magicorzayn 'e Zayn ile hayal et ithafen;
Sen Zayn ile çok yakın arkadaşsınız nerdeyse doğduğunuz zamandan beri falan. Bu yakınlıkta evlerinizin yan yana olmadından geliyordu. Sen aslında Zayn'e arkadaş gözüyle bakmıyordun. Daha çok ona aşıktın. Zayn arıca senin ilk çocukluk aşkındı ama ona bir türlü açılmamıştın. Şu anda da 18 yaşındaydınız. Sen hep tam açılacakken bir özgüvenin geliyor ama daha sonra onun yanına gidince de kala kalıyordun. Ve tabi ki sonraki zamanlarda da kendine bu durumlar için küfür ettiğin çok oldu.
Bir akşamdı saat gece yarısını geçiyordu. Evde ki herkes uyumuştu. Yaz olduğu için sen bir türlü uyuyamıyordun. Yatakta bir sağa bir sola.. En sonunda sana odada bir darlık gelmişti. Telefonunu, kulaklığını ve hırkanı alıp sessizce evin anahtaralarını da alarak kendini bahçeye attın. İşte gecenin huzuru buydu. Sessiz... yıldızlar, hafif esen rüzgarın yumuşak serinliği, huzur..
Bahçenizde ki olan banka oturdun ve kulaklığını takarak müzik dinlemeye başladın. O sırada Zayn ile olan anılarınızı düşünüyordun. O mükemmel kusursuz bir çocuktu. Başını yukarı kaldırıp yıldızlara bakarak sessizce kulağında çalan müziği fısıldıyordun. Bu gerçekten... güzel hissettiriyordu.
Bir anda yanına birisinin oturduğunu hissetin, başını kaldırarak yanına baktığında yine dar pantolonu, siyah deri ceketi ve saçları rampa olan Zayn oturmuş sana bakıyordu. O anlık duyguyla tabi kalbin anında atmaya başlamıştı.
@magicorzayn: Sen ne yapıyorsun burada?
Diye sordun şaşkınlıkla. Zayn omuz silkerek;
Zayn: Uyuyamadım, camdan da seni görünce dayanamadım geldim.
Dedi dinlendirici mükemmel kusursuz ses tonu ile.
Ona bakarak yıldızların altında tebessüm ettin. Ona bakmak mükemmel hissettiriyordu. Zayn elindeki kulaklığı göstererek;
Zayn: Bende dinleyebilir miyim?
@magicorzayn: Tabii.
Kulaklığının bir eşini Zayn'e verdin. O da banka yayıldı ve kafasını yıldızlara çevirdi. Seyretmeye başladı. Sende onun mükemmel kusursuz olan yüz hatlarını incelemeye başladın. Baktığının farkındaydı ama umrunda değildi. Eskisi kadar birlikte durmuyordunuz. Şimdi bu vakti kıymetli kullanmalıydın.
Zayn utanmış gibi bir ifade ile;
Zayn: Bana neden öyle bakıyorsun?
Çok seksisin be yeter.
@magicorzayn: Daldım sadece.
Dedin yine özgüvenin kaybederek..
Zayn olduğu yerde doğruldu ve gözlerini senin gözlerine odakladı.
Zayn: Yedi milyon gülüşten senin gülüşün benim favorim. Güler misin?
Dediğinde güldüm. Ne?
Zayn: Seni böyle güldürebilmem beni mutlu ediyor.
Zayn'de küçük bir tebessüm etti. Gülüş anında ki dudakları...
@magicorzayn: Neden?
Hiç duraksamadan;
Zayn: Çünkü seni seviyorum.
Kalp is going to başka yerlere.
@magicorzayn: Bunu ne anlamda anlamalıyım?
Diye yüzün kıpkırmızı iken sordun. Bu olayın akşam olduğuna dair içinden şükrediyordun. Yüzün belli olmuyordu.
Zayn yanaklarının içini ısırarak;
Zayn: Nasıl anlamak istiyorsan öyle anla.. çünkü içindekileri biliyorum.
Evet vücudunu hissetmiyor olabilirdin.
Zayn şu an seninle tensel en ufak temas kursa bile kalbinin nasıl çarptığını anlayabilirdi.
@magicorzayn: Z-zay....
Ağlamaya başladın. O sırada Zayn kötü bir şey yapmış gibi bakıyordu. Kötü hissettiği her halinden belliydi. İstemsizce iyi hissettirmek için sarıldı. O anda kalbinin delice atmasını kesinlikle hissetmiş olmalıydı.
Zayn: Sakin ol.
Hafif tebessüm ettiğini hissetin. Ayrıca sen sadece susuyordun. Heyecandandan hiç bir şey diyemiyordun.
Zayn temasınızı ayırınca yüzüne yaklaştı ve gecenin tonunda bile o parlayan rüyamsı elaları ile;
Zayn: Beni seviyor musun?
Bunu sorudan kesinlikle saymıyorum. Seni sevmek mi?
Hafif ağlayarak:
@magicorzayn: Seni ç-çok fazla seviyorum..
Ardından bu sefer sen ona sarıldın. Daha sıkı... Sanki bir daha görüşemeyecekmiş gibi..
Zayn kulağına tekrar fısıldadı;
Zayn: Seni seviyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Direction Hayal Et
FanfictionBelki bu hayal etlerden biri senin kaderin, nerden biliyorsun?