Eda_zquad 'ithafen;
Sen ve Zayn sevgilisiniz ama aynı evde yaşıyorsunuz. Çünkü birbirinizden ayrı kalamıyorsunuz. Bir an önce evlenmek için can atıyorsunuz ama şu anlık şartlar pek uygun değil. Ama sizin çok güçlü bağlarınız vardı, kimse sizi ayıramıyordu. Çünkü gerçekten birbirinize güveniyor ve seviyordunuz.
Bir sabah yataktan kalktığında yanında Zayn yoktu. Bugün tatil günüydü, yatar diye düşünüyordun. Yavaşça yattığın yataktan kalktın ve mutfaktan güzel kokular geliyordu.
Minik adımlarınla mutfağa gittin. Zayn güzel elleriyle yemek yapıyordu. Allah'ım! Yaptığı yemeği değil, seni yerim!
Kapının orda durdun, kollarını çaprazladın, sırtını da kapıya yasladın. Zayn'i izliyordun, o tezgahta uğraştığı için henüz seni fark etmemişti.
Bir süre Zayn'in yemek yapmasını izledikten sonra, kendini bir sapık gibi hissetin ve Zayn'e;
@Eda_zquad: Günaydın.
Zayn bıçakla doğradığı etleri bir köşeye bırakır. Sana döner ve gülerek;
Zayn: Sana da günaydın. Ne zamandan beri ordasın? Sana sürpriz yapacaktım.
Sen sırıtarak Zayn'in yanına doğru ilerlersin. Aranızda santimler kaldığında kollarını Zayn'in beline sararsın. Ah! Ona sarılmak mükemmel.
@Eda_zquad: Seni izlemek mükemmeldi.
Sarıldığın için Zayn'in yüzünü görmüyordun. Ama gülümsediğini hissetmiştin. Bu gülümsemesi senin içindeki tüm kötü şeyleri yok edip kül etmişti. Gülümsemesini görmesen bile böyle bir etkisi vardı işte..
Zayn: Şu an sana sarılmakta mükemmel.
Der ve daha sıkı sarılır. Sen de sessizce mırıldandın;
@Eda_zquad: Sonsuza kadar böyle kalamaz mıyııız?
Zayn derin bir iç çekti ve daha sonra hafif gülerek;
Zayn: Sonsuza kadar bende böyle kalmayı çok isterdim ama tavadaki yağ yanacak.
Ne yağ mı yanacak? Romantikliğin içine ettin be!
Kollarını, beline sardığın Zayn'den ayırdın ve Zayn'e mal mal bakmakla yetindin. O ise sana bakmış sırıtıyordu.
Zayn'in sağ omuzuna yavaşça şakasına vurdun ve;
@Eda_zquad: Hadi şimdi sen git, yanacak yağınla ilgilen.
Zayn: Sen tavadaki yağı mı kıskanıyorsun?
Ne? Tavadaki yağı kıskanmak mı? Şakasına yapmıştım ben! O canlı bile değil!
Zayn ocağın başına geçti ve tavukları yağda kızarmaya başladı. Sen ise tezgaha sırtını yaslamış ona bakarak aynı zamanda gülüyordun;
@Eda_zquad: Saçmlama, o canlı bile değil Zayn.
Zayn bir iç çekti ve hafif gülerek;
Zayn: Bence kıskanabilirsin, şahsen ben şu an yaslandığın tezgahı bile kıskanıyorum güzelim.
İç sesin bu cevaba uzun bir oooooooo sesi vermişti. Cidden güzel bir cevaptı. Seni canlı olmayan şeylerden kıskanıyordu, bundan güzel daha ne olabilir?
Verdiği cevapla yüzünde kocaman bir gülümseme oldu. Cevap veremedin çünkü, cevap vercek bir şey yoktu. Bir süre onu yemek yaparken izledin ve;
@Eda_zquad: Ne zaman olur? Ölücem açlıktan.
Zayn: Birazdan olur.
Sen beklemeye başladın. Canın sıkılınca tezgahtaki telefonunu eline aldın ve kilidini açarak Snapchat'e girdin ve Zayn'e fark ettirmeden resmini çektin. Yorum olarakta Eveeeet Kral yazdın ve yanına bir kaç tavuk emojisi koydun. (Multi)
Telefonda bir kaç yere daha bakarken Zayn;
Zayn: Yemek hazır.
Sen telefonunu hemen elinden bırakırsın ve bakışlarını Zayn'e yönetirsin. Elinde iki tane tabak var ve sana bakıyordu:
Zayn: Nerde yiyelim?
Balkonda yiyebilirdiniz. Hem açık yer, hemde manzarası denize bakıyordu.
@Eda_zquad: Balkonda yiyebiliriz.
Zayn: Tamam gel bebeğim.
Elinden kendine ait olan tabağı alırsın ve birlikte balkona doğru yürürsünüz.
Yemekleri yemiştiniz ve Zayn cidden aşçı olabilirdi. Mükemmel yemek yapma yeteneğine sahipti!
Böyle güzel bir sabaha ortak olduktan sonra Zayn'le birlikte bol bol sohbet edip gülmüştünüz film izlemiştiniz kısacası bugün sizin içim ayrılmıştı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Direction Hayal Et
FanfictionBelki bu hayal etlerden biri senin kaderin, nerden biliyorsun?