Never_Believe_Love 'ithafen;
Sen Zayn ile 8 aydan beri evlisiniz. Birbirinize o kadar çok güvenip sarmalıyordunuz ki.. İkinizde ilişkinizden sıkılmamıştınız, hala birbirinizden keyif alıyordunuz. Ve bu ilişki sonsuza kadar gitmeye de meyilli gibi gözüküyordu.
Zayn güzel bir yerde yazlık ev almıştı. Yazları orda kalacaktınız ve ilk yazınız olduğu için ikinizde ilk defa tatil deneyimi yapıyordunuz.
***
Sabah gözlerini rahat pamuk gibi yatakta açtın. Yatakta iyicene gerildikten sonra elini yanına attığında bir boşluğa geldi. Zayn yoktu.
Yataktan kalktın ve küçük adımlarla evde Zayn'i aramaya başladın. Ev büyük olunca Zayn'i bulmakta zorlaşıyordu.
Ama bu sabah pek zor olmamıştı. Mutfağın balkonundan dışarıyı izliyordu. Balkonda garip bir balkondu, sadece ayakları serinletmek için küçük bir havuzu vardı. Ama güzel bir deniz manzarası vardı.
Balkonun kapısına vardığında, denizi izleyen Zayn'i bir süre izledin. (Multi) Her gördüğünde tekrar aşık oluyordun bu adama. Sanki onu her gördüğünde aşk meleği gelip sana ok atıyor, öyleyse sen aştan ölmeliydin.
Onu izledikten sonra sessizce arkasına geçip, kollarını beline sardın. İlk başta Zayn titremişti, sanırım korkmuştu. Sonradan o da sardığın elleri sıkı sıkı tutuyordu. Ah ona sarılmak ne kadar mükemmel olabilirdi?
Zayn: Beni korkuttun.
@Never_Believe_Love: Üzgünüm seni korkutmaya çalışmamıştım, sadece sarılmak istiyordum.
Hala arkadan Zayn'e sarılıyordun ve her saniyede seni daha fazla mayıştırıyordu. Onun etkisi çok farklıydı. Kimsenin sana yaşatamadığı duyguları o sana bir sarılmasıyla hepsini yaşatabiliyordu. Acaba aynı şeyi oda hissediyor muydu?
Bir süre arkadan Zayn'e sarıldıktan sonra, yanına geçtin ve birlikte denizi seyretmeye başladınız. Deniz mükemmel gözüküyordu, masmavi ve bu güzelliğin sonu yoktu.
Zayn yanında sana baktı ve gülümseyerek;
Zayn: Biliyor musun?
Kafanı denizden ona çevirdin ve meraklanmışçasına;
@Never_Believe_Love: Neyi?
Zayn kafasını denize çevirdi, sen ise hala ona bakıp bir cevap bekliyordun.
Zayn: Denizden bile güzel gözüküyorsun. Birde işe kalbin eklenince, benim tek güzelliğim oluyorsun.
İçinde yine bir duygu patlaması olmuştu. Ne diyeceğini bilmiyordun. Bu lafları internetten mi ezberliyordu acaba? Yoksa kendisine mi aitti? Bu düşünceyle kendince güldün. Zayn senin güldüğünü görünce anlamsız bakışlarla sana döndü. Lafım çok güzeldi, nesine gülüyorsun? Der gibi bakıyordu. Sanırım bir sarılma bekliyordu ama klasikleşmek istemiyordun. Ne istiyordun peki?
@Never_Believe_Love: Hayır, söylediğin laf çok hoşuma gitti ama aklıma bir şey gelince gülesim geldi.
Zayn: Bu güzel lafım üstüne seni güldüren şey ne çok merak ediyorum.
Yine kendisini beğenmiş halleri veriyordu. Egoist.
Sen dudağını ısırdıktan sonra;
@Never_Believe_Love: Şey.. Aslında ben merak ediyordum. Bu lafları internetten mi ezberleyip bana söylüyorsun diye ama?
Zayn gülerek kafasını olumsuz bir şekilde iki yana salladı, derin bir iç çekti ve sana bakarak;
Zayn: Ah güzelim.. Bunların hepsi kalbimden geçen şeyler.
Bu adam her zaman romantikti. Sözleri ise kalbinin tercümesi oluyormuş. Bu laflar seni çok etkiliyordu ama sen ona fazla açılamıyordun çünkü utanıyordun. Sen ise cevabını içten bir kucakla verdin. Ona her dakika sarılmak istiyordun ve asla bırakmamak.
O da aynı şekilde sana sarıldı.
@Never_Believe_Love: Biz tatilimizi sarılarak geçirsek olur mu?
Zayn'in yüzünü görmesende güldüğünü hissedersin;
Zayn: Bende çok isterdim ama güneş bizi burada yakıyor. Böyle burda sarılırsak güneş bizi böyle bir heykele dönüştürebilir.
Kafanı Zayn'e kaldırırsın ve;
@Never_Believe_Love: Zekana hayranım Zayn.
Gülersin ve Zayn'in burnuna bir öpücük kondurursun. Zayn'de seni alnından öper ve gülerek;
Zayn: Hadi gel çılgınca bir şey yapalım.
@Never_Believe_Love: Ne yapacağız?
Sarılma pozisyonundan ayrılmıştınız.
Zayn: Tüm gün boyunca sarılarak yatacağız, bırakan yenilir.
@Never_Believe_Love: Yarışma mı yapacağız yani?
Zayn sırıtarak;
Zayn: Evet, sarılma yarışı.
Sen Zayn'e tebessüm ederek;
@Never_Believe_Love: Bu yarışmayı şimdiden sevdim.
Zayn sana bakarak dudağını yaladı ve ardından gülerek;
Zayn: Benimle gel o zaman.
Zayn sana elini uzatır ve sende elini ona verirsin. Ardından seni çekiştire çekiştire içeriye sokar. Aynı zamanda gülüyordu. Ardından yarışmanıza koltukta başlarsınız...
Tüm gün boyunca Zayn ile sarıldınız. Bulduğu bu yarışma kesinlikle mükemmeldi ama o kadar çok sarıldınız ki, bir süre sonra sarılarak uyuya kaldınız ve yarışmanız öyle sona erdi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Direction Hayal Et
FanfictionBelki bu hayal etlerden biri senin kaderin, nerden biliyorsun?