0.85

903 35 14
                                    

Ebru_Horan5 'ithafen;

Niall ile bir kaç haftadan beri sevgilisiniz. Sen Niall'a adeta çocuğun gibi bakıyordun yani korumacı anlamda Niall'da senin bu yanını seviyordu.

    Bir gün Niall bir eve gidecektir. Gitmenin amacı ise çocuklar
ünlü olunca böyle ileride neler yapılacağını konuşmak için herkes oradadır. Ve Niall adeta senin gelmen içinde yalvarmıştı sende kıramayıp onunla birlikte o eve gittin ve cidden biraz kalabalıktı ve senden başka kız olmadığını görmeyince de haliyle biraz utandın. Grupta ki herkes önde bir şeyler konuşuyordu ama Niall yanlarına gitmeyip seninle birlikte arkalar da duruyordu.

@Ebru_Horan5: Sen neden yanlarına gitmiyorsun? Seninde fikirlerin önemli.

Niall bakışlarını sana çevirir ve endişeli bir şekilde;

Niall: Burada bir sürü erkek var eğer seni burada yalnız bırakacağımı sanıyorsan çok büyük yanılıyorsun.

Sen üzgün bir şekilde Niall'a göz temasınızı kesmeden;

@Ebru_Horan5: Ya ben neden geldim ki? Tek yaptığım sana engel olmak başka bir şey yapmıyorum. Hem sen beni buraya neden getirdin ki??

Niall bir anda kolunu senin o omuzuna atar ve sana tebessüm ederek;

Niall: Çünkü sensiz yapamıyorum, iyilik meleğim. Ne zaman sensiz bir şeyler yapsam boş geliyor, anlıyor musun?

Dedi ve onun okyanus gibi gözlerinin içinde kayboldun.. Bir kaç saniye sonra kendine geldiğinde sende ona tebessüm yaptın ve;

@Ebru_Horan5: Anlıyorum, aynı şeyleri bende senin için yaşıyorum inan bana.

Niall senin gözlerine yoğunlaştıktan sonra bakışlarını senin dudaklarına götürür ve dudaklarını yaladıktan sonra tekrar gözlerine bakar. Bu sefer tebessüm etmiyordu, üzgün bakıyordu. Sende ne olduğunu anlamak için;

@Ebru_Horan5: Ne oldu Niall?

Niall: Ben acıktım ya, burada yemekte yok of ne yiyeceğim ben şimdi? Sende bir şeyler var mı?

Hevesle elimdeki çantaya baktı daha sonra sana tekrar baktı. Çantanda börek gibi bir şey vardı. Sen de Niall'a dudağını ısırarak aynı zaman da sırıtarak baktın. Sen sırıtınca Niall'da sana sırıttı ve;

Niall: Var dimiiii?

@Ebru_Horan5: Olmaz mı? Helede Niall gibi bir sevgilim olursa

Ve sırıtmanın yerine kendini gülmeye bıraktın.

Niall: Ya sen ne kadar mükemmel bir kızsın, ben hayatımda senin gibi bir kız hiç görmemiştim. Bana istediğim an yemek verdiğin için sonsuz teşekkür ediyorum.

Der ve büyük bir tutkuyla seni alnından öper. Çantandan böreği kutusundan çıkarırsın ve peçeteye sararak Niall'a uzatırsın. Niall ise böreği tuttuğu gibi ağzına götürüp koca bir ısırık alır. (Multi) sen ise onu hayranlıkla izlersin.

Niall: Ah bunun tadı mükemmel. Seni ve bu böreği seviyorum.

@Ebru_Horan5: Tabi mükemmel olur, kim yaptı?

Niall bir anda koca mavi gözlerini açarak;

Niall: B-bunu sen mi yaptın?!

Sen gülersin;

@Ebru_Horan5: Evet.

Niall: Benim seni asla kaybetmem için yarın hemen evlenmemiz gerekiyor, olur mu? Benim için böyle yemekler yapan bir kızla evlenmek cennete düşmekle aynı şey.

Utancından yanakların pembeleşmişti. Niall az önce o kadar güzel şeyler söylemişti ki.. Ama daha sonra yeniden yüzünde ki tebessümle yanıt verdin;

@Ebru_Horan5: Daha bu börek ne ki? Daha çok şey var. Ama merak etme hepsini sana yedireceğim.

Niall yanına gelir ve sana kollarını sarar aynı zamanda kulağına fısıldar;

Niall: Sen benim hayallerimde ki kızsın, lütfe sonsuza kadar beni bırakma ve bana cenneti yaşat..

One Direction Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin