thiisisend 'e Zayn ile hayal et ithafen;
Sen Zayn'in makyaj ve saçları ile ilgilenen bir mesleğe sahiptin. İşini cidden ciddiye alarak ve severek yaptığın her halinden belliydi. Bir de senin küçükken bir Zayn hastası olman... Şu an senin için bulunduğun konum o kadar inanılmaz bir konumdu ki..
İşe Zayn'in One Direction'dan ayrılması ile başlamıştın. Hayatında o zaman başladı bile denilebilir.. Her gün Zayn'in saçını okşayabiliyordun.. ya da yüzündeki olağan üstü kusurları teker teker inceleyebiliyordun.. İş bahaneydi aslında, Zayn için burdaydın ama 2-3 yıl içinde onun sayesinde işinde; nerdeyse profesyonelleşmiştin.
Bir gün her zamanki gibi Zayn'in çekimlerinden dolayı onu hazırlaman gerekiyordu.
@thiisisend: Zaaaynn nerdesin ? Seni hazırlamam gerekiyor!
Diye ortalıkta bağırıyordun. Ardından kapıdan içeri Zayn girerken;
Zayn: Beni mi arıyordun?
Dedi kollarını sana doğru açarak. Sen fotoğraf çekimlerini ciddiyetinin farkındaydın. Şakalaşmaya vakit yoktu.
@thiisisend: Zayn hemen buraya gel vaktimiz yok.
Dedin yorgunca.
Zayn: Bugün saçımı kendim yapacağım
Sen gülerek alay geçercesine ;
@thiisisend: Daha fırçayı bile tutamıyorsun Zayn
Zayn: Öyle san
Dedi ve yandan bir mankenin kafasını alarak baş yıkama yerine götürdü. Ve saçını yıkamaya başladı. (1. Multi)
Daha sonra onu ordan alıp saçını kuraladı ve fön çekmeye başladı (2. Multi)
@thiisisend: Wow!
Alkışlamaya başldın. Zayn ise gülüyordu.. Gülümsemesi..
Zayn: Ama yine gel ve fönümü sen çek bebeğim
Bebeğim demeni yerim
Zayn'in fönünü düzgün bir şekilde çekersin ve Zayn yeniden sana teşekkür için öpücük verir..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Direction Hayal Et
FanfictionBelki bu hayal etlerden biri senin kaderin, nerden biliyorsun?