duruharry8769 'ithafen;
Harry ile daha yeni sevgilisiniz, yani daha 1 ay falan olmuş. Ve Harry seni gerçek anlamıyla fazla seviyor.
Bir gün Harry'nin o sokak konserlerinden biri olur. Ve senide konserine davet eder. Sana en önden bir yer ayırtır. Onu ilk defa sahnede izleyecektin, o yüzden de çok heyecanlıydın.
***
En önde sahneye çıkmalarını bekliyordun. Ve burda çok fazla kız vardı. Ne yani Harry her hafta bu kadar kızı görüyor, selfie çekiyor, konuşuyor ve daha fazlasını yapıyor muydu? Kesinlikle kıskançlıktan ölürdüm. Bu kadar kıza ilgi göstermesini göz yumamazdın.
Bir anda şarkı çalmaya başladı be sahneye 4 çocuk atladı. Ve kulakların kesinlikle sağır olabilirdi. Kız çığlığından başka bir şey yoktu.
Harry şarkı söylerken bir yandan da gözleriyle seni arıyordu. Ve gözleriniz buluştuğunda Harry'nin yüzünde küçük bir tebessüm yayıldı. Ve sırıttı.
Şarkı söylemeyi bırakıp mikrofonu yavaşça yere koydu. Zaten diğer çocuklar söylüyordu ama yine de böyle yapması hoş bir şey değildi. O da şarkı söylemeliydi.
Harry ağzına paketteki bir gülü koydu. Ne yapıyordu bu böyle?
Ağzına gülü koyduktan sonra sana yaklaşmaya başladı. Ne yapacaktı? Kalbin hiç olmadığı kadar hızlı atıyordu.
Sahnenin boyu kısaydı ve hayranların sahneye atlamaması için korumalar vardı.
Harry sahnede önüne gelip sana elini uzattı ve tabi diğer hayranların çığlığı x4 katlanmıştı bu sefer gerçekten sağır olmuştun galiba.
Harry elini uzatırken seni sahneye davet ediyordu. Tabiki de sahneye çıkamazdın sahne korkun vardı ve utancından ölürdün.
@duruharry8769: Ne yapıyorsun Harry?
Ağzında hala Gül vardı (Multi) onu eliyle çekip konuşmaya başladı.
Harry: Seni sahneye davet ediyorum, dans ediceğiz.
Sen kaşlarını kaldırarak;
@duruharry8769: N-ne? D-dans mı? Asla olmaz ben dans etmem.
Harry gülü tekrar geri koyar ve bu sefer elini bir anda tutup seni sahneye çeker. O kadar hızlı çekmişti ki seni az kalsın dudaklarınız bulaşacak gibiydi. Ve sen olayın şokundaydın.
Harry elini bellerine koyar ve sende onun omuzlarına koyarsın. Ve dans etmeye başlarsınız.
Harry: Bak, kim dans edemiyor muş?
Güler ve sen utancından kafanı Harry'nin göğüsüne yaslıyıp, gözlerini kapatırsın. Çünkü şu an en az 1000 kız sizi izleyip çığlık atıyordu ve diğer Niall, Louis ve Liam'ın gülüşme sesleri geliyordu.
Harry: Utanma, çıkar o güzel yüzünü.
Sen Harry'nin göğüsündeki Kafanı hareket ettirmeden konuşursun;
@duruharry8769: Asla, bunun hesabını sana soracağım Harry bey.
Harry'nin yüzünü görmezsin ama güldüğünü hissedersin. Ve sana kollarını iyice sarıp, kokunu çeker sen ise kendini olayın akışına bırakmıştın..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Direction Hayal Et
FanfictionBelki bu hayal etlerden biri senin kaderin, nerden biliyorsun?