Harry seninle dürüst konuşacağım, çok seksi daş bir varlık olmuşsun ne giysen yakışıyor ulan! Nasıl becerebiliyorsun? Ayrıca böyle dışarı çıkamazsın.
Harry: Hahaha, neden güzel göründüğümü söyledin ama?
@ImStylesBananax: Seni böyle gören bir kızın azmaması normal değil, kızların iyiliği için diyorum aşkım lol
Harry: Yoksa sen de mi azdın mı? *gülerkengözündenyaşgelenemoji*
Mesajı gördüğünde gözlerin kocaman açıldı ve kaşlarını çatarak cevap yazdın;
@ImStylesBananax: Ne? Tabi ki hayır! Sen zaten benimsin bi kere! O kızlardan değilim!
Harry: Tamam sakin ol aşkım. Tamam ben seninim, sende benimsin ve azmadın çünkü ikimiziniz aynı zamanda o kızlardan değilsin anladım tamam
Mesajı görmenle tekrar sırıtarak mesaj yazdın;
@ImStylesBananax: Aferin benim sevgilime..
Harry: Seni çok seviyorum ve umuyorum bu sonsuza kadar sürecek.. Bana hep böyle davran tamam mı?
Ne yani onu hep kıskanıp aynı zamanda sahiplenmeni mi istiyordu? Bunları onun yapması gerekiyordu! Benim değil!
@ImStylesBananax: Üzgünüm Harry ama aslında bunların iki kat fazlasını senin bana yapman lazım, benim değil.
Harry: Yapıyorum zaten bak evden çıkmana izin vermiyorum ne güzel evde erkek görmeden pijamalarınla oturuyorsun, benden mutlusu yok.
Doğru söylüyordu aslında sana baya korumacı davranıyordu önünüzden yakışıklı erkek geçse Harry hemen senin gözlerini kapar ya da başka bir yere bakmanı sağlardı. Bunla ilgili anılarınız aklına gelince yüzündeki gülümseme büyüdü.
@ImStylesBananax: Sende evden çıkmada bende mutlu olayım ha? Hatta milyonlarca hayranının karşısına başına poşet geçirip çık, oh o zaman dünyalar benim olur.
Harry: hahahahaha bu güzel olabilir ama öyle bir lüksüm yok güzelim. Her neyse benim çıkmam gerekiyor akşam görüşürüz bebeğim.
@ImStylesBananax: Görüşürüz *gözdevirenemoji*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Direction Hayal Et
FanfictionBelki bu hayal etlerden biri senin kaderin, nerden biliyorsun?